۶۶۲۲۳۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تکذیب کشته شدن دو نفر در حوادث کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان با تکذیب خبر کشته شدن دو نفر در اغتشاشات اخیر این استان گفت: این دو نفر از مدت‌ها قبل تحت رصد نیروهای امنیتی بوده و در درگیری با ماموران کشته شده‌اند.

خبرگزاری میزان: علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان کردستان با تکذیب خبر کشته شدن دو نفر در اغتشاشات اخیر شهر سنندج اظهار کرد: اخباری که در برخی رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن دو نفر در اغتتشات اخیر منعکس شده کذب محض است و این دو فرد اصلا ربطی به اغتشاشات اخیر نداشته‌اند.

وی گفت: این دو فرد وابسته و در ارتباط با گروهک‌های تروریستی و معاند نظام بوده‌اند که از مدت‌ها قبل تحت رصد نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار داشته‌اند.

این مقام قضایی بیان کرد: حتی یکی از این افراد به علت همکاری با گروهک‌های تروریستی سابقه کیفری و تحمل زندان را داشته است؛ اما پس از آزادی متاسفانه همکاری سابق خود را با این گروهک مجددا آغاز کرده بود.

گروسی تصریح کرد: این دو فرد در درگیری با نیروهای امنیتی کشورمان کشته شده‌اند به طوریکه یکی از این افراد در زمان درگیری از اسلحه استفاده کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با تاکیدی که به نیروی انتظامی شده بود مبنی بر اینکه از شلیک اجتناب کنند، لذا در اغتشاشات اخیر استان کردستان هیچ فردی کشته نشده است.

این مقام قضایی در پایان در رابطه با دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر هم گفت: با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه داشتند با افراد فریب خورده که نقش مهمی در اغتشاشات نداشته اند با رافت اسلامی برخورد خواهد شد اما با لیدرهای اصلی این اغتشاشات برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا دست به تکذیبتون خوبه ها . ملت هم که ...

    • بدون نام

      فقط تکذیب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج