۶۶۴۸۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورموسوی:

ذوب و استقلال بهتر از نیم‌ فصل استفاده کردند

سرمربی فولاد خوزستان می گوید این تیم به دنبال جذب یک مدافع است.

ورزش سه: سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان درباره لغو بازی این تیم با پیکان گفت: متاسفانه ما امروز و دیروز تا زمان شروع بازی بلاتکلیف بودیم اما در نهایت گفتند که بازی به تعویق افتاد. تا فردا بعد از ظهر هم هوا به این شکل است و نمی توانیم بازی برگزار کنیم. تیم پیکان ساعت ۱۴ با قطار به سمت تهران رفتند.
وی در ادامه درباره تعطیلات نیم فصل لیگ برتر، افزود: تعطیلات نیم فصل در همه دنیا وجود دارد و می تواند مفید باشد. می توان نقط ضعف را ترمیم و نقاط قوت را تقویت کرد و همچنین بازیکنان مورد نظر را جذب کرد. این فصل ما چند روز اول را تعطیل کردیم و سپس دو هفته وقت داشتیم و بازیکنان مورد نظر مانند بیت سعید را جذب کردیم که موثر بودند. ما یک آماده سازی داشتیم و یک کمپ اردویی برگزار کردیم.

وی درباره نقل و انتقالات این تیم ادامه داد: ما حقدوست را به تیم اضافه کردیم. فرشاد سالاروند هم جذب کردیم تا در نیم فصل دوم در تیم ما حضور داشته باشند.

پورموسوی در واکنش به این سوال که آیا باز هم بازیکنی جذب خواهند کرد، عنوان کرد: ما یک جای خالی داریم که باید یک مدافع جذب کنیم و به این موضوع نیاز داریم. نتوانستیم فعلا استفاده کنیم و به دنبال این هستیم تا از سهمیه آزاد استفاده کنیم تا مشکلات خط دفاع را حل کنیم و در دو خط دیگر مشکلی نداریم.
سرمربی فولاد خوزستان درباره تعطیلات نیم فصل، تصریح کرد: یکی از عمده مشکلات ما وقفه های نیم فصل اول مسابقات است که به دلیل تیم ملی رخ می دهد. ما بعد از هر چند بازی، مدت زیادی تعطیل می شدیم و این موضوع ما را تعطیل می کرد. اگر برنامه مشخص باشد، ما شرایط بهتری داریم. فاصله کنونی خوب است و اگر بیشتر شود، بازیکنان از فرم خارج می شوند. در نیم فصل کار بدنسازی کمتر انجام می شود و بیشتر کار تاکتیکی انجام می دهیم و بیشتر از ۲ یا ۳ هفته نیاز نیست و اگر مسابقات روی برنامه باشد، برای ما بهتر است.
او در پایان در پاسخ به این سوال که کدام تیم در نیم فصل بیشترین بهره برداری را انجام داده، گفت: ذوب آهن اصفهان در نیم فصل بهتر عمل کرد. استقلال نیز شرایط خوبی دارد و هر چند یار نگرفتند اما مربی جدید فرصت پیدا کرد تا از این زمان برای شناخت تیم خود استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج