۶۶۱۷۸۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

در اتاق بازرگانی ایران مطرح شد

مشکل برادر رئیس‌جمهور و معاون اول چه شد؟

ابویی‌مهریزی در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: مردم حق دارند بدانند مشکل برادر رئیس‌جمهور و خانواده معاون اول رئیس‌جمهور چه شد و اتاق بازرگانی تهران باید در رابطه با رفتار مجهول نمایندگانش روشنگری کند.

خبرگزاری فارس: ابویی‌مهریزی در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: مردم حق دارند بدانند مشکل برادر رئیس‌جمهور و خانواده معاون اول رئیس‌جمهور چه شد و اتاق بازرگانی تهران باید در رابطه با رفتار مجهول نمایندگانش روشنگری کند.
علی‌محمد ابویی مهریزی امروز در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: مردم دوست دارند بدانند مشکل برادر رئیس‌جمهور چه شد و برای خانواده معاون اول رئیس‌جمهور چه اتفاقی افتاده است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی تهران دومین همایش مفاسد اقتصادی و امین‌الضرب را برگزار کرد، گفت: در هر دوی این همایش‌ها در مورد صداقت و سلامت تاکید شد و می‌خواهم بدانم اتاق تهران هم اکنون که دو تن از نمایندگان این اتاق رفتار مجهولی داشته‌اند، چرا روشنگری نمی‌کند؟

وی با اشاره به اظهارات یکی از اعضای اتاق تهران که انتقاد از ۸ سال دولت گذشته داشت، گفت: ما باید نبش قبر را از همین حالا شروع کنیم و نه اینکه ۸ سال دیگر به موضوعاتی که الان اتفاق می‌افتد، بپردازیم.

* بخش خصوصی خودش را محکوم نکند

در ادامه این جلسه مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در مورد اظهارات ابویی‌مهریزی گفت: متاسفم از اینکه یک نفر از اعضای بخش خصوصی چنین حرفی می‌زند.

وی افزود: آقای ابویی چطور این حق را به خود می‌دهید که بدون تشکیل یک دادگاه صالحه در مورد دو نفر حکم به محکومیت صادر کنید.

رئیس اتاق بازرگانی اظهار داشت: ۲ نفر از اعضای هیأت نمایندگان اتاق تهران که هیچ ارتباطی با مسائل مالی اتاق نداشته‌اند، به آنها اتهاماتی زده‌اند و ممکن است برای اکثر دوستان چنین اتهاماتی پیش آمده باشد.

وی افزود: مشکل آنها فعلا معلوم نیست و ممکن است مسائل بانکی و یا غیره باشد.

وی اظهار داشت: کدام بخش خصوصی است که با سیاست‌گذاری‌هایی که در دولتی که آقای ابویی از آن دفاع می‌کند، بدهکار بانکی نباشد. کسی را سراغ دارید که توانسته باشد جان سالم از آن سیاست‌هایی که آقای ابویی از آن دفاع می‌کند، به در ببرد؟

خوانساری بیان داشت: ما به عنوان اتاق تهران معتقد هستیم، دادگاه صالحه باید در مورد این دو نفر تشکیل و در مورد آنها حکم بدهد و ما هم دادگاه را قبول داریم، ولی قبل از اینکه دادگاه حکم بدهد، خواهش من این است که حداقل ما به خودمان رحم کنیم.

وی گفت: حداقل قبل از اینکه مدارک تکمیل شود، افراد را دچار مشکل نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا تا وقتی مردم همه چی ندوختن محال کشور درست بشه

    • بدون نام

      جمع کنین بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج