۶۶۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل شفر برای بازی دادن به رحمتی

دلایل زیادی باعث شده تا پس از هفته‌ها دوباره مهدی رحمتی را در چارچوب دروازه استقلال ببینیم.

ایران ورزشی: دلایل زیادی باعث شده تا پس از هفته‌ها دوباره مهدی رحمتی را در چارچوب دروازه استقلال ببینیم. دروازه‌بانی‌ که خیلی‌ها‌ تصور می‌کردند با درخشش سیدحسین حسینی به نیمکت ذخیره‌ها دوخته خواهد شد. حتی در فصل نقل و انتقالات صحبت از جدایی رحمتی و پیوستن به تراکتورسازی هم بود اما حالا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که احتمالا این دروازه‌بان با تجربه را همچون گذشته پی‌ در پی در چارچوب دروازه استقلال خواهیم دید. شاید اگر سیدحسین حسینی بعد از خلق آن رکورد قدری پخته‌تر عمل می‌کرد همچنان شانس بیشتری در قیاس با رحمتی داشت اما دروازه‌بان جوان استقلال باید دوباره نیمکت‌نشینی را تجربه کند و مشخص نیست که این وضعیت تا چه زمان ادامه داشته باشد. اکنون شفر بی‌هیچ رودربایستی در پی تداوم این وضعیت است و می‌خواهد در بازی‌های آتی هم به مهدی رحمتی بازی دهد

سه‌شنبه هفته پیش بود که وینفرید شفر دروازه‌بان‌های تیمش را به همراه مربی‌شان فراخواند تا صحبتی خصوصی با آنها داشته باشد. در آن جلسه سرپایی شفر رو به رحمتی و حسینی کرد و گفت: «می‌خواهم در بازی با پدیده از مهدی رحمتی استفاده کنم، نظرتان چیست؟» سوال شفر با پاسخی از سوی حسینی و رحمتی مواجه نشد.

رحمتی که خود در این ماجرا ذینفع بود، سکوت کرد و حسینی هم که از پیشنهاد آقای سرمربی به شدت ناراحت بود، چیزی نگفت. شفر که سکوت دروازه‌بان‌هایش را دید رو به اشکان نامداری کرد و گفت تو به این سوال پاسخ بده که مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ گفت: «هر دو دروازه‌بان ما آماده‌اند. رحمتی در این مدت خوب تمرین کرده و حسینی هم دائم در ترکیب بوده حالا تصمیم با خود شما است.»

بعد از صحبت‌های نامداری شفر رو به همه کرد و گفت تصمیم من این است که در بازی با پدیده از رحمتی استفاده کنم چون دوست ندارم این دروازه‌بان در بازی‌های جام حذفی ناآماده باشد. می‌خواهم قبل از اینکه به بازی بزرگ با صنعت نفت آبادان برسیم، رحمتی را در شرایط مسابقه حفظ کنیم. خوب نیست که به یکباره دروازه‌بان ما از حالت تمرینی در یک مسابقه سخت قرار بگیرد.

شفر سپس دلیل این تصمیمش را تجربیات بیشتر رحمتی اعلام کرد و گفت: «رحمتی دروازه‌بان با تجربه‌ای است. از طرفی آینده کاری من به نتیجه جام حذفی بستگی دارد و باید در آن بازی‌ها با تمام قوا ظاهر شویم و از بازیکنانی بهره ببریم که تجربه بیشتری دارند. جام حذفی سند تمدید قرارداد من است. به نظر من رحمتی در جام حذفی بیشتر به کارمان می‌آید چون احتمال دارد آن بازی‌ها به پنالتی کشیده شود و در آن شرایط رحمتی به کارمان می‌آید.»

حرف‌های شفر که تمام شد دروازه‌بان‌ها از مقابل سرمربی خود دور شدند تا به ادامه تمرین بپردازند. اشکان نامداری هم که تصمیم‌گیری را به عهده شفر سپرده بود تا تاثیری در این ماجرا نداشته باشد. اما سیدحسین حسینی بعد از صحبت‌هایی که شفر مطرح کرد به شدت ناراحت بود و با سیمایی که ناراحتی و غم از آن می‌بارید به ادامه تمرین مشغول شد.

در واقع از آن لحظه به بعد رفتار حسینی تغییر کرد و اتفاقاتی میان او و مهدی رحمتی افتاد که اختلاف‌ها را بیشتر کرد و بعد ماجراهای اینستاگرام پیش آمد که بسیار عجیب و بحث برانگیز بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشم میاد که شفر با هیچ کس رودربایسی نداره

    • بیخیال

      فوتبال ایران فقط بچه ننه پرور شده بدون بهره بردن از حرفه‌ای شدن.

    • رادین

      من یه پرسپولیسی هستم و به نظرم یه سرمربی حرفه ای مثل شفر مطمئنا بی دلیل کاری رو انجام نمیده و حسینی هم حق اعتراض نداره حسینی با ده تا بازی نمیتونه برای تیم بزرگ استقلال تصمیم بگیره تازه رحمتی رو اصلا نمیشه با حسینی از نظر اعتبار و ....مقایسه کرد
      حسینی و حسینی ها پول حرفه ای میگیرن باید رفتار حرفه ای هم داشته باشن کاسیاس با اون عظمتش رو نیمکت بود و حرف نمیزد حسینی که جای خود دارد دوران بازیکن سالاری و ناز کردن تموم شده
      لیگ ما لذت و جذابیتش به رقابت پرسپولیس و استقلاله و اینو هم ما پرسپولیسی ها و هم استقلالی ها قبول دارن پس دعا کنیم هر دو تیم قوی و بی حاشیه باشن

    • hiss

      دمش گرم شتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج