۶۶۵۰۱۶
۱۶ نظر
۵۱۷۶
۱۶ نظر
۵۱۷۶
پ

مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مشهورترین مدل های جهان چگونه زندگی می کنند یا این که برای روی فرم ماندن چه کارهایی انجام می دهند. ما در این مطلب، مصاحبه ای از ۴ مدل مشهور به نام های آدریانا لیما، لی‌لی آلدریج، مارتا هانت و سارا سامپایو، که بیشتر به خاطر همکاری شان با کمپانی «ویکتوریا سیکرت» شناخته می شوند، را برایتان آورده ایم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مشهورترین مدل های جهان چگونه زندگی می کنند یا این که برای روی فرم ماندن چه کارهایی انجام می دهند. ما در این مطلب، مصاحبه ای از ۴ مدل مشهور به نام های آدریانا لیما، لی‌لی آلدریج، مارتا هانت و سارا سامپایو، که بیشتر به خاطر همکاری شان با کمپانی «ویکتوریا سیکرت» شناخته می شوند، را برایتان آورده ایم.
مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان
چگونه به این تناسب اندام رسیده اید؟
آدریانا لیما: ما نه تنها جسم خود، بلکه ذهن مان هم برای راه رفتن روی دفیله آماده می کنیم. مردم فکر می کنند که ما مانند قهرمانان المپیک تمرین می کنیم اما به نظر من کار ما بسیار سخت تر است. ما برای رسیدن به اهداف مان که داشتن اندامی زیبا و ذهنی آرام برای راه رفتن در مقابل میلیون ها انسان است، تلاش های زیادی می کنیم.
لی‌لی آلدریج: من با یکی از مربیان مشهور باله، ۶ روز در هفته تمرین دارم. گاهی اوقات هم که باید برای شو آماده شویم، دو بار در روز تمرین می کنم تا بدنم آماده تر باشد.
مارتا هانت: من هم یک معلم باله دارم که به نظرم نه تنها برای کشش و انعطاف پذیری اندامم، بلکه برای آرامش روحی ام هم بسیار موثر است. مربی ام بدون این که به من فشار آورد، تمریناتی برای فرم گیری اندامم می دهد. البته در کنار باله، من ورزش های هوازی دیگری را برای کالری سوزی نیز انجام می دهم.
سارا سامپایو: من با یکی از بهترین مربی های نیویورک، ۵ بار در هفته ورزش پیلاتس انجام می دهم. البته تعداد روزهای آن کاملا بستگی به آمادگی جسمانی و همچنین برنامه های روزانه ام دارد. به نظر من استراحت برای بدن لازم است و نباید بیش از توان بدن از آن کار کشید.
مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان
از چه زمانی برای شوها آماده می شوید؟
آدریانا لیما: در واقع ما باید همیشه برای شوها آماده باشیم اما خب من معمولا چند ماه قبل از برگزاری آن سعی می کنم که غذاهای سبک تر مانند سبزیجات مصرف کنم، بیشتر آب بخورم و هر روز ورزش کنم. در واقع، ورزش جزو جدانشدنی زندگی من است اما قبل از شوها، به صورت فشرده تری این کار را انجام می دهم.
لی‌لی آلدریج: من در طول سال همیشه ورزش می کنم چون که دوست دارم همیشه خوش اندام باشم و این به من احساس خوبی می دهد. البته قبل از شوها تمریناتم را بیشتر و شدیدتر می کنم.
سارا سامپایو: من تقریبا از 2 ماه قبل شو، تمریناتم را آغاز می کنم. البته مهمترین کار برای من رژیم غذایی متعادل است که خیلی هم چالش برانگیز است زیرا من عاشق نان، پاستا و غذاهای مدیترانه ای هستم که همه شان چاق کننده اند. به همین دلیل در طول این 2 ماه، من سعی می کنم که پروتئین، سبزیجات و میوه های بیشتری مصرف کنم.
تمرینات تان را تا چند روز قبل از شوها ادامه می دهید؟
آدریانا لیما: خوشبختانه، مربی های زیادی با ما به شهر یا کشوری که قرار است در آنجا شو اجرا کنیم، می آیند. من حتی تا یک روز قبل از مراسم هم به تمریناتم ادامه می دهم اما در روز اجرا، سعی می کنیم که ریلکس باشم.
لی‌لی آلدریج: مربی من با من سفر می کند و حتی صبح روز اجرا نیز به من تمرینات لازم را می دهد اما من سعی می کنم که به خودم خیلی فشار نیاورم، به خصوص اگر مسیر زیادی را سفر کرده باشم.
مارتا هانت: من تا روز اجرا به تمرینات باله ام ادامه می دهم زیرا به من حس خوبی می دهد.
سارا سامپایو: من سعی می کنم که تا جای ممکن استراحت کنم و به بدنم فشار نیاورم. در واقع من روزهای قبل از اجرا ورزش نمی کنم و انرژی ام را برای روز نمایش نگه می دارم.
مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان
در طول مسافرت ها چگونه برنامه های غذایی تان را مدیریت می کنید؟
آدریانا لیما: من سعی می کنم که غذاهای مورد نیازم را با خودم به همراه داشته باشم. چون من بدنم را خوب می شناسم و تا جای ممکن سعی می کنم که غذاهای هتل و رستوران ها را نخورم.
لی‌لی آلدریج: من در هواپیما می خوابم و در طول سفر هم تا جایی که امکانش هست، آب می نوشم.
مارتا هانت: من در طول سفر از مکمل های غذایی استفاده می کنم. در واقع من آنها را در آب نوشیدنی ام می ریزم و به تدریج مصرف می کنم. با مصرف آنها احساس می کنم که در پوستم تغییرات زیادی رخ داده است.
سارا سامپایو: این یکی از سخت ترین کارها برای من است. زمانی که جت لگ می شوم، نمی توانم برنامه غذایی سالمی داشته باشم بلکه دوست دارم مدام پیتزا و پاستا بخورم. اما من تمام تلاشم را می کنم که این عادت را کنار بگذارم.
نظرتان در مورد شوهایی که برگزار می شود، چیست؟
آدریانا لیما: هر سال که می گذرد، شوها بزرگ تر و کیفیت شان بهتر می شود.
لی‌لی آلدریج: من همیشه از شوها لذت می برم. خیلی هیجان انگیز است که تمام دخترا با هم سفر و در یک هتل اقامت می کنند. شبیه یک کمپ تابستانی است!
مارتا هانت: من هم از دیدن فرهنگ کشورهایی که به آنجا سفر می کنم، لذت می برم.
سارا سامپایو: من آنقدر از شوها هیجان زده می شوم که قادر به توصیف شان نیستم. شوهایی که من در آن شرکت کرده ام، همیشه بهترین بوده است.
مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان
حرفه مادلینگ در این سالها چه درسی به شما داده است؟
آدریانا لیما: این که خودم باشم. به نظر من مدل بودن در شوهای بزرگ جهان تنها به دلیل زیبایی نیست، بلکه این نشان دهنده آن است که ما در کنار زیبایی، شخصیت متفاوتی نیز داریم و می توانیم صحنه را با اعتماد به نفس بالا در دست هایمان بگیریم.
لی‌لی آلدریج: من یاد گرفتم که از تک تک لحظاتم نهایت لذت را ببرم زیرا زمان به سرعت در حال گذر است.
مارتا هانت: مانکن بودن اعتماد به نفس من را بالا برد، این که یک زن هستم و می توانم تا این حد در جهان موفق باشم برایم خوشایند است. من از این که در دنیای مد یک خانواده بزرگ دارم و با آنها همکاری می کنم، واقعا خوشحالم.
سارا سامپایو: مدل بودن در بالا بردن اعتماد به نفس من بسیار موثر بوده و باعث شد که به خودم توجه بیشتری نشان دهم.
مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان
چگونه خودتان را قبل از شو آرام می کنید؟
آدریانا لیما: حتی پس از گذشت اینهمه سال و با اینهمه تجربه، من هنوز هم قبل از رفتن به دفیله، عصبی می شوم. در این شرایط سعی می کنم که با تنفس عمیق و آرام استرسم را کم کنم.
لی‌لی آلدریج: من سعی می کنم کمی فعالیت بدنی داشته باشم تا انرژی ام تخلیه شود.
مارتا هانت: استرس قبل از شوها برای من طبیعی است اما همین که روی دفیله قدم می گذارم، آدرنالینم ترشح می شود و کمی آرام تر می شوم.
سارا سامپایو: من از استرسی که قبل از اجرا می گیرم، لذت می برم زیرا به من ثابت می کند که هنوز هم به خیلی از چیزها اهمیت می دهم. در این شرایط، تنفس آرام و عمیق به کمکم می آید.
زمانی که روی دفیله راه می روید، به چه چیزی می اندیشید؟
آدریانا لیما: من سعی می کنم که خانواده ام را از وسط جمعیت پیدا کنم و برای آنها دست تکان بدهم. در غیر این صورت تنها روی راه رفتنم تمرکز می کنم و از موسیقی در حال پخش لذت می برم.
لی‌لی آلدریج: من سعی می کنم در لحظه زندگی کنم زیرا زندگی به سرعت در حال گذر است. بنابراین روی صحنه، از موسیقی و آنچه در همان لحظه رخ می دهد، لذت می برم.
سارا سامپایو: من مدام به خودم می گویم که من قوی ام و در هر کاری موفق خواهم شد. من انرژی تماشاچیان را دریافت می کنم و از آنها لذت می برم.
مصاحبه با ۴ مدل مشهور جهان
چه توصیه ای به مدل های جوان تر که تازه وارد این راه شده اند، دارید؟
آدریانا لیما: این روزها به سرعت می گذرد، بنابراین از تک تک لحظات آن نهایت لذت را ببرید.
لی‌لی آلدریج: از کاری که انجام می دهید لذت ببرید و بگذارید که زیبایی درونی تان نیز مانند زیبایی بیرونی تان بدرخشد.
مارتا هانت : از شغل تان لذت ببرید. از لبخند زدن و نشان دادن شخصیت درونی تان نهراسید. شما لایق دیده شدن هستید.
سارا سامپایو : برای هیچ کاری عجله نکنید، به خصوص راه رفتن بر دفیله. زمانی که شما روی سن قدم می گذارید، زمان تان دست خودتان است، پس آن را هر طوری که می خواهید بسازید. این را هم به یاد داشته باشید که هیچ وقت احساسی که اولین بار روی دفیله تجربه کرده اید، برایتان تکرار نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهره

      آدریانا لیما بود که بازنشسته شد؟

    • بدون نام

      دفیله چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کت واک هست

    • بدون نام

      برترين ها رواج دهنده ي مد و فساد در جامعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو احمق دگم
        غلط میکنی نگاه کنی که بعدش چرند بگی
        کورشو و نگاه نکن

    • بدون نام

      اگه رواج دهنده فساده تو چرا نگاه میکنی؟
      چشماتو ببند برو مطلب بعدی.همه که نباید با سطح تفکر تو زندگی کنن

    • بدون نام

      با مدلهای بی شمار که همه جا هستن هم مصاحبه کنید. الآن دیگه همه فکر میکنن مدل هستن.

    • امیر

      ایا نمیتوانید با 4 نفر بهتر مثال بزنید.چرا چنین الگوهایی را معرفی میکنید مثلا شما برترینید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون چهار نفر جز بهترین سوپر مدل های جهانن

    • بدون نام

      ادریانااااااا عشششقههههه

    • بی نام

      اینا هم حوصله دارند..چقدر زندگیشون تکراری هست هرروز ورزش...نخوردن خیلی چیزها...دنیا مگه چند روزه زندگی نکنیم...فقط یکبار به دنیا می آئیم حیف نیست زندگی نکنیم..من حاضرم از طریق خدمتکاری پول در بیاورم تا مانکن بشوم...خیلی افسرده کننده..خسته کننده....تکراری هست شغل مدل و مانکن....اصلا وقتی نمی مونه برای زندگی....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه جالب
        برعکس من عاشق ورزش و غذا نخوردن و این چیز هام
        تفکرات با هم فرق داره

    • متخصص تغذیه

      ترویج مد و فساد در جامعه!!!!! به نظر من از یه زاویه قشنگتر هم میشه نگاه کرد. توجه به زیبایی و تناسب اندام در حد معقول خیلی هم واجبه ازین مصاحبه ها هم میشه نتیجه گرفت ورزش و اهمیت به رژیم غذایی خیلی مهمه یه تلنگری به هممون بخوره ورزش کنیم و غذاهای خوب بخوریم

    • سارا

      افسوس که تو کشور ما این بیزینس به این جالبی در این سطح وجود نداره و خانوما باید زیبایی و ظاهر و زنانگیشون رو مخفی کنن که بقیه ناراحت نباشن یه موقع

    • بدون نام

      "اگه رواج دهنده فساده تو چرا نگاه میکنی؟
      چشماتو ببند برو مطلب بعدی.همه که نباید با سطح تفکر تو زندگی کنن"

      هركاري كه دلم بخواد مي كنم و از موجودي با سطح فكر پاييني مثل تو دستور نمي گيرم:)))))

    • لیلا

      این یه کاربریه با خودش درگیره دقیقا تو تمام این صفحاتی که بقول خودش رواجِ فساده راجع به مدلینگ و هنرپیشه ها و خواننده های زن و عکساشون و زندگیشونه میاد همشو یه دل سیر میخونه و میبینه بعد تهش میگه اشاعه فساد است.دقیقا تو تمام این صفحات برید میبینید هست و داره میگه فساد است خب نیا نبین لااقل میای میبینی دیگه نظر نده حالا نظرم میدی نظر تکراری نده بابا میدونیم دیگه ما تمام این صفحاتو با پیشفرضِ فساد است مرور میکنیم ملکه ذهنمون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج