۶۶۵۴۸۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پيروانی: ما پرسپوليسی هستيم، بقيه نگران باشند

كسي كه ركورددار كاپيتاني در تاريخ باشگاه پرسپوليس است، آنقدر تجربه دارد كه بتواند يك تيم پرطرفدار، پرحاشيه و بزرگ را از حواشي و چالش‌هاي مختلف حفظ و مديريت كند.

وبسایت روزنامه گل: كسي كه ركورددار كاپيتاني در تاريخ باشگاه پرسپوليس است، آنقدر تجربه دارد كه بتواند يك تيم پرطرفدار، پرحاشيه و بزرگ را از حواشي و چالش‌هاي مختلف حفظ و مديريت كند.

افشين پيرواني كه جدا از بحث فني و تجربه، جزو ورزشكاران تحصيلكرده كشورمان محسوب مي‌شود و از بدو ورودش به اردوي سرخ‌ها، كارهاي مهمي انجام داده و به قول معروف خيال باشگاه و پرسپوليسي‌ها را راحت كرده است.

موافق هستيد كه در مورد بازي با گسترش صحبت كنيم؟

بازي خوبي بود ولي پرسپوليس بايد بهتر از اين از فرصت‌ها استفاده مي‌كرد. آنها فقط از روي يك ضدحمله به گل رسيدند و برعكس تيم ما فرصت‌هاي زيادي را از دست داد. ما بايد روند خوبي داشته باشيم و از فرصت‌ها استفاده كنيم. البته همچنان بحث داوري‌ها وجود دارد. نمي‌دانم در مورد داوري‌ها و اتفاق‌هايي كه مي‌افتد چه بگويم چون هر بار كه حرف مي‌زنيم و اعتراض مي‌كنيم كلي داستان درست مي‌شود. به همين دليل اين بار از طريق باشگاه و به صورت كتبي پيگير مسايل داوري مي‌شويم تا ديگر حرفي درست نشود.

يعني معتقديد كه باز هم پرسپوليس از داوري ضربه خورد؟

به گواه آنهايي كه بازي را ديده‌اند در نيمه اول صحنه مشكوك داشتيم... مشكل اين است كه من الان نمي‌خواهم در مورد يكسري چيزها صحبت كنم و ترجيح مي‌دهم كه از طريق باشگاه مسايل دنبال شود تا بعدا محكوم به چيزي نشويم.

شما فكر مي‌كنيد كه با جدايي طارمي از پرسپوليس، سرخ‌ها در خط حمله تضعيف شده‌اند.

نه... من چنين اعتقادي ندارم... در اينكه طارمي مهاجم خوب و گلزني بوده شكي نيست ولي بچه‌هاي ديگر مثل عليپور و منشا هم كارشان را به‌خوبي انجام مي‌دهند و ديديم كه پرسپوليس در بازي‌هاي قبل خوب گل زد و مشكلي نبود. صحبت من اين است كه بچه‌ها بايد قدر فرصت‌ها و توپ‌هايشان را بدانند و نگذارند كه كار به دقيقه 90 بكشد.

در مورد بازي‌هاي آسيايي نگران چيزي نيستيد؟

ما پرسپوليسي هستيم... بقيه بايد نگران باشند. البته ماجراي محروميت پرسپوليس و عدم يارگيري اتفاقي است كه ما را اذيت مي‌كند ولي ما مربيان خوب،‌ بازيكنان خوب، مديران پرتلاش و هواداراني داريم كه مي‌توانيم در هر شرايطي روي آنها حساب كنيم. تنها چيزي كه در مورد بازي‌هاي آسيايي براي من مهم است، بحث ميزباني است. اين خيلي زور دارد كه عربستان بخواهد حق ميزبان را از ما بگيرد. آنها مي‌دانند كه در ايران و در استاديوم‌‌هاي ما دچار مشكل مي‌شوند و مردم از تيم‌شان دفاع مي‌كنند. اين طبيعي است كه آنها با هواداران جايزه‌اي‌‌شان به پاي ما نمي‌رسند! آنها به زور جايزه و ماشين چهار تا تماشاچي به استاديوم مي‌آورند. اين خيلي زور دارد كه آنها براي ما تصميم بگيرند. از فدراسيون مي‌خواهم كه با قدرت جلوي اين ماجرا بايستد. حتي قطر زير بار چنين چيزي نرفته و حاضر به قبول اين نشده. ما كه قدرت اول فوتبال آسيا هستيم چرا بايد كوتاه بياييم و به اين راحتي اين موضوع را بپذيريم؟!

خيلي‌ها معتقدند كه با حضورتان اتفاق‌هاي خوبي در پرسپوليس افتاده و شما به‌خوبي از حق و حقوق پرسپوليس دفاع مي‌كنيد.

من فقط كار خودم را مي‌كنم... همه ما عاشق پرسپوليس هستيم و من براساس اين عشق و وظيفه‌اي كه دارم، كارم را انجام مي‌دهم. ما بهترين هواداران دنيا را داريم پس من و بقيه وظيفه داريم كه در جهت خواسته‌ها و سربلندي آنها حركت كنيم.

راستي در جريان صحبت‌هاي فيروز كريمي هستيد؟

من به همه مربيان احترام مي‌گذارم ولي نمي‌دانم چرا بعضي از دوستان توقع دارند كه مردم سر جايشان بنشينند و يك كلام حرف و واكنشي نداشته باشند. دوستان طوري رفتار مي‌كنند كه انگار در جريان فضا و جو بقيه استقلالي‌ها و حرف‌هايي كه مطرح مي‌شود، نيستند. هواداران ما بهترين هواداران دنيا هستند و خودشان خيلي خوب مي‌دانند كه چطور به فكر مصالح و فرهنگ تيم‌شان باشند. اين شور و شوق و هيجان در همه استاديوم‌هاي دنيا هست و كسي نمي‌تواند آن را از بقيه بگيرد.

از علي آقا (پروين) خبر داريد؟

بله... در جريان اوضاع و احوال سلطان هستم و اتفاقا دو روز پيش بود كه ديدم شما از علي‌آقا تيتر زده‌‌ايد كه حسابي «فنر» است! (خنده) اميدوارم كه علي آقا هميشه سرحال و سالم باشند.

در مورد حضور طارمي در تمرينات الغرافه چه صحبتي داريد؟

هيچي... برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم... هرچه باشد او بازيكن پرسپوليس بوده و براي تيم محبوب ما زحمت كشيده... در مورد اينكه سليقه و انتخاب طارمي چيز ديگري بوده و چه اتفاق‌هايي افتاده، من صحبتي ندارم و بايد از خودش پرسيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باشی بزرگ مرد

      پاسخ ها

      • اکبر

        آبروی هر چه بزرگ مرد را برده

    • نادری

      آقای پیروانی چرا کتمان حقیقت میکنی نمی گویی که به کمک داور به این مرحله رسیدیم قدرت پرت پولیس همان قشقایی هستش ایشالله قدرت پوشالی شما در آسیا که نه فدراسیون و داور حامی شما میشود مشخص میشود چند مرده حلاجی آنموقع اینطوری هندوانه زیر بغل این آن نمی دهی خودت بهتر از همه میدونی کیا دست شما را گرفته تا امتیاز کسب کنید جوجه را آخر پاییز می شمارند پرت پولیس پوشالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زارت.....

      • shar joooon perspolisi

        چی میگی تو جوجه کیسه

    • بدون نام

      وقتی یکی مثل تو کار تماشاگرای بی فرهنگ رو تایید میکنه باید هم همه فوتبالیست ها فحش بشنون یعنی چون تیم فیروز کریمی به لنگ راه نداد وبه نامردی بازیکنش رو اخراج کرد براتون داور باید فحش بخوره؟ اها مثل یحیی باید میگفت مهاجم نود دقیقه پشت به دروازه لنگ بازی کنه. عجب آدم با فرهنگی هستی

    • زریر رشیدی

      اگر در آسیا نتیجه گرفتی درست میگویی آقای پیروانی.آنجا دیگر داوریها به سود پرسپولیس مهندسی نمیشود.امسال گروه استقلال سخت و گروه شما آسان است و بهترین فرصت برای ما تا ثابت کنیم که در ایران داوریها مهندسی میشود و رسانه ملی هم در کنار سایر ارکان فوتبال در خدمت پرسپولیس هستند.این یک معادله ساده است.آسیا عیار شما را مشخص میکند و مظلومیت ما را.

    • بدون نام

      بشین بابا لنگی سرخ کیسه

    • حمید

      آقای به اصلاح فهیم ورزشی تو که این اراذل و اوباش مهندسی شده در استادیوم آ زادی با طبل و دهل نسبت به تیمهای دیگر فحاشی وبه نژادها توهین میکنند حمایت میکنی و و بهترین میخوانی مشخصه تو هم چه فرهنگی داری در سایه امثالهم این فوتبال کثیف و قطبی میشود و مورد نفرت همگان قرار میگیرد برای همگان عیان و آشکار حتی کمیته کارشناسی اذعان داشتند در حق تیم فیروز گریمی چه ظلم و چه لطفی بشما کرد و سه بازی آخر خود را ببینید بعدا قضاوت کنید چه حقی را به سود شما ها پایمال کردند تا شماها پیروز میدان شوید ولی تاوان سختی خواهید داد با این روش جلو بروید آن روز گم مانده در استادیوم جمله معروف حیا کن ...... رها کن بشنوید چون همیشه با نیرنگ کار پیش نمیرود بازیهای آسیایی در پیش هستش ۴ تا ۴ تا می خورید عیارتان و دستتان برای همه رو میشود دست کم همانند جلو قشقایی و آبروریزی برایتان به ارمغان میآورد این گوی و میدان بسمه الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج