۶۶۲۷۹۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فرار هافمن از صحبت درباره اتهاماتش

۷ زن آمریکایی که داستین هافمن هنرپیشه مشهور و ۸۱ ساله هموطن خود را متهم به تعدی به خود در سالهای گذشته و در ایام میانسالی و جوانی خود و هافمن کرده اند، هفته پیش از جان اولیور مجری تلویزیونی و کمدین آمریکایی به خاطر مطرح کردن این مسئله با هافمن در یک برنامه تلویزیونی و صحبت صریح فیمابین تشکر کردند.

بانی فیلم: ۷ زن آمریکایی که داستین هافمن هنرپیشه مشهور و ۸۱ ساله هموطن خود را متهم به تعدی به خود در سالهای گذشته و در ایام میانسالی و جوانی خود و هافمن کرده اند، هفته پیش از جان اولیور مجری تلویزیونی و کمدین آمریکایی به خاطر مطرح کردن این مسئله با هافمن در یک برنامه تلویزیونی و صحبت صریح فیمابین تشکر کردند.
فرار هافمن از صحبت درباره اتهاماتش

در بیانیه آنها خطاب به اولیور آمده است: «این بسیار مهم است که شما به صراحت از هافمن پرس و جو کردید و این که به سبب فرار هافمن از صحبت در این باره گفت و گوی تان کم حاصل ماند، از نظر ما اهمیتی ندارد». در میان متهم کنندگان هافمن ۵ زن خود را به طور کامل معرفی کرده اند ولی دو نفر به قصد پرهیز از آبروریزی از افشای نام شان خودداری کرده اند ولی شرح ماوقع و چگونگی حملات هافمن به خودشان را شرح داده اند. اولیور هم گفته است: شاید سوالات من ایده آل نبوده باشد اما جواب های هافمن هم پرت و پلا و اسباب تأسف شد. به رغم تقدیر افراد فوق از اولیور باید گفت هافمن با وجود روشن شدن خطاهایش هنوز چوب آن را در روابط اجتماعی و معادلات شغلی اش نخورده است حال آن که خلافکاران و متجاوزان دیگری مثل هاروی وین اشتاین و کوین اسپیسی که خطاهایشان همپا با هافمن رو شد، چوب این قضایا را خورده و تا اطلاع ثانوی از دنیای هنر طرد شده اند و کسی هم مایل به همکاری با آنها نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج