۶۶۴۹۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«گومز» به بحران گلزنی پایان می‌دهد؟

شاید اگر استقلال با مشکلات گلزنی مواجه نبود، این تیم را با رتبه بهتری در جدول رده‌بندی می‌دیدیم.

شهروند: شاید اگر استقلال با مشکلات گلزنی مواجه نبود، این تیم را با رتبه بهتری در جدول رده‌بندی می‌دیدیم. ضعف گلزنی استقلال که در دیدارهای اخیر این تیم هم آزاردهنده بوده، باعث شد وینفرد شفر تصمیم قطعی خود را برای خرید مهاجم خارجی بگیرد و بر همین اساس دیروز مهاجم پرتغالی-گینه‌ای مدنظر سرمربی آلمانی به تهران آمد تا بلکه گره‌ای از گره‌های گلزنی آبی‌ها را باز کند.
آمار ضعیف استقلال در گلزنی
استقلال که با شفر متحول شد و علاوه بر پیشرفت در روند امتیازگیری، بازی‌های زیبایی هم ارایه داده، هنوز با ضعف عمده روبه‌رو است. استقلال از ٦ بازی که با شفر در خارج از خانه به میدان رفته، در ٥ مسابقه موفق به گلزنی نشده که این آمار واقعاً ناامید‌کننده است. البته استقلال در بازی‌هایی که میزبان بوده عملکرد بهتری داشته و در گلزنی هم نسبتاً خوب بوده اما در مجموع آبی‌های پایتخت امسال از نظر گل زدن بسیار ضعیف بوده‌اند و به اندازه تیم چهاردهم جدول گل زده‌اند. استقلال در٥بازی خارج از خانه موفق به گلزنی نشد تا با از دست رفتن امتیازات، نتواند در جمع پنج تیم بالای جدول قرار بگیرد. استقلال از بین مهاجمان خود شهباززاده و بیت‌سعید را هم از دست داد تا فقط علی قربانی را به‌عنوان مهاجم نوک در اختیار داشته باشد.
آمار عجیب مهاجم تازه وارد

دیروز با تصمیم وینفرد شفر یازالده گومز مهاجم پرتغالی-گینه‌ای مدنظر شفر به تهران آمد. این بازیکن ٢٩ساله در باشگاه‌هایی مثل وارزیم، براگا، ریو آوه، ژیل ویسنته و ... بازی کرده و حالا به صورت بازیکن آزاد به ایران آمده تا در صورت توافق به صورت رسمی به استقلال بپیوندد. این بازیکن ٩ بازی در تیم‌ملی زیر ٢٠‌سال پرتغال و ١٦ بازی در تیم زیر ٢١‌سال پرتغال انجام داده و ٨ گل در مجموع به ثمر رسانده است. این مهاجم مدنظر استقلال دیروز زیرنظر معاون پزشکی باشگاه استقلال تست‌های پزشکی خود را انجام داد و در صورت تأیید پزشکی به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد. آنچه درباره این مهاجم عجیب به نظر می‌رسد این است که او در ٤٢ بازی اخیر تنها موفق به زدن ٤ گل شده که آمار جالبی نیست و قطعاً مهاجمان فعلی استقلال و حتی بیت‌سعید و شهباززاده آمار بهتری نسبت به این بازیکن دارند. گومز پینتو در مجموع ٢٥٠ بازی برای همه تیم‌هایی که به میدان رفته موفق به زدن ٤٣ گل شده که میانگین حدوداً هر پانصد دقیقه یک گل را از خود بر جای گذاشته و اگر بخواهد در استقلال هم با همین آمار جلو برود به‌زودی از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج