جاباما
۶۶۱۵۵۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ دیگه چی رو ممنوع کنیم؟

آیدین سیارسریع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: در پی ممنوعیت تدریس زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی ما بعد از ساعت‌ها مطالعه، تحقیق و بررسی طاقت‌فرسا به این نتیجه رسیدیم که تدریس بعضی دروس دیگر هم باید ممنوع شود که دلایلش را در ادامه می‌نویسیم.

آیدین سیارسریع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: در پی ممنوعیت تدریس زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی ما بعد از ساعت‌ها مطالعه، تحقیق و بررسی طاقت‌فرسا به این نتیجه رسیدیم که تدریس بعضی دروس دیگر هم باید ممنوع شود که دلایلش را در ادامه می‌نویسیم.

۱) «بخوانیم»

در حدی که دانش‌آموز حروف الفبا را بیاموزد کافی است؛ بیشتر از آن ممنوع است.

۲) «بنویسیم»

به جای بنویسیم، درس«کپی-پیست کنیم» آموزش داده شود. دیگه چهار تا مقاله و پایان‌نامه و گزارش و فیلمنامه و حتی کپشنِ کپی که نوشتن نمیخواد!

۳) «علوم تجربی»

دانش‌آموز هی درباره دوران مزوزوئیک و سنوزوئیک و... بخونه که چی بشه؟ زمین‌شناسی و این چیزها که واسه آدم کار نمیشه! آناتومی و بدن انسان و اینجور چیزها هم که خط قرمزهای اخلاقیه. فردا موجب فساد در مدارس میشه. اینم بردارین.

۴) «ریاضی»

در مورد ریاضی هر چی فکر می‌کنیم چیزی برای مخالفت به ذهنمون نمیاد. سینوس و کسینوس واژگان لاتین و غربی است. این‌ها به سیروس و ژینوس تغییر نام دهند. کسی با چیزی زاویه نداشته باشد. همه هم زاویه باشند. روی جبر تاکید بیشتری شود که دانش‌آموز فکر نکند خدای نکرده فردا اختیار خواهد داشت هرکاری خواست بکند.

۵) «ورزش و تربیت بدنی»

این‌گونه با دانش‌آموزان کار شود که مربی دانش‌آموز را داخل زمین بفرستد، دو ثانیه از شروع بازی نگذشته از کنار زمین اعلام کند که باید ببازی! دانش‌آموزان ببازند و بیایند بیرون. همین بیرون آمدن‌ها و رفتن به داخل باعث تحرک و شادابی دانش‌آموزان می‌شود.

۶) «تاریخ» و «جغرافیا»

کلا ممنوع است. به جای تاریخ و جغرافیا زنگ «جبر» اضافه شود.

۷) «کار و فناوری»

این درس هم آینده چندان روشنی ندارد. به جای این درس یک ساعت درس «دلالی و رانت خواری» تدریس شود که فردا به کار بچه بیاید.

۸) «کتاب کار تفکر و پژوهش»

این کتاب را هم من تازه دیدم! زمان ما نبود! کافی است که ما یک لحظه غفلت کنیم و دوستان همچین درس‌های انحرافی‌ای را برای بچه مردم تدریس کنند!

به طور کلی ممنوع شود. با آینده فرزندان ملت که نمی‌شود بازی کرد! فردا بچه وارد بازار کار می‌شود و فحشش را به ما می‌دهد. به جای این درس هم دو ساعت «کپی-پیست» جایگزین شود.

امید است که با این برنامه جدید تحصیلی نسلی شکوفا و شکاف‌خورده تحویل جامعه شده و از ایجاد امید کاذب در میان جوانان و نوجوانان پیشگیری شود. بقیه درس‌ها هم که ما یادمان رفت به طریق اولی ممنوع اعلام شود. با تشکر از همه دست اندرکاران عرصه فرهنگ و آموزش!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا اجازه ممنوعیت تفکر. همین که من گفتم.

    • بدون نام

      دمت گرم عجب طنز تلخی

    • بدون نام

      ممنون خیلی قشنگ بووووود.امیدوارم یه سری نا آدم خجالت بکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج