جاباما
۶۶۴۰۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پاسخ به شایعه بدرفتاری با بازداشتی هایِ تجمعات

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره شکایت خانواده‌های برخی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر مبنی بر بدرفتاری با آنان و طرح این شکایات با نمایندگان مجلس گفت: آن چیزی که از طریق نمایندگان به دست من رسیده این است که ۴۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از طیف‌های مختلف هم هستند نامه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهور نوشتند و به من دادند که تحویل داده شد.

خبرگزاری ایلنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نمایندگان خواستار رسیدگی به وضعیت بازداشتی‌ها مخصوصاً خانم‌ها هستند تا هرچه زودتر تعیین تکلیف و آزاد شوند گفت:طبیعتاً آن مقداری که در اختیار دولت باشد مسائل مربوط به افراد بازداشت شده را پیگیری می‌کند.

حسینعلی امیری درباره شکایت خانواده‌های برخی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر مبنی بر بدرفتاری با آنان و طرح این شکایات با نمایندگان مجلس گفت: آن چیزی که از طریق نمایندگان به دست من رسیده این است که ۴۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از طیف‌های مختلف هم هستند نامه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهور نوشتند و به من دادند که تحویل داده شد.

وی در خصوص این درخواست گفت: نمایندگان خواستار رسیدگی به وضعیت بازداشتی‌ها مخصوصاً خانم‌ها هستند تا هرچه زودتر تعیین تکلیف و آزاد شوند. درباره مطلبی که درخصوص بدرفتاری با بازداشتی‌ها گفته شده من در جریان نیستم و از آقای وزیر دادگستری بپرسید ایشان به شما پاسخ می‌دهند.

امیری خاطر نشان کرد: آقای رئیس‌جمهور بار‌ها در جلسات دولت تاکید کردند بین کسانی که به قصد بی‌نظمی، تخریب، آتش زدن اموال عمومی و بیت‌المال و ایجاد مزاحمت برای شهروندان آمدند با آن کسانی که به دنبال این هستند که حرف‌هایشان شنیده شود باید تفکیک‌هایی را قائل شویم و نباید همه را با یک نگاه ببینیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: این تاکید رئیس‌جمهور است و طبیعتاً آن مقداری که در اختیار دولت باشد مسائل مربوط به افراد بازداشت شده را پیگیری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان خواستند کسی از دولت هنگام بازدید از بازداشتگاه‌ها و اوین همراه آن‌ها باشد، گفت: چنین درخواستی را نمایندگان به وزیر دادگستری داده بودند، وزیر هم در حال پیگیری موضوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج