۶۶۴۴۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اشتباه فاحش سپیدرودی‌ها و عصبانیت کریمی

اشتباه مسئولان تیم سپیدرود باعث عصبانیت علی کریمی شد و کار دست این تیم داد.

خبرگزاری میزان: علی کریمی پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپیدرود به سپاهان قصد داشت میعاد یزدانی را وارد زمین کند، اما در کمال تعجب متوجه شد که نام وی از سوی کادر سرپرستی سپیدرود در ترکیب ۱۸ نفره اعلام نشده است. همین مسئله باعث عصبانیت علی کریمی شد.

سپیدرود در حالی موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم سپاهان عبور کند که یک اشتباه از سوی سرپرست سپیدرود می‌توانست این برد شیرین را از رشتی‌ها بگیرد.

درست در دقیقه ۸۱ بازی با سپاهان بود که سپیدرود موفق شد به وسیله نورمحمدی به گل دوم خود دست پیدا کند علی کریمی برای حفظ نتیجه و تغییرات تاکتیکی به میعاد یزدانی دستور داد تا خود را گرم کند و بلافاصله وارد زمین شود.

اما زمانی که یزدانی قصد داشت تا برگه تعویض را به یداله سلیمانی نماینده فدراسیون و سعید مقدم داور چهارم مسابقه تحویل دهد، سپیدرودی‌ها متوجه شدند که نام میعاد یزدانی به اشتباه از سوی آن‌ها به عنوان بازیکن ذخیره رد نشده ست و یزدانی در جمع ۱۸ نفره ترکیب سپیدرود جای ندارد.

این اشتباه سرپرست و مدیر رسانه‌ای سپیدرود موجب شد تا وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در تعویض سوم سپیدرود صورت گیرد و در حالی که تمام حواس نیمکت‌نشینان به این مشکل معطوف بود، سپاهان موفق شد گل نخست خود را وارد دروازه سپیدرود کند.

در نهایت یک دقیقه پس از دریافت گل به جای میعاد یزدانی که نامش در لیست قرار نگرفته بود، جواد آقایی‌پور وارد زمین شد. مسببین این اشتباه خیلی خوش شانس بودند که سپیدرود توانست برنده مسابقه باشد، در غیر اینصورت یک اشتباه ساده می‌توانست سه امتیاز حساس این بازی را از آنها بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج