۶۶۱۵۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مبعلی: نمی‌بازیم چون بی حاشیه‌ایم

هافبک فولاد معتقد است تیمش پتانسیل موفقیت در این فصل را دارد و می تواند تا پایان فصل در کورس باقی بماند.

ورزش سه: ایمان مبعلی هافبک با تجربه فولاد خوزستان در مورد تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی گل اول را نیز زدیم اما در ادامه نتوانستیم از برتری خودمان دفاع کنیم. به نظرم در مجموع نتیجه تساوی برای هر دو تیم قانع کننده بود و عدالت فوتبالی رعایت شد. البته در دقایق پایانی یک صحنه خطا درون محوطه جریمه گسترش اتفاق افتاد که داور به راحتی از کنار آن عبور کرد.

هافبک فولاد در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل دوم گفت: ما هفته هاست که خوب بازی می کنیم و بی هیچ حاشیه ای تا رده دوم جدول صعود کرده ایم. ما از یک تیم مدیریتی خوب بیرون از زمین بهره مند هستیم که به خوبی تیم را حمایت می کنند. ما در دور برگشت ۶ امتیاز گرفته ایم که البته می توانست خیلی بهتر از اینها باشد. اگر در ثانیه های تلف شده مقابل سیاه جامگان گل نمی خوردیم شرایط بهتری داشتیم. اما بهرحال جذابیت های فوتبال به همین است.

او پیرامون این بازی این هفته تیمش مقابل پیکان تصریح کرد: ما در بازی رفت در حالی به پیکان باختیم که یکی از بهترین بازی های این فصل مان را انجام دادیم. گل صد در صد درست ما را داور خطا اعلام کرد و در واقع باخت به ما تحمیل شد. اما نگاه ما رو به جلوست و همه چیز را فراموش کرده ایم. ما مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد که مربی با دانشی دارد. ضمن اینکه آقای جلالی سالها در فوتبال خوزستان کار کرده و شناخت خوبی از ما دارد.

مبعلی پیکان را حریف خطرناکی دانست و گفت: آنها هفته هاست که نبرده اند و این شرایط را برای ما سخت خواهد کرد. باید هوشیار باشیم و به حریف فضا ندهیم. البته ما می خواهیم روند شکست ناپذیری مان را حفظ کنیم. ۱۴ هفته نباختن نشان می دهد که در تیم ما همه عزم موفقیت دارند و می خواهند بهترین بازی خود را انجام دهند. آقای پورموسوی ۱۸ بازیکن یکدست دارد و برای همین هرکس که واقعا آماده باشد، فرصت بازی پیدا می کند.

هافبک فولاد در مورد عملکرد خودش نیز گفت: خدا را شکر بازی قبل گل زدم و در این بازی هم یک پاس گل دادم. هرچند در این فصل یک خط به عقب آمده ام و هافبک دفاعی بازی می کنم و کمتر فرصت گلزنی دارم اما تمام تلاشم را می کنم که بتوانم در هر بازی موثر باشم. البته اینکه برخی مهاجمان می گویند هافبک ها ما را خوب تغذیه نمی کنند را تا حدی قبول دارم چون معتقدم مهاجمان نیز باید در جاگیری باهوش باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج