۶۶۱۶۶۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تذکر ۵۳ نماینده به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۵۳ تن از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تداوم و تقویت طرح اشتراک نشریات کشور به ویژه متبوعات محلی و استانی را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز(یکشنبه ۲۴ دی) در صحن علنی پارلمان، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر جاسمی نماینده کرمانشاه به رئیس جمهور جناب آقای رئیس جمهور متاسفانه وضعیت مدیریت هلال احمر در کشور مناسب نیست و زلزله زدگان استان کرمانشاه پس از گذشت سه ماه هنوز رنج می‌برند.

**تذکر جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر نیرو، سوء مدیریت در زمینه تقسیم آب‌های کشور و عدم توجه به ذخایر الهی که به سادگی از کنار آنها عبور کرده‌اید اقدامات شایسته‌ای صورت نمی‌گیرد.

**تذکر نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به اتفاق ۵۱ تن از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم و تقویت طرح اشتراک نشریات کشور به ویژه متبوعات محلی و استانی.

**تذکر قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد، لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت کاری و معیشتی کارکنان شرکت‌های دولتی که به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

**تذکر شریف پور نماینده ماکو به وزیر جهاد کشاورزی، تسریع در پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی.

**تذکر حضرت‌پور، قاضی‌پور، محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و امور خارجه، تسریع و مساعدت حداکثری برای فروش حدود ۶۰۰ هزار تن سیب درختی در سردخانه‌های استان آذربایجان غربی.

**تذکر قاضی‌پور، محجوب و رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران و اسداباد به وزرای کار، خارجه و نفت ، تسریع اقدامات اجرایی برای نجات ملوانان زحمت کش نفتکش ایرانی و بررسی و اعلام دقیق چگونگی حادثه مذکور .

**تذکر ابطحی و رنجبرزاده نمایندگان خمینی‌شهر و اسدآباد به همراه ۲ تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد، تسریع در اجرای عملیات وام روستاییان برای اشتغال از یک و نیم میلیارد دلار صندوق توسعه ملی.

**تذکر صباغیان نماینده مهریز به وزرای دادگستری، اقتصاد و ارتباطات، عدم تهیه آئیننامه اجرایی ایجاد سامانه الکترونیک، برای پاسخ به استعلامات قضایی مربوط به برنامه ششم توسعه.

**تذکر صباغیان نماینده مهریز به وزیر آموزش و پرورش، عدم تهیه آئیننامه اجرایی حمایت از خیرین مدرسه ساز، مربوط به برنامه ششم توسعه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطبوعاتی که ندونه متبوعات رو با چه ت(ط) می نویسن و آئیننامه سر هم نوشته نمیشه واقعا جای بسی تاسف برای جامعه خبر و رسانه.

    • بدون نام

      نمایندگان خیلی بی اثرشدن برای بیکاری
      وفقرچیکارکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج