۶۶۵۷۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شرکت LG لپ‌تاپ LG Gram را عرضه کرد

شرکت ال‌جی سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی دنیا، یعنی LG Gram را عرضه کرد. ال‌جی در طراحی این محصول به مسئله کاهش وزن و قابلیت حمل و نقل دستگاه اهمیت خاصی داده و نهایتا این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی را با وزنی نزدیک به ۱ کیلوگرم طراحی کرده است.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - اسماعیل دلخموش: شرکت ال‌جی سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی دنیا، یعنی LG Gram را عرضه کرد. ال‌جی در طراحی این محصول به مسئله کاهش وزن و قابلیت حمل و نقل دستگاه اهمیت خاصی داده و نهایتا این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی را با وزنی نزدیک به ۱ کیلوگرم طراحی کرده است. باتری این لپ‌تاپ با یک بار شارژ در حدود ۱۵ ساعت کار می‌کند. در کنار این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ، ال‌جی دو مدل ۱۳ و ۱۴ اینچی از همین سری را روانه بازار کرده.
شرکت LG لپ‌تاپ LG Gram را عرضه کرد

وضوح تصویر نمایشگر IPS لپ‌تپ ۱۵٫۶ اینچی FULL HD است. این مدل به یک پورت اتصال HDMI، دو پورت اتصال USB ۳.۰، یک پورت اتصال USB ۲.۰، یک پورت اتصال USB-C و شیار کارت‌خوان Micro SD مجهز است.

حاشیه‌های صفحه‌نمایش LG gram بسیار باریک طراحی شده‌اند. صفحه کلید به کار گرفته شده در این لپ‌تاپ دارای دکمه‌های بزرگی است. صفحه کلید مدل ۱۵٫۶ اینچی از بخش اختصاصی مربوط به دکمه‌های عددی (Num pad ) بهره‌ می‌برد. همچنین کیبورد این لپ‌تاپ دارای نور پس زمینه دو مرحله‌ای (Back-light) است.
شرکت LG لپ‌تاپ LG Gram را عرضه کرد

پردازنده استفاده شده در خانواده لپ‌تاپ های Gram ال‌جی، نسل هفتم از سری Core پردازنده‌‌های شرکت اینتل با نام Kaby Lake است که در دو مدل Core i۵ و Core i۷ موجود خواهد بود. رم این لپ‌تاپ‌ها ظرفیت ۸ گیگابایتی دارند و حافظه SSD آنها با ظرفیت‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهند بود.
شرکت LG لپ‌تاپ LG Gram را عرضه کرد

ال‌جی دو لپ تاپ گرم ۱۳ و ۱۴ اینچی را نیز توسعه داده و به بازار عرضه کرده است که وزنشان به کمتر از یک کیلوگرم می‌رسد. صفحه ‌نمایش این دو مدل هرچند از لحاظ سایز کوچک‌تر از برادر بزرگترشان است ولی کیفیت مشابه با مدل ۱۵٫۶ اینچی دارند. همچنین باتری این دو لپ‌تاپ کاملا مشابه با مدل ۱۵ اینچی است و به همین خاطر می‌تواند ساعات بیشتری لپ‌تاپ شما را روشن نگه دارد. این میزان برای مدل ۱۳ اینچی به ۱۷٫۵ ساعت و برای مدل ۱۴ اینچی به ۱۶٫۹ ساعت می‌رسد. از لحاظ مشخصات فنی ال‌جی توانسته تمام ویژگی‌های مدل ۱۵ اینچی را بر روی این دو مدل نیز عرضه کند. ویژگی‌هایی از جمله پردازنده نسل هفتم اینتل ، دارا بودن تمام پورت های ورودی و خروجی مورد نیاز و البته حافظه رم ۸ گیگابایتی که تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.
شرکت LG لپ‌تاپ LG Gram را عرضه کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج