جاباما
۶۶۵۸۱۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ چه کسانی مملکت ما را اداره می‌کنند؟!

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: خب حالا که چند روزی است سر و صداها خوابیده و تا فیلترینگ بعدی فرصتی هست، وقت واکاوی مشکلات عمده مملکت است. که کلاه نداشته‌مان را قاضی کنیم، ببینیم کجا راه را غلط رفتیم و چه کسانی را بر سر کار گذاشتیم که این شد وضعمان!

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: خب حالا که چند روزی است سر و صداها خوابیده و تا فیلترینگ بعدی فرصتی هست، وقت واکاوی مشکلات عمده مملکت است. که کلاه نداشته‌مان را قاضی کنیم، ببینیم کجا راه را غلط رفتیم و چه کسانی را بر سر کار گذاشتیم که این شد وضعمان! تحقیقات شخص بنده نشان می‌دهد که یک‌روز برادر زن بن سلمان و شوهر ننه شیخ خلیفه با همکاری زن صیغه‌ای نتانیاهو در خانه ابراهیم تاتلیسس نشسته بودند به دواخوری که تصمیم می‌گیرند با هم یک موسسه مالی و اعتباری درست کنند و اسمش را هم گذاشتند موسسه سیزدهم! بعد به مردم گفتند پول بدید ٤٠‌درصد سود به شما می‌دهیم! بعد همه نگاه کردند به بانک مرکزی، ولی آن‌جا هم عموزاده تورگوت اوزال به جای محمود بهمنی، رئیس بانک مرکزی بود و در نتیجه صدایش درنیامد! مردم هم دیدند خب چه کاری است در بانک پول بگذارند دو قران ده شاهی سود بگیرند! آدم عاقل و زرنگ می‌رود جایی که سود بیشتری هست و چند تا خارجی هم پشتش هستند!

شما حتی این قضیه حقوق‌های نجومی را هم تهش را بگیری و ببینی متوجه می‌شوی که عامل اصلی آن برادر شوهر جنیفر لوپز بوده. حالا مشکلی که هست و محققان و کارشناسان ما دارند روی آن کار می‌کنند این است که برادر کدام شوهر جنیفر لوپز؟! جنیفر جان که دو تا ماشین آتش‌نشان هم نمی‌تواند حریق و حرارتش را اطفا کند به یکی و دو تا و عباس آقا برو کنار، سه تا و چهار تا قانع نیست! ولی چه باک که مشکلات در مملکت ما آنقدری هست که تقصیر و قصوراتش به همه شوهرهای جنیفر لوپز برسد!

از آن طرف شوهر خواهر کیم کارداشیان آمده زیر پای عبدالرضا کاهانی و دو سه تا فیلمساز سست عنصر این مملکت نشسته‌اند که چه؟ که بیایید فیلمی بسازید با حضور کیم و کلویی و کایلی حالا با اسم مستعار نازنین و بهاره و مثلا تینا! بعد خود خواهر کیم کارداشیان آمده فیلم را توقیف کرده! برای چی؟! برای این‌که چهره وزارت ارشاد را ضعیف نشان بدهد! ببینید اینها تا کجا را فکر کرده‌اند! همین الان که شما از مکر اینها غافلید و دارید به کیم کارداشیان و خواهرانش فکر می‌کنید، همین الان برادر شوهر مرحوم مایکل جُردن (ویراستار عزیز همان برادر شوهر درست است! وقتی از گرایشات مردم خبر ندارید الکی ادیت نکنید!) عرض می‌کردم، برادر شوهر مایکل جردن درحال لغو مجوز کنسرت‌هایی است که وزارت ارشاد مجوز داده!

اما مشکل اصلی کشور فساد و رشوه‌خواری است که آن دیگر کار کارداشیان و جانی دپ نیست! طبق اطلاعات موثق، پدر زن صدام که در دوران جوانی فعالیت‌های شبانه زیادی داشته است، تعداد زیادی برادر زن صدام را به ادارات مختلف کشور ما گسیل کرده که از پس آزمون استخدامی و مستحبات و واجبات برآمده و داخل ادارات شده‌اند و متاسفانه با گرفتن رشوه، حق حساب، حق مشاوره، حقوق نجومی باعث و بانی این مشکلات و نارضایتی به حق مردم شده‌اند که خدا از سر تقصیراتشان نگذرد الهی! حتی مورد داشتیم بعضی برادرزن‌های صدام هم خودشان از دولت بیرون آمده بودند و برای خودشان شرکت زده بودند و با بعضی برادرزن‌های دیگر که داخل دولت بودند ارتباط کاری و مالی دارند! حتی بعضی برادرزن‌های صدام کل پروژه‌های کلان ایران را دستشان گرفته‌اند و تعدادی هم از گمرکات رسمی و غیررسمی کشور واردات مجاز و غیرمجاز انجام می‌دهند! خلاصه ما هشت‌سال از خود صدام کشیدیم، هشتاد‌سال از برادرزن‌های صدام می‌کشیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی مزه،مسخره.

    • بدون نام

      باحال فقط نظرات همین بعدمتن بزارین بهترمثل خبرخبرگزاری جوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج