۶۶۵۳۹۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جمنا: بحثی درباره سرلیستیِ رئیسی مطرح نیست

دوباره نامش بر سر زبان اصولگرایان افتاده است اینبار نه برای ریاست جمهوری بلکه هدف، انتخابات ۹۸ و سر لیستی اصولگرایان برای مجلس یازدهم است.

نامه نیوز: دوباره نامش بر سر زبان اصولگرایان افتاده است اینبار نه برای ریاست جمهوری بلکه هدف، انتخابات ۹۸ و سر لیستی اصولگرایان برای مجلس یازدهم است.
ابراهیم رئیسی که یک بار با حمایت جناح راست پا در میدان رقابت های انتخاباتی گذاشت چندان با اقبال مواجه نشد و کرسی ریاست جمهوری از زیر پایش به سمت رقیب لغزید اما گویا اصولگرایان تمایل دارند تا این برگ خود را در انتخابات مجلس هم به آزمون بگذارند اما اینکه چقدر این گمانه صحت داشته باشد هنوز جای بحث دارد.

محمدمهدی زاهدی از اصولگرایان مجلس دهم و عضو جمنا در پاسخ به این سوال که جمنا قرار است رئیسی را به عنوان سرلیست انتخابات ۹۸ معرفی کند یا نه به خبرنگار نامه نیوز گفت: من فکر نمی کنم این موضوع در جبهه اصولگرایان بررسی شده باشد بلکه نیروهایی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند مشغول کار هستند و هنوز بر مصادیق وار نشدند چراکه باید اول به راهکارهایی دست پیدا کنند که آن راهکارها بتواند استراتژی را برای ورود به انتخابات آینده مشخص کند.

او ادامه داد: مادامی که استراتژی ها مشخص شد از دل این استراتژی ها برنامه ها مشخص شود و بر اساس آن برنامه ها افرادی که توانایی انجام آن را دارند مشخص شود.

زاهدی گفت: بنابراین مشخص کردن سرلیست یک فرایند طولانی است و به هیچ عنوان الان درمورد مصداق خاصی نه بحث شده است و نه مصلحت است که بحث شود.

او درباره اینکه این روزها صحبت بر سر این موضوع پررنگ شده است گفت: اگر از من می پرسید من می گویم هنوز چنین بحثی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از همین الان ایشون رییس جمهورند ومردم مترسکی بیش نیستند،البته بلا نسبت بعضی ها ولی مطمئنم اگر کسی شرکت کند رییسی جایی در رای آنها نخواهد داشت ومثل سردار آقای چهاردرصدی دوباره نقره داغ خواهد شد اگر دستهای پشت پرده بگذارد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج