۶۶۱۶۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فردا منتظر معرفی اچ تی سی U۱۱ Eye باشید

شرکت تایوانی اچ تی سی در بازار گوشی های هوشمند وضعیت مناسبی را تجربه نمی کند، با این حال شاهد رونمایی محصولات این شرکت هستیم. انتظار می رود فردا از گوشی هوشمند اچ تی سی U۱۱ Eye رونمایی شود.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: شرکت تایوانی اچ تی سی در بازار گوشی های هوشمند وضعیت مناسبی را تجربه نمی کند، با این حال شاهد رونمایی محصولات این شرکت هستیم. انتظار می رود فردا از گوشی هوشمند اچ تی سی U۱۱ Eye رونمایی شود.
فردا منتظر معرفی اچ تی سی U11 Eye باشید

بر اساس گزارشات، شرکت اچ تی سی به زودی محصول جدیدی را به خانواده U۱۱ اضافه خواهد کرد. این دستگاه که U۱۱ Eye نام دارد، فردا معرفی خواهد شد. در حالی که فاصله کمی تا معرفی این دستگاه باقی مانده، افشاگر معروف ایوان بلس مشخصات فنی این مدل را فاش کرده است.

گوشی هوشمند اچ تی سی U۱۱ Eye به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ با فناوری Super LCD۳ مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده ۸ هسته ای کوالکام اسنپدارگون ۶۵۲ تامین می کند.

اچ تی سی برای این محصول خود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. وظیفه تامین انرژی این دستگاه را یک باتری ۳۹۳۰ بر عهده خواهد داشت.

بر خلاف آنچه انتظار داریم، گوشی هوشمند اچ تی سی U۱۱ Eye با سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا معرفی خواهد شد که با توجه به عمر تقریبا بالای اندروید اوریو، مقداری عجیب به نظر می رسد.

فردا منتظر معرفی اچ تی سی U11 Eye باشید

در جلوی دستگاه از دو دوربین برای ثبت تصاویر سلفی استفاده خواهد شد. این دو سنسور در سمت راست اسپیکر مکالمه قرار گرفته اند. به احتمال زیاد علت وجود کلمه Eye در نام این گوشی هوشمند مربوط به دوربین سلفی دوگانه آن باشد.

اگر چه مشخصات فنی این دوربین ها فاش نشده ولی بر اساس تولیدات قبلی این شرکت تایوانی، باید شاهد وجود قابلیت عکس برداری پرتره در آن باشیم.

در بخش پشتی دستگاه دوربین تکی و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کنند. از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند اچ تی سی U۱۱ Eye می توان به بهره مندی از پورت USB Type-C همراه با پشتیبانی از شارژ سریع، استاندارد IP۶۷ و لبه های حساس به فشار Edge Sense اشاره کرد.

این گوشی هوشمند که فردا معرفی می شود، در رنگ های مشکی، نقره ای و قرمز در دسترس کاربران قرار می گیرد. بر اساس شایعات، اچ تی سی این دستگاه را با قیمت ۵۱۰ دلار به فروش می رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج