۶۶۵۸۹۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ناصری: روحانی دست از کلی‌ گویی بردارد

عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به گفت‌وگوهای تلویزیونی پیشین حسن روحانی با مردم، از او خواست در گفت و گوی امشب از کلی گویی پرهیز کرده و با صراحت بیشتری با مردم سخن بگوید.

انتخاب: عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به گفت‌وگوهای تلویزیونی پیشین حسن روحانی با مردم، از او خواست در گفت و گوی امشب از کلی گویی پرهیز کرده و با صراحت بیشتری با مردم سخن بگوید.

ناصری گفت: متاسفانه آقای روحانی در گفت و گوهای تلویزیونی پیشین خود به صورت خطابه‌ای و سخنرانی وار صحبت می کردند. کلی گویی ایشان باعث شده که این تلقی بین مردم، نخبگان، دانشگاهیان و کنشگران سیاسی به وجود آید.

او ادامه داد: با حوادث اخیر که به نظر دولتمردان و حکومتگران و همه کنشگران سیاسی منصف اتفاق نامیمون و زنگ خطری بزرگ بود، آقای روحانی در گفت و گوی امشب خود باید مردم را با واقعیت های کشور آشنا کنند و به برنامه های خود در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اشاره کند. نمی توان از کنار اتفاقات اخیر گذشت و تحلیلی در خصوص آن ارائه نداد.

ناصری افزود: واقعیت این است که آقای روحانی هم محدودیت هایی دارد اما خود ایشان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت شعارهایی داد که مطالبات جامعه بالا رفته و نمی شود به جامعه گفت مطالبات را بالا نبر. به ویژه اینکه جامعه خیلی از واقعیت های ساختاری را خبر ندارد.

مدیرعامل پیشین ایرنا ادامه داد: آقای روحانی بهتر است بر خلاف ۵ سال گذشته از کلی گویی دست بردارد و با آمار و ارقام، واقعیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بیان کند.

ناصری افزود: تلقی بسیاری از جامعه این است که از آنجا که آقای روحانی رییس شورای عالی امنیت ملی هم به شمار می رود همه کاری از دست او برمی‌آید اما او باید از محدودیت های موجود نیز سخن بگوید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: حتی بد نیست که آقای روحانی برای اولین بار در گفت و گو با مردم از کوتاهی های خود نیز سخن بگوید.

ناصری در بخش دیگری از این گفت و گو گفت: جامعه امروز وضعیت خود را با شرایط قبل از سال ۹۲ مقایسه میکند و می بیند که اتفاق آنچنان مهمی رخ نداده است؛ اگرچه برجام اتفاق بسیار بسیار مهم و افتخارآفرینی هم برای ملت و دولت آقای روحانی بود اما این موضوع زوایای پیچیده ای دارد.

او اضافه کرد: از همان سال اول آغاز به کار دولت، بسیاری از فعالان سیاسی و دانشگاهی از آقای روحانی خواستند که واقعیت های کشور را به صورت شفاف بیان کند. کاری که اکنون آقای نجفی درمورد وضعیت شهرداری تهران انجام داد، اتفاق مثبتی بود. چراکه جامعه ۴ سال بعد می‌تواند ارزیابی منطقی از دستاوردها و عملکرد شهرداری داشته باشد اما آقای روحانی هیچ وقت به صورت روشن این موضوع را بازگو نکرده و جا دارد اکنون با شفافیت واقعیات جامعه را گفته و از کوتاهی های دولت نیز صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغگویی بهتره

    • بدون نام

      دروغ وعده

    • بدون نام

      آقای روحانی اگر صداقت با مردم دارد از یک مجری چالشی و یا حداقل از مجری غیر همسو با جناح خودش استفاده کند و از قبل سؤالات را مشخص ننماید! آنوقت مشخص میشود چند مرد حریف است نه اینکه از قبل مجری بیارد که سؤالات مورد نظرش را بپرسد و خودش هم با کلی گوئی شانه خالی کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج