۶۶۱۷۱۸
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده

«محمد علیزاده» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر طی دو سئانس به روی صحنه رفت.

«موسیقی ایرانیان» : محمد علیزاده در چهارمین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در دو سئانس در سالن ایرانیان به صحنه برد.

این اجرا با هنرنمایی اشکان‌ صدیق‌آذر، نوازنده لانچ‌پد آغاز شد و پس از این‌که سایر اعضای ارکستر نیز وی را همراهی کردند، علیزاده با اجرای قطعه "خیلی برام خاطره عزیزت" پا به روی صحنه گذاشت و تماشاگران خود را به وجد آورد. در ادامه نیز بلافاصله اثر "برگرد" را خواند و بعد چند کلامی با مخاطبان خود صحبت کرد.

علیزاده که در شب تولدش روی صحنه می‌رفت و از این بابت بسیار هیجان‌زده بود، رو به حاضرین در سالن ایرانیان گفت: من معلمی داشتم که روزی یک سیلی به من زد و همان سیلی مسیر زندگی‌ام را عوض کرد. ایشان همیشه می‌گفت که زندگی‌ات را بر پایه عشق بنا کن و من این کار را کردم. این ترانه‌ای که می‌خوانم را هم تقدیم به آدم‌هایی می‌کنم که شاید امروز آن‌ها را نداریم اما همیشه در قلبمان هستند.

پس از صحبت‌های علیزاده، داوود اریکه صدای ساکسیفون خود را به صدا درآورد و اورتور قطعه "عشقم این روزا" را نواخت که در حین و پایان اجرا نیز به درخواست محمد علیزاده مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت. سپس "کجا میری" و بعد اثر "بی‌حوصله" به مخاطبان تقدیم شد.

در ادامه علیزاده با این صحبت‌ها به استقبال اجرای قطعه "برادر" رفت: عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی… عاقل‌ها فکر می‌کنند که خیلی باحال هستند، همیشه سرشان در حساب و کتاب‌ است ولی ما دیوانه‌ها همین‌طوری زندگی می‌کنیم و کاری هم به کسی نداریم. همه هم به ما می‌گویند دیوانه‌ایم اما من یقین دارم که خدا با دیوانه‌هاست نه با عاقل‌ها.

قطعه بعدی این کنسرت اثر قدیمی‌تر "خیلی خوشحالم" بود که علیزاده آن را با نوازندگی پیانو علیرضا اویسی، رهبر ارکستر خود اجرا کرد. پس از اجرای مینیمال این اثر، نوبت به هنرنمایی انفرادی نوازنده‌ها رسید، به طوری که هر یک از آن‌ها نغمه‌ای از ملودی‌های بومی ایرانی را با ساز خود نواختند و توسط محمد علیزاده به تماشاگران معرفی شدند.

اعضای ارکستر محمد علیزاده در اجرای این کنسرت را امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (گیتار باس)، ایمان ذاکری (درامز)، داوود اریکه (ساکسیفون، کلارینت و فلوت)، پوریا فیروزی (کیبورد) و کیانوش علی‌محمدی (همخوان و بک‌وکال) تشکیل می‌دادند.

در ادامه می توانید عکسهایی از این کنسرت را مشاهده نمایید:
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
گزارش تصویری از کنسرت محمد علیزاده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط عکسهاس وقتی مو نکاشته بوده(:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج