۶۶۴۹۴۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

موضع ماریون کوتیار درباره اتهامات وودی آلن

ماریون کوتیار هم به صف بازیگرانی پیوست که در روزهای اخیر درباره همکاری‌شان با وودی آلن به نحوی اظهارنظر کرده‌اند.

آی ‌سینما: ماریون کوتیار هم به صف بازیگرانی پیوست که در روزهای اخیر درباره همکاری‌شان با وودی آلن به نحوی اظهارنظر کرده‌اند. تا اینجا چهره‌های سرشناسی مانند کالین فرث، ربکا هال، گرتا گرویگ و تیموتی شالامی از این بابت ابراز پشیمانی کرده یا دستمزد فیلمی که توسط کارگردان سرشناس هالیوود مقابل دوربین رفته را به جنبش مقابله با آزار جنسی اهدا کرده‌اند. آلن این روزها دوباره مورد هجمه اتهامات جنسی قرار گرفته و ستاره «نیمه‌شب در پاریس» گفته نسبت به داستان اتهامات سوءاستفاده جنسی آلن «بی‌اطلاع» بوده و اگر دوباره به او نقشی پیشنهاد بدهد، بسیار بعید است که بپذیرد.

به نوشته گاردین، بازیگر برنده اسکار در مصاحبه اخیرش به پرسش درباره رسوایی وودی آلن و اتهامات دیلن فارو علیه کارگردان سرشناس هالیوود که برای نخستین‌بار در مصاحبه‌ای تلویزیونی مطرح شده، واکنش نشان داد. کوتیار در این‌باره گفت: «من خیلی نسبت به کارهایی که او مرتکب شده یا نشده، بی‌اطلاع هستم، فقط شاهد درد و رنج آدم‌ها هستم و این وحشتناک است.»

موضع ماریون کوتیار درباره اتهامات وودی آلن

بازیگر ۴۲ ساله فرانسوی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرده است: «امروز، باید بگویم که بله، اگر او دوباره از من درخواست همکاری کند ... گمان نمی‌کنم دوباره چنین اتفاقی رخ بدهد چون تجربه‌ای که با هم داشتیم بسیار عجیب بود. من بعضی آثارش را تحسین می‌کنم اما سر صحنه هیچ ارتباطی با هم برقرار نکردیم.»

کوتیار به همراه اوون ویلسون و تام هیدلستون در کمدی 2011 «نیمه‌شب در پاریس» ایفای نقش کرد. او ادعا می‌کند آن زمان، از ماجراهای زندگی شخصی آلن بی‌خبر بوده است. کوتیار در این‌باره گفت: «راستش را بخواهید، از زندگی شخصی‌اش چندان اطلاع نداشتم. می‌دانستم که با یکی از دخترانش ازدواج کرده که راستش همان موقع هم به نظرم عجیب بود اما نمی‌توانم درباره چیزی که ازش اطلاعی ندارم قضاوت کنم.»

اگر آلن دوباره به او پیشنهاد بازی بدهد، کوتیار گفته که این‌بار بیش‌تر تحقیق خواهد کرد: «باید بگویم اگر در حال حاضر به من پیشنهاد بازی داده بود پرسش‌های بیش‌تری برایم مطرح بود و بیش‌تر کنکاش می‌کردم.»

الک بالدوین تنها بازیگری بوده که در روزهای اخیر به دفاع از آلن برخاسته است. این بازیگر که در فیلم‌های «جاسمین غمگین» و «به رم تقدیم با عشق» تجربه همکاری با فیلمساز سرشناس را دارد در صفحه توییرتش نوشت: «من سه بار با وودی آلن همکاری کردم و هر بار یکی از افتخارات حرفه‌ایم بوده است.» بالدوین تاکید کرده واکنش‌های اخیر نسبت به فیلمساز سرشناس روا نیست و غمگینش کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج