جاباما
۶۶۴۶۷۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ترین‌های هفته بیستم لیگ برتر

نفت تهران و سرمربی اش و همچنین مهدی ترابی هافبک ملی پوش سایپا در بین بهترین‌های هفته بیستم لیگ برتر قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری ۷ مسابقه انجام شد و در پایان این هفته از رقابت‌ها پرسپولیس همچنان با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. شاگردان برانکو اگر چه در تهران مقابل شاگردان فیروز کریمی متوقف شدند اما فاصله امتیازی زیاد این تیم با تیم‌های دوم و پایین‌تر به شکلی است حتی در صورت توقف هم خطری آنها را تهدید نمی‌کند. از سوی دیگر پارس جنوبی باز هم به تساوی بسنده کرد و نتوانست فاصله خود را با پرسپولیس کمتر کند. استقلال هم در مشهد در حالی که یک پنالتی نصیبش شده بود بازی را مقابل شاگردان مهاجری با نتیجه بدون گل به پایان برد.

نتایج کامل هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

تراکتورسازی یک - سایپا ۲

ذوب‌آهن ۲ - صنعت نفت آبادان یک

پارس جنوبی یک - استقلال خوزستان یک

پرسپولیس یک - گسترش فولاد یک

پدیده خراسان صفر - استقلال تهران صفر

نفت تهران ۴ - مشکی‌پوشان یک

سپیدرود رشت ۲ - سپاهان اصفهان یک

همچنین دیدار فولاد و پیکان نیز به دلیل گردوغبار برای دومین روز متوالی لغو شد.

* تیم هفته؛ نفت تهران

شاگردان هومن افاضلی این هفته با درخشش مقابل مشکی‌پوشان و پیروزی با ۴ گل جایگاه خود را در جدول تغییر داده و با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند. روند رو به رشد نفت تهران بعد از رفتن جهانیان از این باشگاه همچنان مشهود است و این تیم در ادامه روند حرکتی رو به رشد خود با ۴ گل مشکی‌پوشان را در هم شکست و به عنوان تیم هفته لقب گرفت.

* بازی هفته؛ نفت تهران - مشکی‌پوشان

بدون شک دیداری که ۵ گل در مسابقات لیگ برتر داشته باشد یکی از بازی‌های زیبا و هجومی هفته خواهد بود. دیدار نفت تهران و مشکی‌پوشان که به سود شاگردان افاضلی به پایان رسید دیدار هفته لقب گرفته است اگرچه دیدار ذوب‌آهن و نفت آبادان و سپیدرود رشت و سپاهان نیز مسابقات جذابی بود که در هفته گذشته لیگ برتر فوتبال هجومی را از هر دو طرف شاهد بودیم.

* ناکام هفته؛ زلاتکو کرانچار

اگرچه نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن شکست خورد و مشکی‌پوشان هم شکست سنگینی را مقابل نفت تهران متحمل شد و از سوی دیگر تراکتورسازی در خانه مقابل سایپا تن به شکست داد اما شکست سپاهان مقابل سپیدرود در رشت سرنوشت زلاتکو کرانچار و مدیریت باشگاه سپاهان را تغییر داد و حالا علاوه بر استعفای طاهری از مدیریت سپاهان کرانچار در آستانه جدایی از جمع زردپوشان اصفهان قرار گرفته و به همین علت او این هفته لقب ناکام را به خود اختصاص می‌دهد.

* مربی هفته؛ هومن افاضلی

نفت تهران که این هفته لقب بهترین تیم را به خود اختصاص داد باعث شد تا مربی‌اش هم به عنوان مربی هفته انتخاب شود. تنها تیمی که در رقابت‌های این هفته لیگ برتر موفق به زدن ۴ گل به رقیبش شد نفت تحت هدایت افاضلی بود که سرمربی کم‌حاشیه این تیم موفق شد به روند رو به رشد نفتی‌ها ادامه بدهد. از سوی دیگر امیر قلعه‌نویی همچنان در نیم‌فصل دوم با ذو‌ب‌آهن می‌تازد و علی دایی نیز پس از متوقف کردن استقلال این بار در تبریز سه امتیاز شیرین با تیمش کسب کرد که این مربیان نیز عملکرد قابل قبولی داشتند.

* بازیکن هفته؛ مهدی ترابی

هافبک ملی‌پوش تیم سایپا در جریان دیدار بیرون از خانه تیمش موفق به زدن ۲ گل در دقایق ۶۳ و ۷۵ شد و سند پیروزی سایپا در تبریز را امضا کرد. ترابی هفته گذشته نیز مقابل استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و ضربه او بعد از برخورد به تیر دروازه و حسینی مانع از گلزنی این بازیکن شده بود.از سوی دیگر سعید جلالی با مهار پنالتی ابراهیمی تیمش را از شکست خانگی نجات داد و نباید از سهم گلر جوان پدیده در یک امتیاز این تیم گذشت.

* گلزنان برتر تا پایان هفته بیستم؛

۱۲ گل: علی علیپور (پرسپولیس)

۹ گل: محمد قاضی (پدیده) مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)

۸ گل: عیسی آل‌کثیر (نفت تهران)

۷ گل: ساسان انصاری و جلال علی‌محمدی (سپاهان)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      داور هفته خورشیدیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج