جاباما
۶۶۳۱۳۰
۴۴ نظر
۵۰۰۱
۴۴ نظر
۵۰۰۱
پ

محاکمه مرد مغازه‌ دار به اتهام آزار پسر مشتری

پسربچه‌ای که مدعی است از سوی مغازه‌دار محل مورد آزارواذیت قرار گرفته، در برابر قضات حاضر شد تا آنچه برایش اتفاق افتاده ‌است را توضیح دهد.

روزنامه شرق نوشت: پسربچه‌ای که مدعی است از سوی مغازه‌دار محل مورد آزارواذیت قرار گرفته، در برابر قضات حاضر شد تا آنچه برایش اتفاق افتاده ‌است را توضیح دهد.
چندی قبل مردی به مأموران پلیس خبر داد پسرش مورد آزارواذیت قرار گرفته ‌است. او گفت: من و همسرم هر روز سر کار می‌رویم و پسرم چندساعتی را در خانه تنهاست. شب حادثه وقتی به خانه آمدم متوجه شدم پسرم به‌شدت ناراحت است و گریه می‌کند. چندباری از او پرسیدم چه شده ‌است، اما حرفی نزد خیلی ناراحت بود. بعد از چند ساعت حرف‌زدن‌های من و مادرش متوجه شدیم او از سوی مغازه‌دار محل مورد آزارواذیت قرار گرفته ‌است.
پسرم می‌گوید وقتی قصد داشته خوراکی بخرد این اتفاق افتاده ‌است. مأموران پلیس برای به‌دست‌آوردن اطلاعات بیشتر پسربچه را مورد بازجویی قرار دادند. او گفت: هر روز که از مدرسه می‌آیم پدرومادرم خانه نیستند و من برای اینکه حوصله‌ام سر نرود و تا آمدن آنها گرسنه نمانم، چیزی می‌خورم. روز حادثه چیزی در خانه نبود با پولی که پدرم داده ‌بود، تصمیم گرفتم خوراکی بخرم و وقتی به مغازه رفتم مرد مغازه‌دار من را مورد آزارواذیت قرار داد. من سعی کردم از دست او فرار کنم اما نتوانستم. وقتی از دست مرد مغازه‌دار فرار کردم که او من را آزار داد و بعد هم رهایم کرد. تا خانه دویدم و از ترس گریه کردم.
پسربچه گفت: خیلی ترسیده ‌بودم بلافاصله به خانه برگشتم و در را بستم تا پدرومادرم بیایند. من خیلی ناراحت بودم و نمی‌خواستم موضوع را به پدرومادرم بگویم، اما آنها خیلی اصرار کردند و من هم مجبور شدم بگویم.
با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده بازپرس پسر نوجوان را به پزشکی قانونی معرفی کرد و به دستور بازپرس پرونده مرد مغازه‌دار هم بازداشت شد. این مرد به مأموران گفت: من پسربچه را مورد آزارواذیت قرار ندادم. من فقط او را بوسیدم چون پسر خوبی و سال‌های زیادی است که او را می‌شناسم. او خیلی‌وقت‌ها می‌آید و از من خرید می‌کند. من مغازه‌دار هستم و آدم‌های زیادی به مغازه‌ام رفت‌وآمد می‌کنند. من را می‌شناسند و می‌دانند آدم بدی نیستم. بچه‌های زیادی به مغازه من می‌آیند هیچ‌کدام از آنها چنین ادعایی را نکرده‌اند. من فقط می‌خواستم چون بچه خوب و مؤدبی بود، او را نوازش کنم.
این مرد در حالی ادعا کرد پسربچه را مورد آزارواذیت قرار نداده است که پزشکی قانونی نیز ادعای تجاوز به معنای قانونی آن را درباره پسربچه رد کرد و نوشت چنین اتفاقی نیفتاده ‌است.
روز گذشته پسربچه در دادگاه حاضر شد و یک ‌بار دیگر آنچه برای او اتفاق افتاده ‌بود را توضیح داد. او گفت: من برای خرید خوراکی رفته ‌بودم چون آن روز چیزی در خانه نداشتیم، وقتی وارد مغازه شدم چون مغازه خلوت بود مرد مغازه‌دار به من نزدیک شد و من را مورد آزارواذیت قرار داد.
من از دستش فرار کردم و به خانه رفتم و در را بستم. من ساعات زیادی در خانه تنها نمی‌ماندم شاید یک یا دو ساعت در روز بود که تنها بودم و مادرم زود می‌آمد، همیشه هم برای من خوراکی می‌گذاشت. آن روز اتفاقی در خانه چیزی نداشتیم.
وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت، اتهام را رد کرد و گفت: همان‌طور که در دادسرا هم گفتم، من کاری نکردم. آن روز وقتی پسربچه به مغازه آمد از اینکه بچه مستقلی بود خیلی خوشم آمد او را زیاد می‌دیدم خیلی بچه مؤدبی بود صورتش را بوسیدم و نوازشش کردم و گفتم خیلی بچه خوبی هستی و من از تو خوشم می‌آید، اما اصلا به او تعرضی نکردم.
وی در آخرین دفاعیاتش هم گفت: من این اتهام را قبول ندارم چنین کاری نکردم و به من تهمت زده‌اند.

با پایان جلسه رسیدگی هیئت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

      بچه خودش میفهمه که به چه قصدی اونو بوسیدی لازم نیست تفسیر کنی.متاسفانه این بیماری(بچه بازی) روز به روز رواج بیشتری پیدا میکنه توو جامعه و علل مختلفی داره از جمله:
      بیماری ذاتی فرد و علاقه ی فرد به پسربچه
      انحراف جنسی
      و علت مهمتر اینه که الان اکثر خونواده ها بچه های پسرو شبیه دختر کردن، موهاشو طوری شونه میکنن، طوری لباس های چسبان به بچه میپوشونن که بچه شبیه دختر میشه، پسرو باید عین یه مرد به بار آورد، نه اینکه لوسش کرد، میبینی بچه ده سالشه اما مادرش عین بچه باهاش رفتار میکنه و بچه رو نازنازی بار میاره طوری که نمیتونه از یه جوب کوچیک بپره و مادرش دستشو میگیره.

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        از مسئول محترم وگرامی که نظرات رامنعکس می کند تقاظ دارم نظربنده را درمورد نظر کلاغ افسرده درخصوص این جریان ارسال کرده ام را چاپ بفرمائید باکمال تشکر وقدردانی از حضرت عالی

    • بدون نام

      بوسیدیش چون بچه خوبی بود ...

    • بدون نام

      دروغ می گوید.باورنکنید.

    • فاطمه م

      خانوم‌ها و اقایون شما رو به خدااااااااا وقتی مشکلی مالی دارید بچه دار نشیددددددد.این طفل معصوم ها چه گناهی کردن که باید برن مدرسه و بعدشم تنها تو خونه باشن که چی،پدرو مادر جفتشون سره کارن واسه یه لقمه نون.خب غلط میکنید بچه به دنیا میارید.بخدا دودش اول تو چشم خودتون میره.کمتر بخورید اصلاااا نخورید و بمیرید ولی بچه هاتون تنها نزارید

      پاسخ ها

      • جنوبی

        کلاغ افسرده
        بهزاد ابرومندانه تربود.

    • مهدی گلپا

      این ازخدا بی خبران اگر یکی با بچه خودش یا برادرخودش اینکار انجام دهد چه حالی می شود این جور افرادو باید باشدت هرچه تمام تر کشته بشن

    • بدون نام

      غلط کردی بوسش کردی برو عمه تو بوس کن که محرمه بهت

    • محمود

      منم بيام پسر ودخترت را نوازش کنم خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جای تعجب چراپزشکی قانونی ردکرده؟؟!@

      • رفیق

        آقا محمود از آب گل آلود برای خودت ماهی نگیر دوست عزیز

    • دوست

      اقا بهزاد ان شالله مشکلت حل شه و دوباره بخندی و خوش باشی.هیچ وقتم افسرده نباشی.خدا خیلی بزرگتر از تصور ماست.پس فقط امیدت به خدا باشه.

    • رسول 10 ساله از تهران

      من که گیج شدم همین

    • صابر

      کلاغ افسرده خیلی خوب سخن گفتی.

      پاسخ ها

      • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

        ارادت داداش

    • بدون نام

      وقتی که یکی در کشور می گوید همه فضای باز تری می خوان چه معنایی دارد هنوز فضا انقدر باز نیست هر کس هر غلطی دلش می خواد می کنه وای به روزی که فضا بازتر بشه قابل توجه مسیولین عزیز کشورم

    • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

      مرد جنوبی کجایی؟دلمون برات تنگ شده

      پاسخ ها

      • به اقابهزاد(کلاغ افسرده)

        اگرممکن است توضیح دهیدچرا این اسمو گذا
        شتی؟

    • بهزاد

      چون پزشک قانونی رد کرده احتمال داره بچه دروغ بگه البته شاید یا شاید پزشک قانونی درست معاینه نکرده باید دوباره معاینه بشه وشاید هم مغازه دار تسمیم شیطانی داشته موفق نشده

      پاسخ ها

      • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

        دوست عزیز نه بچه دروغ گفته نه پزشکی قانونی اشتباه کرده، خب بچه رو گرفته به زور بوسیده و به بدنش هم دست زده قرار نیست که توو این موارد فقط تجاوز در کار باشه.

    • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

      کاربر(دوست) ارادتمند شما.

    • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

      کاربر ۱۵:۴۳ ممنون بابت دقت و توجهت

    • بدون نام

      یعنی مغازه هه دوربین نداشته؟

    • بدون نام

      همین که بوسیده ودست به اندام خصوصیش زده و باشهوت رفتارکرده که بچه فهمیده خودش کلیه.یعنی تجاوزنیمه جسمی وکاملا روانی

    • مهدی گلپا

      باعرض ارادت وادب به کاربرگرامی ومحترم کلاغ افسرده اولا کسی ذاتی بیماری که فرمودید نداره چون اصلا به ذات نداره بستگی به محیطی که بزرگ شده داره همه اینها که اینکارو می کنندچون خودشون مورد آزارواذیت قرارگرفته براش عقده شده بخاطرهمین هستش وقتی بزرگترمیشه می خواد مثلا جبران سرخوردگی هاش بشه دوما بعید می دونم به شکل ظاهری بچه باشه نمی شه پسربچه رو کلاه شاپو بزارسرش کت بندازه رو دوشش و لاتی صحبت کنه اگر اینجوری باشه هیچ خطری از این لحاظ تهدیدش نمی کنه نمی شه پسربچه رو مثل آدم بزرگها لباس بپوشه وقتی موقه اش بشه خود بچه یاد می گیره چجوری از جوب بپره یا بند کفش شو خودش ببنده باتشکر از مسئول محترم جهت چاپ نظرات

      پاسخ ها

      • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

        دوست عزیز بهتون توصیه میکنم کتاب انسان جنایتکار لومبروزو استاد پزشکی قانونی رو بخونید که در سده نوزده مکتبی نو در زمینه جرم شناسی بوجود آورد دراینصورت منظور منو از کلمه ی ذاتا بیمارو میدونید.درثانی من نمیگم بچه عین بزرگترها لباس بپوشه و حرف بزنه اما بعضی از بچه هارو طوری آرایش میکنن و طوری لباس میپوشونن که طعمه میشه واسه افراد منحرف.حرف من به این معنی هم نیست که چون دیگران منحرف هستن باید به بچه سخت گرفت ولی به هرحال باید احتیاط کرد، خودتون که وضع جامعه رو میبینید

    • طناز

      متاسفانه ایقدر اتفاقها میوفته مردم مابازآدم بشونیستن وتکرارمیکنن

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        کاربرعزیز و گرامی خودتونم جزء مردم هستید لدفن ی دوراز جون هم بگید بدنیست

    • بدون نام

      خواستم بنویسم سگ پست دیدم سگ خیلی با شرفتر از اونه.

    • شش ساله از شمال

      خدایا خودت برسون .اینجا دارم هر کار ی میکننه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جای شکرک اتفاقی براش نیفتاده.شایدپسره
        اغراق کند.

      • بدون نام

        متاسفانه برخی بچه ها باکامنت مبهم ونامفهوم دیگه شورشه
        در اورند بابا بس کنید. بعداین مغازه را سرزنش می کنیم.
        ایابرخی بچه ها خودشان مقصر نیستند.

    • میترا از اهواز 19ساله

      فکر کنم پسره بخاطر اینکه این مرد او را بوسید ونوازش کرد خیلی ترسیده بخاطر همین میگه بهش تعرض کرده آخه بچه از تجاوز چی میدونه ک اینجوری میگه بعدشم پزشک قانونی چرا رد کرده؟؟ حتمن زیاد آزارش نداده بخاطر همین که میگه مورد تجاوز قرار نگرفته شاید هم حرف مغازه دار درست بوده

    • بیحوصله

      درسته اوضاع اقتصادی خرابه و مردم نمیتونن از پس مخارج بر بیان ولی مادرای عزیز هیچ چیز مهمتراز از رسیدگی ب کارای خونه و تربیت فرزندان نیست اگه پدر خانواده نمیتونه زندگیشو خوب بچرخونه و همه هزینه هارو تامین کنه لطفا بچه دار نشید دیگه مجبور نیستید بچه رو تنها بزارید تو خونه و برید سرکار..والله من دخترمو واسه ده دقیقه هم تنها ک هیچ حتی پیش خانوادم هم نمیذارم..

    • جان علی

      پسره از دستش در رفته راست میگه نتونسته کاملا تجاوز بکنه

    • بدون نام

      تجاوز جنسی خصوصا اگر قربانی مرد باشه باید تشخیص سریع و در کوه تاترین زمان ممکن صورت بگیره.تا این پدر مادر محترم برگشتن خونه وفرداش رفتن کلانتری بعدش معرفی شدن پزشکی قانونی دو روز گذشته.دیگه چه اثری از تجاوز به اون پسربچه به جا مونده؟!!! مواظب بچه هاتون باشید جامعه پر از مردان منحرف جنسیه و بچه بازه ،اکثرشون هم متاهل و بالای سی سال هستن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        10.49فک نکنم ایجورباشه ک شمامی گویید.
        مگه ادم متاهل بالای 30 سال میادبه یک پسر
        بچه تعرض کند.بیشترکار معتادا وافراد ولگرده.

    • 0912RAHMATI

      لعنت به متجاوزان به جان و مال و ناموس مَردم ، در گذشته و حال و آینده.

    • بدون نام

      آدم عاقل بچه اش را تنها نمی فرسته مغازه
      حواسش به بچه هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالامگه چی شده؟؟بچه ک نباید زندانی شود

    • بدون نام

      اصلا آدم مونده که چه بگه بقول بچهای کاربر فقط وفقط متاسفم همین

    • بهروز

      بهترین کار این بود که پدر ومادر اون بچه از رفتاری که صورت گرفته بیشتر مطمئن میشدن وبعد اقدام میکردن با گرفتن ازمایش وشکایت هم در بین مردم اون بچه اسیب میبینه هم دچار بیماری روحی میشه این بچه بین هم کلاسی هاش وهمسایه ها دیگه نمی تونه اونی که بود باشه,ودر اخر اون مغازه دار شاید کاری نکرده و لی نیت شیطانی بوده,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک بهروز.بنظرم نبایدزیادی بزرگش می کردند.چون افشای زیاد مطلب بضرر فرزند
        انهاست.این بچه خیلی اغراق کرده وپدرو
        مادرش هم بجای بررسی دقیق ابعاد موضوع
        بیشترانرا بزرگ نموده اند.حال بستگی به قاضی محترم دارد تاحکمی منطقی ومطابق
        بامستندات صادرنمایند.

    • ریکا

      اعدام راحت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج