جاباما
۶۶۱۶۷۳
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

نقد صداوسیما در پوشش اخبار سانحه نفتکش

همسر یکی از مهندسین نفتکش صبح دیروز (۲۳ دی‌ ماه) با حضور در برنامه «حالا خورشید» از عملکرد صداوسیما در پوشش این حادثه تلخ گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ همسر یکی از مهندسین نفتکش صبح دیروز (۲۳ دی‌ ماه) با حضور در برنامه «حالا خورشید» از عملکرد صداوسیما در پوشش این حادثه تلخ گلایه کرد.

در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی همچون «توئیتر» نیز انتقادهایی درباره عملکرد صداوسیما در پوشش این حادثه ناگوار که جان ۳۰ جوان ایرانی را به خطر انداخته، مطرح شده بود که با صحبت‌های امروز همسر یکی از مهندسین این نفتکش روی آنتن زنده صداوسیما، به نقطه اوج خود رسید.

او در بخشی از سخنان خود چنین گفت که «این افراد آدم‌های عادی نبودند. مگر آنها سرمایه‌های مملکت نبودند؟ مگر آنها جانشان را برای این مملکت کف دستهایشان نگذاشتند؟ سه روز نخست صداوسیما کجا بود؟ من خودم در روزهای نخست تلویزیون را نگاه می‌کردم و می‌دیدم که در اخبار، بارش برف برایشان خبر مهمتری بود و آخرین خبر به تصادف دو نفتکش اختصاص داشت.»

«از روز چهار به بعد صداوسیما از خواب بیدار شد. اگر دوربین‌های صداوسیما می‌آمدند و خانواده‌ها را آنجا می‌دیدند و به دنیا نشان می‌دادند، شاید دلشان می‌سوخت. آنقدر صداوسیما حادثه پلاسکو را پوشش خبری داد که من خودم با هر خبری اشک ریختم و دعا کردم؛ ولی در سه روز اول این حادثه، از خبرهای این دو نفتکش خبری نبود. وقتی صداوسیما وارد عمل شد که دو خبرگزاری خارجی با ما مصاحبه کردند. به خدا نفس‌های آنها به شماره افتاده. به خدا در حق آنها کوتاهی کردند. در خبر از خسارت و بیمه کشتی نگویید! کشتی را باز هم می‌توان خرید.»

در این راستا حسن عابدینی، مدیر خبرگزاری صداوسیما اظهار کرد که «خبرنگار صداوسیما در پکن از ابتدای بروز این بحران اطلاعات زیادی را از طریق مقامات چینی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن منتقل کرده است و تمام تصاویری که رسانه‌های چینی در اختیار دارند را رصد می‌کنیم که سریعا پخش کنیم. از طرفی با خانواده‌های این افراد و افرادی که به نوعی درگیر این بحران هستند نیز صحبت شده است و هم‌اکنون هم که اخبار حضور دکتر ربیعی در چین را مخابره می‌کنند.»

روز شنبه ۱۶ دی‌ ماه یک نفتکش ایرانی با کشتی چینی در آبهای نزدیک به این کشور برخورد کرد که باعث حریق نفتکش و مفقود شدن ۳۲ پرسنل آن شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا روح همگی را شاد کنه این کار صدا و سیما نه اولش است نه اخرش

    • مریم

      غم بزرگی هست
      روحشان شاد

    • بدون نام

      از خداوند منان طلب رحمت ومغفرت بای ان عزیزان ازدست رفته مینمایم وبرای بازماندگانشان. صبر جمیل. واما صداوسیما. واقعا دیگه شور ش رودراورده. دیگه نمیدونیم باچه زبونی. به این رسانه کاملا میلی اهلی کنیم ابن کارا عاقبت خوبی نداره

    • بدون نام

      تسلیت میگم به خانواده این عزیزان

    • شهروند

      صدا و سیما کی وظیفه خودشو درست انجام داده که این بار دومش باشه

    • تقی پور

      خدا صبر دهد.خیلی دردناک بود.خدا یا خودت به دادمان برس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج