۶۶۵۱۶۱
۱ نظر
۵۰۳۸
۱ نظر
۵۰۳۸
پ

دارایی‌ها و درآمد ستاره باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو

در این مطلب قصد داریم به شرح درآمد سالیانه و کسب‌وکارهای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید بپردازیم.

وبسایت نوپانا: در این مطلب قصد داریم به شرح درآمد سالیانه و کسب‌وکارهای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید بپردازیم. کریستیانو رونالدو برای چهارمین بار پیاپی موفق به کسب جایزه توپ طلای ۲۰۱۷ شد. این جایزه که هر ساله توسط فیفا به بهترین بازیکن جهان اهدا می‌شود، امسال نیز برنده خود را شناخت. به همین دلیل در ادامه به شرح درآمدهای سالانه این ستاره تیم فوتبال رئال مادرید می‌پردازیم.
رونالدو در نوامبر سال گذشته قرارداد خود را با باشگاه رئال مادرید تا سال ۲۰۲۱ به ارزش ۴۳ میلیون پوند در سال تمدید کرد اما این تنها بخش کوچکی از درآمد سالانه اوست و مدلینگ، اسپانسرینگ و پاداش جزء دیگر روش‌های درآمدی رونالدو است. رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار جهان با بیش از ۲۰۰ میلیون طرفدار در شبکه‌های اجتماعی است. همچنین او اسپانسرهای شخصی دارد که شامل کمپانی ورزشی نایکی، تگ هویر (Tag Heuer)، ساکور برادرز (Sacoor Brothers) و هدفون‌های مانستر (Monster) می‌شود.
دارایی‌ها و درآمد ستاره باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو

درآمد اصلی کریستیانو رونالدو از کجاست؟

رونالدو ۴۴۰ هزار پوند در هفته از تیم باشگاهی خود دریافت می‌کند. اگر او تصمیم بگیرید تا رئال مادرید را ترک کند، تیم بعدی که مقصد او خواهد بود، باید مبلغ یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون پوند به این باشگاه اسپانیایی پرداخت کند. همچنین رونالدو در سال ۲۰۰۳ قرارداد یک میلیارد پوندی و مادام‌العمر با کمپانی نایکی امضا کرده تا از تجهیزات و لباس‌های ورزشی این کمپانی استفاده کند.
رونالدو با همین دو قرارداد به اولین فوتبالیست میلیاردر تبدیل شد. کریستیانو رونادو در کنار ورزش و درآمد حاصل از آن به کسب‌وکارهای دیگر نیز مشغول است. او در حال حاضر دو هتل در کشور پرتغال ایجاد کرده و تولیدی‌های پتو، لباس زیر، دستگاه‌های تناسب اندام صورت و شامپو را نیز با برند سی‌آرسون (CR7) مدیریت می‌کند.

درآمد حاصل از اسپانسرینگ چقدر است؟

همانطور که بالا گفتیم، کمپانی نایکی یکی از اصلی‌ترین اسپانسر‌های رونالدو است که بزرگترین قرارداد اسپانسرینگ در جهان فوتبال را امضا کرده است. دیگر اسپانسرها عبارتنداز:

ارمانی: رونالدو، جانشین دیوید بکهام از منچستریونایتد در این کمپانی شد. رونالدو به عنوان مدل برای شلوار‌های جین و لباس‌های زیر با این کمپانی همکاری می‌کند.

کاسترول: رونالدو در سال ۲۰۰۹ قرارداد ۸.۲ میلیون پوندی برای مدت دو سال با کمپانی کاسترول امضا کرد. همچنین او قرارداد خود را با مبلغ ۵.۵ میلیون پوند تمدید کرد.

تگ هویر: رونالدو در سال ۲۰۱۴ با این برند ساعت‌سازی قرارداد همکاری امضا کرد و سفیر تجاری آنها شد.

شرکت هواپیمایی امارات، شرکت بازی‌سازی کونامی، کوکاکولا و ... نیز جزء دیگر اسپانسر‌های رونالدو به‌شمار می‌روند.
دارایی‌ها و درآمد ستاره باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو

رونالدو چه شرکت هایی دارد؟

رونالدو تولیدی لباس زیر خود را با دسته‌های مختلفی از جمله لباس ورزشی و مجموعه جوراب گسترش داده است. همچنین او دو هتل خود را در لیسبون پایتخت پرتغال و شهر فونالال در جزیره مادیرا دارد. رونالدو علاقه زیادی به ماشین‌های لوکس و باکلاس دارد و وقت زیادی را با ماشین‌های خود می‌گذارند. همچنین از اموال خود در بسیاری از کارهای خیریه هزینه می‌کند.

دارایی رونالدو چقدر است؟

در واقع واقعا دشوار است تا این مبلغ دقیقا برآورد شود اما درآمدی بین ۲۱۰ تا ۲۳۰ میلیون پوند مشخص است و این به دلیل آن است که اطلاعات دقیق در معاملات مختلف و اختلافاتی که در آن به دست می‌آید. آنچه مسلم است این است که او یکی از بهترین ورزشکاران و فوتبالیست‌های جهان بوده که عناوین و جوایز متعددی را کسب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم خدایی با این جمله آخر حال بارسه لورا رو گرفتی هههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج