۶۶۵۷۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علي اكبری: شناختی از حريفم ندارم

امير علي‌اكبري نايب‌قهرمان جايزه بزرگ سال گذشته RIZIN در اولين گام خود در سال ۲۰۱۸ به مصاف حريفي از روسيه مي‌رود.

خبرورزشی: علي‌اكبري سوم فروردين ۹۷ در يك مبارزه ويژه در باكوي آذربايجان به مصاف دنيس اسمولدروف نفر دوم رنكينگ دسته سنگين وزن ACB از استوني خواهد رفت. دنيس اسمولدروف با ۲۷ سال سن، دو متر قد و ۱۲۰ كيلوگرم وزن تاكنون ۱۳ برد و سه شكست در كارنامه‌‌اش در رقابت‌هاي MMA به ثبت رسانده است. اگرچه هدف علي‌اكبري مبارزه در سازمان‌هاي بزرگتري همچون بلاتور و يواف‌سي بود اما ACB هم مي‌تواند تجربه خوبي براي علي‌اكبري براي رسيدن به ميادين بعدي باشد.

علي‌اكبري مي‌گويد‌: «اميدوارم در اولين مبارزه با نماينده روسي رنكينگ خوبي كسب كنم تا بتوانم كمربند قهرماني سازمان ACB را كسب كنم.»

نايب‌قهرمان MMA جهان با اشاره به اردوهايش ادامه مي‌دهد‌: «از ديروز نخستين مرحله كمپ تمريني ما آغاز شد، سه هفته اول تمرينات ما براي حضور در مسابقات باكو قرار است در تهران برگزار شود، پس از آن يك مرحله اردوي خارجي دارم كه هنوز كشور محل تمرين مشخص نيست. ۲ ماه ديگر (فروردين ماه ۹۷) اولين مبارزه‌ام شروع مي‌شود.»

علي‌اكبري به آناليز حريفش اشاره مي‌كند‌: «فيلم مبارزات اسمولدروف را ديده‌ام اما شناخت كافي از او ندارم و هنوز مبارزات او را آناليز نكرده‌ام. قطعاً در فرصت باقي‌مانده مبارزات او را آناليز خواهم كرد و روي شگردهايش كار مي‌كنم تا پيروز ميدان شوم.»

نايب‌قهرمان MMA جهان به قراردادش با سازمان ACB اشاره مي‌كند: «طبق قراردادي كه با سازمان ACB امضا كردم قرار است فعلاً ۴ بازي براي آنها انجام بدهم كه اولين مبارزه با اسمولدروف خواهد بود.»

او به تمارض حريف قبلي اشاره مي‌كند‌: «متأسفانه در اولين مبارزه حريف روسي خودش را به آسيب‌ديدگي زد و از ترس مبارزه با من جا زد. به هر حال من با سازمان ACB قرارداد يك ساله دارم و قرار است چهار بازي براي اين سازمان انجام دهم.»

علي‌اكبري سخت تمرين مي‌كند‌: «پس از تمرينات منظمي كه در تايلند زير نظر مربيان كمپ پيگيري كردم به تهران برگشتم و تمرينات بوكس را زير نظر عليرضا استكي شروع كردم. كشتي را خودم تمرين مي‌كنم تا به آمادگي لازم برسم. جوجيتسو را در تايلند انجام مي‌دهم و تمريناتي را كه از مربيان خارجي ياد گرفتم در تهران انجام مي‌دهم تا براي مبارزه با حريفان آماده، آماده باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج