جاباما
۶۶۴۳۵۲
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

نصیرزاده: یوسفی به سمت پرسپولیس، غش کرد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با بیان اینکه پرسپولیس در «برانکو تایم» امتیاز می‌گیرد، گفت: پیمان یوسفی گزارشگر ملی تلویزیون به سمت پرسپولیس غش کرده بود.

خبرگزاری مهر: هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با انتقاد از گزارشگر دیدار گسترش فولاد با پرسپولیس، شیوه گزارش پیمان یوسفی را همانند گزارشگران شهرستان در گزارش بازی تیم همشهری دانست و گفت: یوسفی به سمت پرسپولیس غش کرده بود. وی همچنین با بیان اینکه شیوه فیلمبرداری از فیروز کریمی همانند فیلمبرداری از مورچه ها بوده است، گفت: از این فیلمبردار شکایت کرده ایم.

اعتراضی به زمان اضافه نداریم

روی وقت های اضافه دیدار با پرسپولیس ایرادی نداریم. چهار دقیقه زمان تلف شده اعلام شد که در دقیقه ۹۲ یکی از بازیکنان ما زمین خورد و می شد وقت اضافه در اضافه گرفت. گلی که دریافت کردیم در زمان طبیعی بود و ایراد و اعتراضی به آن وارد نیست.

سیدجلال حسینی باید اخراج می شد

قضاوت داور برای دو تیم یکسان نبود. سیدجلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس به درستی در صحنه ای که شبیه سازی کرده بود کارت زرد گرفت اما این بازیکن باید در دقیقه ۸۷ کارت زرد دوم را دریافت می کرد که داور چنین کاری نکرد.

در کلاسهای داوری می گویند اینطور کارت زرد دوم ندهید

عزیز معبودی بازیکن تیم ما به خاطر تاخیر در پرتاب اوت کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد چون نمی توانست هم تیمی هایش را پیدا کند. در کلاس های داوری همیشه توصیه می شود که داوران به چنین صحنه هایی کارت زرد دوم ندهند ولی داور با این کار ما را ۱۰ نفره کرد.

داور باید در حد فیفا سوت بزند

کار خوب تیم داوری زمانی بود که ما گل زدیم؛ در آن صحنه کمک داور عالی کار کرد. البته درون محوطه جریمه دو تیم اتفاقی رخ نداد ولی در مجموع قضاوت بازی فشرده سخت است. وقتی داور نشان فیفا را روی سمت راست پیراهن خود دارد باید در حد فیفا سوت بزند.

پیمان یوسفی به سمت پرسپولیس غش کرده بود

من بازی را از تلویزیون تماشا کردم. نحوه گزارش پیمان یوسفی گزارشگر مسابقه جانبدارانه و شبیه به گزارشگران شهرستانی که از تیم خودشان دفاع می کنند، بود. در واقع یوسفی به سمت پرسپولیس غش کرده بود در حالی که باید ملی گزارش کند.

پرسپولیس در «برانکو تایم» امتیاز می گیرد؛ حملات دامنه دار کجا بود؟!

از مواردی که می توان به گزارش یوسفی اشاره کرد ذکر این جمله بود که «حملات دامنه دار پرسپولیس هنوز شروع نشده است». پرسپولیس در بازی های گذشته خود در برانکو تایم یعنی وقت های اضافه پیروز شده و امتیاز گرفته است. در واقع بردهای پرسپولیس حداقلی و با تک گل بوده است. حملات دامنه دار این تیم کجا بوده که یوسفی آن را مدام تکرار می کرد؟ یوسفی انتظار داشت ما گل بخوریم و در این مسابقه ببازیم.

فیلمبردار خودش را به کریمی نزدیک کرد

دوربین شبکه سه دست آدم ناواردی بود که بعد از بازی آن اتفاقات افتاد. این فیلمبردار نباید بعد از پایان بازی داخل زمین می رفت ولی نه تنها داخل زمین شد بلکه دوربین را تا شانه فیروز کریمی نزدیک برد و می خواست او را لمس کند.

این شیوه فیلمبرداری برای مورچه هاست!

این شیوه تصویربرداری و نزدیک شدن به سوژه برای فیلم گرفتن از زندگی مورچه هاست نه فیلمبرداری از یک فرد ۱۹۰ سانتیمتری.

لوکا بوناچیچ فکر می کرد سازمان‌های جاسوسی دور تیم هستند!

ان شاءالله این روند خوب ما ادامه دارد. بازی با پرسپولیس را فراموش کرده ایم و می خواهیم خودمان را در جدول بالاتر بکشیم. کل سیستم بازی گسترش فولاد با حضور فیروز کریمی عوض شده است. قبلا لوکا بوناچیچ سرمربی ما بود که بدبین بود و فکر می کرد از تمرینات گسترش تصویربرداری و گزارش می کنند. او فکر می کرد سازمان های جاسوسی دور تیم هستند. هر چند از لحاظ فنی خوب بود و با سه دفاع بازی می کرد ولی فیروز کریمی سیستم بازی را عوض کرد.

از فیلمبردار شکایت کردیم

شکایتمان از فیلمبردار بازی با پرسپولیس را از طریق اتوماسیون به فدراسیون فوتبال فرستادیم. به هر حال فدراسیون خودش صاحب عزاست و برگزارکننده اول و آخر مسابقات است. آنها می توانند مانع حضور فیلمبردار در استادیوم هم بشوند.

پیشنهادات لیگ برتری را پنهان کردیم

ما تعدادی بازیکن جوان داریم که خیلی خوب بازی می کنند، مقابل پرسپولیس و در خط دفاعی مصطفی سالاری با ۱۸ سال سن بازی کرد. ما جزو باشگاه هایی هستیم که به جوانان بها می دهیم و استعدادیاب هایی هم در این راستا داریم. پیمان بابایی، احمد موسوی و یوسف سیدی از جمله بازیکنانی هستند که خریداران لیگ برتری هم داشتند ولی از دید خودشان پنهان کردیم تا با دلگرمی بیشتری بازی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا تو اصلا زورو،،بسه دیگه چقد ادعای علامه دهر بودن داری تو؟؟پررو نشید دیگههه

    • مونتلا

      خخخخخ کیسه کشی به مولا اتوبوس پارک کردی حالا میگی حملات دامنه دار نبود جمع کن خودتو خاک تو سر تیمی که ضد فوتبال بازی میکنه صد رحمت به تیم های عربی شما دیگه شورشو در آوردید

    • پ ع

      داری چرت میگی هوشنگ
      غش لازم نیس برای تیمی که حمله می کنه
      تو که اتوبوسی دفاع کردی
      اسپانیول هم جلو بارسا اتوبوسی دفاع کرد و روی ضد حمله گل زد و بارسا باخت هوشنگ خان

    • بدون نام

      چرا باید ملی گزارش کنند؟؟مگه بازی ملی بوده؟؟؟

    • علی

      آقای نصیرزاده ، واقعا که
      امثال شما و فیروز کریمی فوتبال ایران رو به نابودی سوق دادید
      وقتی میگید داوری که نشان فیفا داره باید در حد فیفا سوت بزنه پس خودتون هم باید حد اقل در حد یه تیم لیگ برتری باشید
      نه اینکه مدام همه رو متهم کنید ، در مورد آقای فیروز کریمی و تیم گسترش هم باید بگم که در حد لیگ محلات هم نیستند ، مربی که فقط بزن زیرش و اتلاف وقت به تیمش یاد بده و تیمش هم کل زمان بازی رو تلف کنه و بازی رو با پایین ترین سطح از لحاظ دقایق مفید بازی برسونه باید بره تو لیگ محلات بازی کنه

      در مورد رفتارهای فیروز کریمی مقابل دوربین هم باید بگم که واقعا ایشون فرهنگ ایران رو زیر سوال برده ، در کدام کشور درجه سه یا چهار اروپایی یا آسیایی سرمربی یه تیم این رفتارهای مسخره رو از خودش در میاره و دستیارانش هم مثل افراد قرون وسطی به دوربین حمله میکنند

      ایا به راستی شان و شخصیت یه مدیرعامل و سرمربی ایرانی اینه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا مثلا تیم لنگی شما در حد لالیگاست اگر نبود حمایتهای رئیس جمهور وزارت ورزش کمیته داوران الان از این حرفها بلغور نمیکردی

      • 《پاسارگاد و پرسپولیس》

        با حمایت از ابراز نظر این دوست عزیز...

        لازم بود که به این کیسه کش ها بگم که تو کاری که بهشوون مربوط نیس دخالت نکنند... همین و بس
        و برن دنبال فوضولی از گاف ها و سوژه کاری تیم‌سوراخ شدشوون
        باشن و از اونها پرده برداری کنن...
        تکرار نشه

      • بدون نام

        مهندس فیروز کریمی با پاس قهرمان آسیا شده چیزی که کل تیم لنگ تا الان نزدیکش هم نشده شماها در حد فیروز کریمی نیستید تا کی میخواین زورکی خودتون رو مهم جلوه بدین لنگ فقط تو ایران به کمک داور قهرمان میشه خخخخخخخ.

    • علیرضا یوسفی

      دلقک بازیهای فیروز کریمی اینقدر تو این فوتبال زیاده که میشه یه مجموعه ۹۰ قسمتی طنز باهاش ساخت ,مدیرعاملی که یه چنین مربی رو میاره برای تیمش خودتون دیگه تا تهش بخونید...

    • بدون نام

      اقای نصیر زاده موقع این مصاحبه خیلی مشاعرش سر جاش نبوده یه بار دیگه بازی رو ببین بعد بیا مصاحبه کن داداش

    • بهمن

      از علی دایی یاد گرفته.من به جای یوسفی بودم ازنصیرزاده شکایت میکردم.

    • ب

      داور اشتباه کرد دیگه خودمون بی فرهنگیم

    • منم

      "در واقع یوسفی به سمت پرسپولیس غش کرده بود در حالی که باید ملی گزارش کند."
      مگه تهرانی ها آدم نیستند و خودشون تیم ندارند؟؟
      چرا گزارشگر این بازی باید ملی گزارش کنه اما گزارشگرای شما استانی؟؟؟

      پاسخ ها

      • علی.احمدی

        برو.کشکت.را.بساب.بابا.همین.فیروز.کریمی.قهرمانی.اسیارا.با.پاس.دارد.که.برای.شما.ارزویدست.نیافتنی.است.میدانی.چرا.چون.دراسیا.خبری.از.داورهای.بی.وجدان.نیست.که.شما.را.الکی.قهرمان.کنه..قهرمانی.پوشالی.سال.قبل.که.به.کمک.اسدی..که.تراکتور.واستقلال.را.دست.بسته.تسلیم.کرد.تا.تیم.پیزوری.قهرمان.بشه.جام.ندیدهاخوشحال.باشید.

    • علی

      من اهوازیم و این آقا شرکت نفتیه
      و طرفدار دو اتیشه شیستقلال
      و همش در محل کار کری میخوند و مدام تو برنامه نود صحنه های داوری رو به نفع شیستقلال و به ضرر پرسپولیس نقد میکرو

    • M. F

      بس کن دیگه چقدر فک میزنی مگه گزارشگرای شما بغل ما غش میکنه حالا این بنده خدا واقعیت گفته چرا فک میکنی تیمتون فوتبال بازی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج