۶۶۴۹۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشف میلیاردی سیگارهای قاچاق در چالدران

فرمانده انتظامی چالدران از کشف میلیاردی سیگارهای قاچاق در چالدران کشف شد.

خبرگزاری فارس: حسام صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کشف سیگارهای قاچاق در چالدران، اظهار کرد: پس از آنکه خبری مبنی بر اینکه مقدار زیادی سیگار قاچاق در انباری در سطح شهرستان دپو شده است تلاش‌ها برای شناسایی محل مورد نظر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در اسرع وقت تلاش‌ها به نتیجه رسیده و محل دپو شناسایی شد، اضافه کرد: پس از این شناسایی، مجوز قضایی برای ورود به مکان مورد نظر با دستور مقام قضایی اخذ شد و ماموران انتظامی ابتدا آنجا را تحت نظر گرفته و سپس در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام مسئول با اشاره به کشفیات به دست‌آمده از این انبار، ادامه داد: طی بازرسی‌ها از مکان مورد شناسایی ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی کشف شد که ارزش ریالی این سیگارها توسط کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و همه این سیگارهای قاچاق پس از کشف، ضبط و به انبار نیروی انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به تعداد دستگیرشدگان مرتبط با این سیگارهای قاچاق عنوان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

صلاحی با اشاره به کشف سیگارهای قاچاق در یک عملیات دیگر ابراز کرد: پس از دریافت اطلاعاتی از دپوی سیگارهای قاچاق در سطح چالدران ماموران موفق به شناسایی مکان مورد نظر شدند و در یک عملیات از محل دپوی آنها در یک انباری توسط نیروهای دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۴۰۹ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

وی در ارتباط با ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق اظهار کرد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق ۹۰۰ میلیون ریال عنوان شده است که در ارتباط با این سیگارها هم یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قرار گرفت.

* کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختی از نوع نفت سفید در چالدران

صلاحی در ارتباط با کشف مواد سوختی قاچاق در چالدران عنوان کرد: خبری از سوی یکی از شهروندان مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در این شهرستان به دست ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسید و آنها برای تعیین صحت و سقم این خبر رسیدگی به موضوع قاچاق اعلام شده در این خبر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی محل مورد نظر شناسایی شد، تصریح کرد: برای بازرسی از این مکان نیاز به کسب مجوز قضایی بود که این امر نیز با دستور مقامات قضایی حل شد و محل دپو توسط نیروهای انتظامی در یک عملیات مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چالدران با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به زندان فرستاده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج