۶۶۵۱۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مربی خارجی نمی‌تواند به سپاهان کمک کند

عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مربی خارجی در این مقطع زمانی نمی‌تواند به این تیم کمک کند.

خبرگزاری مهر: قاسم زاغی نژاد درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم سپاهان بعد از کنار گذاشتن زلاتکو کرانچار گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در دو فصل گذشته در سپاهان افتاد نیاز بود که تعمق بیشتری روی انتخاب سرمربی شود. لذا گزینه هایی مطرح شده است. باتوجه به اینکه گزینه جدید نمی تواند به خاطر عدم شناخت خیلی کمک کند، تصمیم گرفته شد کادر قبلی کار هدایت تیم را تا پایان هفته در اختیار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا پایان این هفته هدایت تیم بر عهده کریم قنبری است، گفت: تصمیم کمیته فنی و اعضای هیات مدیره این بوده است که تا پایان هفته سرمربی خود را انتخاب کنیم. با شناخت خوبی که قنبری از بازیکنان دارد این مسئولیت به او سپرده شد. در این فرصت هم مذاکراتی با گزینه هایمان می شود. از قبل پیش بینی گزینه هایی شده بود؛ هم گزینه ایرانی در دستور کار است هم گزینه خارجی.

عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه مسعود تابش سرپرست باشگاه گفته بود گزینه خارجی محتمل است؟ گفت: به نظرم در این مقطع زمانی مربی خارجی نمی تواند خیلی کمک کند. این نظر شخصی من است. اگر از همین ظرفیت های موجود تا پایان فصل استفاده کنیم بهتر نتیجه می گیریم چون شانس تیم برای رسیدن به کسب سهمیه و بالای جدول کم است. بهتر است با همین ظرفیت ها کار را انجام بدهیم.

زاغی نژاد که با رادیو جوان گفتگو می کرد، تصریح کرد: اعتقادم این است که کریم قنبری تا پایان فصل سرمربی باشد یا منصور ابراهیم زاده که می تواند خیلی به تیم کمک کند چون شناخت خوبی از فوتبال ایران و تیم دارد. در مقطع زمانی کوتاه هیچ مربی خارجی جواب نمی دهد. در برنامه بلندمدت چون مربیان خارجی با علم روز آشنا هستند بیشتر جواب می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      لابی فقط کمکش میکنه مثل اون سالا

      پاسخ ها

      • ...

        چرت نگو. سپاهان همیشه بهترین تیمه ایران بوده و هست. و اگه قرار به لابی بود الان که فدراسیون اصفهانی هست لابی میکردن. در ضمن تیم های تهرانی اگه دولت از حق مردم‌بهشون نمی داد الان هیچ بودن هیچ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج