جاباما
۶۶۱۴۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دعوا بر سر تامین پنل‌های اولد اپل

رقابت تنگاتنگی میان شرکت‌های ژاپنی شارپ و ژاپن دیسپلی با شرکت‌های کره ای سامسونگ و ال جی دیسپلی بر سر تامین و تولید پنل‌های اولد برای اپل ایجاد شده است.

خبرگزاری ایسنا: رقابت تنگاتنگی میان شرکت‌های ژاپنی شارپ و ژاپن دیسپلی با شرکت‌های کره ای سامسونگ و ال جی دیسپلی بر سر تامین و تولید پنل‌های اولد برای اپل ایجاد شده است.
دعوا بر سر تامین پنل‌های اولد اپل

به گزارش وب سایت phonearena، سامسونگ دیسپلی در سال ۲۰۱۷ بزرگترین تامین کننده و تولید کننده پنل های اولد گوشی های آیفون و محصولات اپل به شمار می رفت و ال جی دیسپلی هم سهم اندکی در تامین این پنل ها و سایر قطعات محصولات اپل داشت. اما هم اکنون گزارش‌های منتشر شده جدید حاکی از آن است که تغییراتی در زمینه تامین کنندگان قطعات و پنل های اولد محصولات اپل در راه است.

شرکت های دیگری قرار است به رقابت تنگاتنگ میان سامسونگ و ال جی دیسپلی بپیوندند که می توان به شرکت های ژاپنی شارپ و ژاپن دیسپلی (JDI) اشاره کرد. به نظر می رسد این رقابت در سال ۲۰۱۸ میان غول های تکنولوژی ژاپنی و کره ای باشد.

بسیاری از تحلیلگران براین باورند که افزایش تولید و عرضه پنل های اولد و رقابت گسترده در میان تامین کنندگان آسیایی برای محصولات اپل در نهایت منجر به افزایش موجودی و کاهش قیمت نهایی آن خواهد شد و این امر برای شرکت آمریکایی اپل اتفاق و خبر بسیار خوشایند و خوشحال کننده ای بنظر می رسد چراکه در تولید گوشی های پرچمدار خود نظیر آیفون ۱۰ (ایکس) می تواند بجای پرداخت بسیار بالا و هزینه های گزاف تولید پنل اولد، از نمونه هایی با قیمت تمام شده پایین‌تر استفاده کند.

گزارش‌های منتشر شده از سوی دیجی تایمز نشان از تولید و عرضه پنل های اولد توسط شرکت ژاپنی شارپ در نیمه دوم سال جاری میلادی ۲۰۱۸ دارد که هم به منظور استفاده در محصولات تولیدی خود همچون تلویزیون و گوشی و هم در محصولات اپل تولید خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج