۶۶۳۳۸۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

شهردار تهران «شو» بازی می‌کند!

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حرف‌هایی که شهردار تهران در خصوص مدیریت شهری در گذشته زده است، صحت ندارد و این در حالی است که آقای نجفی بیشتر شو بازی می‌کند!

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حرف‌هایی که شهردار تهران در خصوص مدیریت شهری در گذشته زده است، صحت ندارد و این در حالی است که آقای نجفی بیشتر شو بازی می‌کند!

رضا تقی‌پور با اشاره گزارش شهردار تهران تحت عنوان سند تحویل و تحول شهرداری تهران، اظهار کرد: این گزارش که طی هفته جاری ارائه شد غیرمنصفانه و با غرض تهیه شده بود.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا اطلاعات غلطی به شهروندان بدهد، اما آقایان بدانند که سطح سواد و آگاهی شهروندان بسیار بالاست و متوجه می شوند که چه کسانی اطلاعات غلط می‌دهند.

سخنگوی سابق شورای شهر تهران با اشاره به برخی از موارد اشاره شده در گزارش شهردار تهران گفت: در این گزارش مواردی از جمله تخلفات مالی اشاره شده که این مطالب کاملا مهندسی شده بود و این در حالی است که همه هزینه‌ها در حوزه مدیریت شهری در گذشته توسط حسابرسان قسم خورده بررسی شده است.

تقی‌پور افزود: در دوره گذشته از مدیریت شهری حتی حسابرسی‌های سال‌های قبل نیز انجام شد و جالب است که دوستان در این زمینه اطلاعاتی ندارند و اظهارنظر می‌کنند.

وی اضافه کرد:حرف‌هایی که توسط شهردار تهران هیچ سندی ندارد و بیشتر شبیه شو بود و انتظار می‌رود دوستان به جای این گونه حرف‌ها به فکر شهر و شهروندان باشند و فعالیت خود را در سطح شهر شروع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jon

      آقای شهردار اولا خدمت شما عرض کنم که بازیچه والت دست دیگران الخصوص شورای شهریها بویژه ریاست آن قرار نگیرید ودرپست خودانجام وظیفه را شروع کنید دوما مگر شما چقدر کارشناس خبره بودید که دوازده سال کارنامه کارنامه شهردار را در مدت کوتاه ارزیابی وپانصدصفحه استخراج کنید ولی کارشناسان خبره وزبده سالها طول کشیدتا کارنامه اختلاس بابک زنجانی را استخراج کنند این نشان می‌دهد که گزارش شما مقرضانه می‌باشد و غیرواقعی است .بااینکه ازقبل دست های برای توطعه علیه شهردار قبل درکاربوده است

    • بدون نام

      در پاسخ 17:45 ظاهرا فقط شما خبره هستید که هنوز مغرضانه رو بلد نیستید بنویسید مغرضانه درسته نه مقرضانه

    • مهدی

      بابا خبر را دریست بنویس..سخنگوی شورای سابق شهر تهران ..یعنی آدم اونوری ها ....خب دستش توی کار بوده بهنر میدونه ...علی برکت الله

    • بدون نام

      درپاسخ ۱۹ ملا لغت گیرنظر سیاسیتو بگو اینجا مدرسه نیست دانشمند پروفسور استاد معلم فیلسوف کاردان افتادگی اموز اگر طالب علمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج