۶۶۴۸۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آتش بازی توپچی ها مقابل کریستال پالاس

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۴-۱ کریستال پالاس را شکست بدهد و به روند نتایج ضعیفش در هفته های اخیر پایان دهد.

ورزش سه: آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۴-۱ کریستال پالاس را شکست بدهد و به روند نتایج ضعیفش در هفته های اخیر پایان دهد.

شاگردان آرسن ونگر که از سه بازی قبلی تنها دو امتیاز کسب کرده بودند، در دیدار امروز در همان 25 دقیقه ابتدایی بازی، 4 بار دروازه حریف را باز کردند و در نهایت به یک پیروزی راحت رسیدند.

آرسنالی ها بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه ۵ از دست دادند، یک دقیقه بعد ناچو مونرئال دروازه پالاس را باز کرد. روی یک ضربه کرنر از گرانیت ژاکا بود که ناچو مونرئال با یک ضربه سر قدرتمندانه، کار را تمام کرد.

آتش بازی توپچی ها مقابل کریستال پالاس

بعد از این گل بازیکنان کریستال پالاس پیش کشیدند اما این تیم میزبان بود که تنها 4 دقیقه بعد، به گل دوم رسید. روی دفع ناقص مدافعان پالاس بود که مونرئال صاحب موقعیت شد و پاس در عرض او را الکس ایووبی با یک بغل پای دقیق، تبدیل به گل دوم آرسنال کرد.
آتش بازی توپچی ها مقابل کریستال پالاس
فشار حملات آرسنال بعد از این گل هم کم نشد و در دقیقه ۱۳، این تیم به گل سوم رسید. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تیر دوم به مونرئال رسید و این بار پاس او به دهانه دروازه را کوشیلنی تبدیل به گل کرد.
آتش بازی توپچی ها مقابل کریستال پالاس
بعد از این گل کمی از فشار بازیکنان آرسنال روی خط دفاعی حریف کم شد اما بازیکنان این تیم همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 22 به گل چهارم رسیدند. روی پاس مسوت اوزیل بود که الکساندر لاکازت در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.
آتش بازی توپچی ها مقابل کریستال پالاس
تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، بعد از این گل پیش کشید و در دقیقه ۲۷، ساکو صاحب یک موقعیت شد اما ضربه او را پتر چک به راحتی مهار کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد اما باز هم این آرسنالی ها بودند که موقعیت های بهتری نسبت به حریف به دست آوردند اما در نهایت نیمه اول با همان چهار گل به پایان رسید.

نیمه دوم را کریستال پالاس بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ صاحب یک موقعیت خوب شد اما حضور به موقع هکتور بیرین، مانع از گلزنی فن آنهولت شد. در ادامه آرسنالی ها بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل پنجم برسند.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۸، این پالاس بود که سرانجام دروازه آرسنال را باز کرد. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر بنتکه به میلییوویویچ رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد.
تلاش بازیکنان پالاس برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با نتیجه ۴-۱ به سود آرسنال به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج