جاباما
۶۶۲۷۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چرا رندر جدید ال جی G۷ واقعی نیست؟

چند روز پیش تصویری در اینترنت منتشر شد که ادعا شده بود پرچمدار آینده الجی، G۷ یا هر آنچه که ممکن است نام بگیرد می باشد. این تصویر دوربین دوگانه سلفی گوشی را به همراه حاشیه های بسیار باریک و صفحه نمایش بزرگ با نسبت بالایی نسبت به بدنه گوشی نمایش میداد.

وبسایت سخت افزار: چند روز پیش تصویری در اینترنت منتشر شد که ادعا شده بود پرچمدار آینده الجی، G۷ یا هر آنچه که ممکن است نام بگیرد می باشد. این تصویر دوربین دوگانه سلفی گوشی را به همراه حاشیه های بسیار باریک و صفحه نمایش بزرگ با نسبت بالایی نسبت به بدنه گوشی نمایش میداد. این تصویر به سرعت در اکثر رسانه های دنیای تکنولوژی از جمله در وب سایت سخت افزار منتشر شد و توجه مخاطبین را به خود جلب کرد... اما متاسفانه این تصویر واقعی نیست.
چرا رندر جدید ال جی G۷ واقعی نیست؟

وب سایت Phonearena پس از بررسی بر روی عکس منتشر شده به دو دلیل ثابت کرده است که این تصویر جعلی است.

دلیل اول: عدم تقارن
چرا رندر جدید ال جی G۷ واقعی نیست؟

نگاهی نزدیک به همان تصویر منتسب به LG G۷ نشان میدهد خط قرمزی که درست در وسط تصویر کشیده شده است گوشی را به دو قسمت متقارن تقسیم نمی کند و اگر دقت کنید، بلند در سمت چپ بیشتر از سمت راست می باشد. واضح است که این تصویر با فتوشاپ ساخته شده است و البته کار یک شخص حرفه ای نبوده است. البته در اطلاعاتی که از نسخه اصلی این تصویر مشاهده شده به این موضوع اشاره شده است که عکس با Adobe Photoshop CS۳ ساخته شده است.

دلیل دوم: ترکیب رنگی و انعکاس آشنا
چرا رندر جدید ال جی G۷ واقعی نیست؟

هرکسی که این تصویر را ساخته است، فرم کلی آن را از الجی جی۶ کپی برداری کرد است. به قاب فلزی دور گوشی در چهار گوشه دقت کنید و آن را با تصویر G۶ مقایسه کنید. به جز روشنایی و کنتراست نور دقیقا بر هم منطبق اند. حتی مکان قرار گرفتن آنتن و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز مشابه است.

با اثبات اینکه عکس منتشر شده متعلق به گوشی G۷ نیست ما بدلیل انتشار این عکس جعلی از شما مخاطبین عزیز وب سایت عذرخواهی می کنیم. حالا با این اوصاف هنوز مشخص نیست که پرچمدار آینده الجی چگونه خواهد بود و آیا دوربین دوگانه سلفی خواهد داشت یا خیر. ماژولار می باشد یا نه و یا اصلاً با اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه می شود یا خیر. به همین دلیل باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی که احتمالا در پایان سال ۹۶ خواهد بود منتظر بمانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج