۶۶۴۸۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۳ امتیاز منچستریونایتد از خانه غول کش‌ها

منچستریونایتد موفق شد با تک گل مارسیال از سد دشوار برنلی عبور کند.

ورزش سه: یونایتدها موفق شد در دیداری دشوار برابر برنلی که در فصل جاری رقیب سرسختی برای تیم های بزرگ جزیره بوده با گل دیدنی مارسیال به پیبروزی برسد.
در دقایق ابتدایی بازی هیچ اتفاق خاصی روی دروازه رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. بعد از گذشت دقایقی اگرچه دو تیم حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر طراحی کردند، اما هیچ کدام به یک موقعیت خطرناک تبدیل نشد. در دقیقه ۳۰ کورک شانس خود را از درون محوطه امتحان کرد اما ضربه او با فاصله از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت.
3 امتیاز منچستریونایتد از خانه غول کش‌ها
در اواخر نیمه اول اشلی یانگ اولین بخت مهم شیاطین سرخ را با نفوذی فوق العاده از سمت چپ ایجاد کرد اما ضربه مورب او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول کم هیجان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.
اما با شروع نیمه دوم شاگردان مورینیو که نیاز مبرمی به پیروزی داشتتد بازی را هجومی آغاز کرده و در دقیقه 53 هم به گل رسیدند. روی پاس عرضی لوکاکو، مارسیال صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دیدنی به طاق دروازه برنلی، باعث شد تا اولین شوت در چارچوب شیاطین سرخ به گل تبدیل شود.
3 امتیاز منچستریونایتد از خانه غول کش‌ها

اما تنها 4 دقیقه بعد برنلی بهترین بخت را برای زدن گل تساوی به دست آورد اما ضربه ایستگاهی دیدنی گودموندسون به دیرک دروازه داوید دخیا برخورد کرد.
در ادامه برنلی میزبان فشار خود را برای زدن گل تساوی افزایش داد و در دقیقه 70 بخت خوبی برای گلزنی داشت اما توپ از مقابل پای تارکوفسکی رد شد. در دقایق بعد برنلی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع منسجم یونایتد اجازه خلق موقعیت را از آنها گرفته بود.
در دقیقه 85 و روی یک ارسال کرنر، ووکس با ضربه سر می توانست زننده گل تساوی باشد اما بی دقتی باعث از دست رفتن این فرصت شد. در دقیقه 88 این مارسیال بود که از زاویه بسته دروازه برنلی را تهدید کرد اما سنگربان برنلی واکنش خوبی نشان داد و در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا شیاطین سرخ با همان یک گل برنلی را مغلوب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج