جاباما
۶۶۵۸۲۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شکایت محمدرضایی از استقلال

وکیل بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند طلب ۱۲۶ میلیون تومانی عباس محمدرضایی را نداریم که پرداخت کنیم.

خبرگزاری فارس: آرش شکرریز وکیل عباس محمدرضایی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: امروز مجددا برای دریافت طلب ۱۲۶ میلیون تومانی به باشگاه استقلال مراجعه کردم اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند ما پولی نداریم که آن را پرداخت کنیم.

وی افزود: این مبلغ مربوط به چند سال پیش است و جالب است که رقم زیادی هم نیست، اما مسئولان این باشگاه می‌گویند ما این رقم را نداریم که پرداخت کنیم. پس چگونه است که انها در حال جذب بازیکن خارجی هستند.

وی در ادامه افزود: من طی این مدت به سازمان لیگ مراجعه کردم و حتی آقای ساکت نامه ای را به باشگاه استقلال نوشت که سریعا در مورد مطالبات محمدرضایی اقدام کنند اما مسئولان باشگاه استقلال توجهی به این موضوع نکرده و مدعی هستند با لابی بین ‌المللی جلوی این قضایا را می‌گیرد.

شکرریز تاکید کرد: در ایمیلی که در خبر فوق منتشر شده است کاملا مشخص شده که رونوشت شکایت محمدرضایی این بار به کمیته انضباطی AFC ارسال شده و دیگر حتی به کمیته صدور مجوز پروانه حرفه‌ای هم در این باره اطلاع داده نشده است. اگر استقلال هم در آسیا با خطر حذف مواجه شود از چشم این بازیکن نبیند و هواداران این تیم هم بدانند که مسئولان باشگاه گفتند با لابی بین‌المللی این موضوع را حل کرده و پولی ندارند که به محمدرضایی پرداخت کنند.

سیدرضا افتخاری چند روز پیش در یک برنامه رادیویی اعلام کرد طلب محمدرضایی رقم زیادی نیست و آن را پرداخت می‌کند اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند از این بازیکن تخفیف بگیرد که محمدرضایی با توجه به پرداخت مالیات و گذشت چند سال از حضورش در استقلال راضی به دادن تخفیف نیست.
شکایت محمدرضایی از استقلال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      این بازیکنان بدبخت ادعای حرفه ای بودن رو دارن تا دیدن تیم میخواد بازیکن بگیره بوی پول به مشامشون رسیده دارن دم تکون میدن

    • بدون نام

      برو بچه پررو. ....

    • مهرداد

      خوب کی باید پولشو بگیره وقتی باشگاه بی پوله؟؟؟؟ همیشه بشون گفتن پول نیست این بنده خداها فهمیدن باشگاه همیشه پول داشته برای جذب بازیکن گرونقیمت پس طلبشونو الان میخوان که یقه باشگاه پیش ای اف سی گیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج