جاباما
۶۶۳۲۸۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ در دفاع از آقای بابایی!

هومن جعفری - در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: سایت تابناک گزارشی نوشته مبنی بر استخدام تعدادی از فک و فامیل در آب و فاضلاب تهران! فک و فامیلی که «دارای تخصص در رشته‌هایی مثل علوم اجتماعی، الهیات و معارف، ادبیات عرب، علوم تربیتی، شنوایی‌سنجی، پرستاری، روانشناسی، تاریخ، مامایی، مدیریت خانواده و دامپزشکی هستند.»

هومن جعفری - در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: سایت تابناک گزارشی نوشته مبنی بر استخدام تعدادی از فک و فامیل در آب و فاضلاب تهران! فک و فامیلی که «دارای تخصص در رشته‌هایی مثل علوم اجتماعی، الهیات و معارف، ادبیات عرب، علوم تربیتی، شنوایی‌سنجی، پرستاری، روانشناسی، تاریخ، مامایی، مدیریت خانواده و دامپزشکی هستند.»

بعد هم تماس گرفته‌اند با مهندس بابایی، معاون نیروی انسانی شرکت آب‌و‌فاضلاب استان تهران و از ایشان این جواب‌ها را شنیده‌اند: «این موضوع را تکذیب نمی‌کنیم. چنین چیزی در گذشته در این شرکت رخ داده و برخی رسانه‌ها نیز به آن ورود کرده‌اند که ورود موثری نبوده است. شما خبرنگاران بیش از آنکه به دنبال کشف حقیقت و حل مشکل باشید به دنبال هیجان‌آفرینی در جامعه هستید و با انتشار اخبار منفی به افزایش ناامیدی در جامعه می‌افزایید. در شرایط کنونی که حجم بارندگی‌های سالانه استان تهران کاهش یافته انتشار چنین اخباری در رسانه‌ها جز افزایش نا‌امیدی سودی نخواهد داشت. مطمئن باشید در شرایط کنونی نیز شرکت ما دارای نیروهای متخصص فراوانی است و ما از نظر نیروی متخصص و صاحب نظر مشکلی نداریم.»

حالا ما چرا این را نوشتیم؟ چرا این را انعکاس دادیم؟ چرا این را در معرض دید قرار دادیم؟ برای اینکه به دولت آقای روحانی نشان دهیم چه انسان‌های توانمندی از حوزه کاری ایشان دور مانده‌اند. وقتی ما داریم عزیزی چون همین آقای بابایی با این سطح از پاسخ دادن را چرا باید برویم از تیم رسانه‌ای آقای قالیباف آدم بیاوریم که کار رسانه‌ای انجام دهد؟ حداقل اگر قرار بر دشمن‌تراشی است چرا بدهیم به غریبه؟ همین آقای بابایی خوب است یا مثلا آقای نوبخت که هر وقت یک چیزی می‌گوید دولت کلا دو درصد از آرایش می‌ریزد! خب چرا آقای نوبخت سبد رای دولت را تکان دهد؟ بدهید همین آقای بابایی! آن کاری را که آقای نوبخت یا دلاوران نفوذی اصولگرا در تیم رسانه‌ای دولت دارند با افکار عمومی و میزان محبوبیت رییس‌جمهور انجام می‌دهند را همین آقای بابایی هم می‌تواند انجام دهد. آقای رییس‌جمهور خودتان را محتاج دو سه نفر نشان ندهید که متخصص زیاد داریم. یک نمونه‌اش همین آقای بابایی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      اتفاقا"خیلی از این رشته ها مورد نیاز برای هم سازمانها وهم مسیولین است مثلا"سنجش شنوایی وقتی مسیولین گوش شنوا ندارند مورد نیاز نیست وبا روانشناسی ،وقتی فردی را راس سازمانی قرار میدهیم که نه سابقه آن کار را دارد ونه در آن حوزه تحصیل کرده چنین مدیری برای چنین انتصابی نباید روانشناسی شود وبا تاریخ ،مدیرت را بی نیاز از تاریخ ندانید خوبست از تاریخ درس بگیرند وبا نامایی،وقتی خیل کثیری از کارکنان بخاطر شرایط سخت زندگی تحت فشارند ودارند روزی صد بار می زایند نیاز به ماما نیست توجه نکردن به این مسایل باعث عدم پویایی سازمانها شده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج