۶۶۳۸۰۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

ارزش بیت کوین نصف شد

خبرگزاری ایسنا به نقل از فرانس ۲۴ گزارش داد: بیت کوین در معاملات روز گذشته بازار "بیت استامپ" بیش از ۱۱ درصد ارزش خود را از دست داد و به ۱۰۰۰۰ دلار رسید.

خبرگزاری ایسنا به نقل از فرانس ۲۴ گزارش داد: بیت کوین در معاملات روز گذشته بازار "بیت استامپ" بیش از ۱۱ درصد ارزش خود را از دست داد و به ۱۰۰۰۰ دلار رسید.

بیت کوین که برجسته ترین و مهم ترین ارز دیجیتالی جهان به شمار می رود به دلیل نگرانی‌ها از سخت تر شدن قوانین نظارتی بر ارزهای مجازی پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه احتمالا چین نیز به مانند کره جنوبی انجام معاملات بر روی این ارز مجازی را ممنوع کند، در معاملات بازار "بیت استامپ" لوکزامبورگ، بیش از ۱۱ درصد ارزش خود را از دست داد و به ۱۰۰۰۰ دلار رسید.

این ارز مجازی در ماه دسامبر سال گذشته به قله ۲۰۰۰۰ دلاری رسیده بود و هر چند که در برخی از معاملات حتی از سقف ۲۰۰۰۰ دلاری هم عبور کرد، اما پس از آن متحمل چندین فشار عرضه‌ای بزرگ شد.

با وجود کاهش قابل توجه در ارزش این ارز دیجیتالی طی هفته اخیر، بنیان گذار شرکت مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین "آکتوس" نسبت به اوضاع خوش بین بوده و اظهار کرد: معتقدم که قیمت بیت کوین امسال به بالاترین سطح خود بازخواهد گشت و حتی رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد چرا که این ارز در حال جلب توجه بیشتری از مراکز اصلی سرمایه گذاری و جلب توجه سرمایه‌گذاران بیشتری در سراسر جهان است. به طور کلی، ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین باید کارهای زیادی را انجام دهند تا در سال ۲۰۱۸ رشد کنند. من فکر می‌کنم که اگر چه اوضاع به مانند شرایط مشابه سال ۲۰۱۷ نیست، اما هنوز درصد افرادی که راجع به ارزهای مجازی اطلاعاتی دارند و از آن ها استفاده می کنند بسیار پایین است و این تعداد امسال افزایش خواهد یافت.

سایر ارزهای مجازی نظیر اترتیوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش هم در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش قابل توجهی را تجربه کردند. به علاوه، نگرانی هایی در میان برخی از کارشناسان وجود دارد مبنی بر اینکه حبابی در این بازار توسط سرمایه گذارانی که به طور کامل درکی از این دارایی ها ندارند، ایجاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر دروغ میگن این ایرانیا الله و اکبر

    • بدون نام

      کجا نصف شد تازه فصل اوج گرفتنشه

    • بدون نام

      خدایا اینا دیگه چیه..

    • پژمان

      روی ۷۵۰۰ دلار حمایت داره .در صورت برگشت از محدوده فوق تا سیزده و پونصد رشد خواهد کرد و در صورت از دست دادن حمایت تا پنج هزار دلار ریزش خواهد داشت.یا علی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج