۶۶۱۵۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیدا شدن ۴ نوجوان مفقود شده در کویر مرنجاب

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: پس از ۳ روز نگرانی ۴ نوجوان ناپدید شده در کویر مرنجاب پیدا شدند.

خبرگزاری ایسنا: معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: پس از ۳ روز نگرانی ۴ نوجوان ناپدید شده در کویر مرنجاب پیدا شدند.
حسین میرزاجانی درخصوص چگونگی ناپدید شدن این افراد اظهار کرد: شنبه از طرف خانواده این نوجوانان با اداره میراث تماس گرفته شد که ۴ نوجوان از صبح ۵ شنبه به آران و بیدگل برای سفر به کویر مرنجاب مراجعت کرده اند و هنوز برنگشته‌اند.

وی افزود: خانواده این افراد ساکن کاشان هستند و با نگرانی از ما درخواست پیگیری را داشتند ولذا بنده با هماهنگی هلال احمر و دوستان برای پیدا کردن این افراد اعلام آمادگی کردیم.

میرزاجانی در مورد نشانی افراد گفت: به ما اعلام کردند که این نوجوانان با ۲ موتور سیکلت تریل وارد کویر مرنجاب شده اند و سنشان بین ۱۵ تا ۱۷ سال است و ما برای عملیات امداد و نجات به همراه دوستان هلال احمر و اکیپ های مردمی عازم کویر مرنجاب شدیم. هنوز در ابتدای مسیر بودیم که اطلاع دادند نوجوانان پیدا شده اند و به سلامت به گیت ورودی رسیده اند و علت را خارج شدن از مسیر و جاده اصلی مرنجاب عنوان کرده‌اند.

میرزاجانی به نحوه و کیفیت عملیات های امداد و نجات تیم میراث اشاره کرد وگفت: در این مواقع مشخصات افراد گم شده را به افراد محلی در کویر می دهیم. در مناطق مختلف کویر فعالان بهره برداران تاسیسات گردشگری و راهنمایان محلی که در اواخر هفته در کویر هستند را با خبر می کنیم تا اگر در مسیری افراد را دیدند یا نشانی ازشان دارند اطلاع بدهند؛ ابتدا مسیر حرکتشان و آخرین نقاطی که مشاهده شدند را بررسی می کنیم بعد اکیپ های امدادی را وارد منطقه می کنیم.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: از تمام گردشگران و دوستداران طبیعت که به کویر وارد می شوند می خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند و حتی الامکان از جاده اصلی خارج نشوند و سعی کنند قبل از غروب خود را به مکان امن برسانند و همچنین مسیر حرکتشان را قبل از ورود به کویر به یکی از آشنایان اطلاع بدهند تا در صورت تاخیر موجب نگرانی نشود و اگر خدای نکرده اتفاقی افتاد در امداد و نجات تسریع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج