جاباما
۶۶۵۹۳۰
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ سریال پرطرفداری که سال ۲۰۱۹ بازخواهند گشت

سریال‌های تلویزیونی اکنون تبدیل به جزئی از زندگی بسیاری از مردم دنیا شده‌اند. شمار بیننده رسمی و قانونی برخی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی به‌راحتی ازچند میلیون نفر می‌گذرد.

روزنامه آسمان آبی - سجاد صداقت: سریال‌های تلویزیونی اکنون تبدیل به جزئی از زندگی بسیاری از مردم دنیا شده‌اند. شمار بیننده رسمی و قانونی برخی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی به‌راحتی ازچند میلیون نفر می‌گذرد. این داستان به شکلی درآمده که دوباره تلویزیون، بخش مهمی از زندگی مردم دنیا شده است، اما در این میان شاید سال ۲۰۱۸ برای تماشاگرانی که مجموعه‌های مورد علاقه‌شان سالانه پخش می‌شد، سال خوبی نباشد.
بعد از آن که شبکه HBO به‌طور رسمی تایید کرد که فصل تازه و پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود، حال خبر می‌رسد که سریال‌های مهم و پر بیننده دیگری نیز هستند که فصل بعدی آن‌ها را در سال ۲۰۱۸ نخواهیم دید و باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم. این نمونه از صبوری برای دیدن فصل تازه یک سریال، یک نمونه مشخص و قابل ذکر دارد.
سریال «وست‌ورلد» محصول شبکه HBO از آن دست سریال‌هایی بود که پس از فصل اول، سازندگان آن اعلام کردند این مجموعه از آن سریال‌هایی نیست که برای پخش سالانه مناسب باشد. هرچه جلوتر می‌رویم این اتفاق به روالی معمول در صنعت سریال‌سازی تبدیل می‌شود. در ادامه نگاهی به چهار سریال مورد توجه امسال داشته‌ایم که فصل تازه آن‌ها تا سال ۲۰۱۹ بازنخواهد گشت.

فارگو/ فصل چهارم
۴ سریال پرطرفداری که سال ۲۰۱۹ بازخواهند گشت

زمانی‌که در سال 2014 سریال «فارگو» با الهام از فیلم سینمایی‌ای به همین نام ساخته برادران کوئن (ساخته 1996) پخش خود را از شبکه FX آغاز کرد، همه منتظر یک اتفاق تازه در عرصه سریال‌سازی بودند. به دلیل حضور برادران کوئن در سمت تهیه‌کننده اجرایی کنجکاوی‌های زیادی در ارتباط با این سریال وجود داشت. اکنون سه فصل از سریال «فارگو» پخش شده، همان تصور روز اول اتفاق افتاده است. سریالی پرطرفدار که موفق شده طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند.
تاکنون در هر فصل از مجموعه‌ تلویزیونی «فارگو» داستان‌ها، بازیگران و شخصیت‌های متفاوتی ساخته شده و در هر یک نقطه‌ مرکزی وقایع در دوره‌های زمانی متفاوت و در ایالت مینه‌سوتا رخ داده است. بازیگران مطرح زیادی در این سه فصل نقش‌آفرینی کرده‌اند که از میان آنان می‌توان به بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، باب اُدنکریک، کریستن دانست و پاتریک ویلسون اشاره کرد. طبق آخرین اخبار درباره فصل چهارم سریال «فارگو» جان لندگراف، مدیرعامل اجرایی شبکه FX، اعلام کرده که فصل چهارم این سریال محبوب سال 2019 روی آنتن می‌رود.
این خبر، اتفاقی بسیار خوب برای علاقه‌مندان به این سریال است، چراکه چندی پیش لندگراف در صحبت‌هایی راجع‌به احتمال ساخت فصل چهارم سریال «فارگو» گفته بود شاید دیگر هرگز شاهد ساخت فصلی جدید از این سریال نباشیم، مگر این‌که نوآ هاولی - خالق و تهیه‌کننده سریال «فارگو» - ایده‌ای درباره فصل جدید در سر داشته باشد و در نهایت به این نتیجه برسد که فصل بعدی هم به‌خوبی سه فصل پیشین خواهد شد. هرچند که از همان زمان به نظر می‌رسید این حرف بیشتر شبیه یک بازارگرمی است. موکول‌شدن زمان فصل چهارم سریال «فارگو» البته بین پخش فصل دوم و سوم نیز اتفاق افتاده بود. فصل اول این سریال ماه آوریل سال 2014، فصل دوم آن ماه اکتبر سال 2015 و درنهایت فصل سوم ماه آوریل سال 2017 میلادی پخش شد. باید منتظر ماند و شاهد اتفاقات عجیب و غریب این سریال در فصل چهارم هم بود.

کارآگاه حقیقی / فصل سوم
۴ سریال پرطرفداری که سال ۲۰۱۹ بازخواهند گشت

۱۲ ژانویه ۲۰۱۵ (۲۲ دی ۱۳۹۲) پخش اولین اپیزود از سریال «کارآگاه حقیقی» از شبکه HBO بخش مهمی از صنعت سریال‌سازی را تحت تاثیر خود قرار داد. اساسا سال ۲۰۱۴ را می‌توان یکی از آن سال‌هایی دانست که بخش مهمی از مجموعه‌های تلویزیونی پر طرفدار در آن آغاز شد. اما «کارآگاه حقیقی» از آن دست سریال‌هایی بود که توانست به یک معیار ویژه تبدیل شود. بازی درخشان متیو مک‌کانهی در کنار وودی هارلسون، فصل اول این سریال را به یکی از ارجاعات مهم در اهمیت تماشای برخی از سریال‌های تلویزیونی تبدیل کرد. «کارآگاه حقیقی» یکی از پروژه‌های مهم شبکه HBO بود که کارگردانی همه هشت اپیزود فصل اول آن بر عهده کری فوکوناگا قرار داشت و همه اپیزودها را هم نیک پیزولاتو، طراح و خالق این سریال نوشته بود. فصل اول «کارآگاه حقیقی» در مفهوم درست آن یک فیلم سینمایی بلند بود که به زمان بیشتری از حداکثر زمان مرسومی که برای فیلم‌های سینمایی می‌شناسیم، نیاز داشت.
هرچند که از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ (۳۱ خرداد ۱۳۹۴) فصل دوم این سریال با بازی کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان با انتظارهای فراوانی آغاز شد و حتی مانند فصل اول، همه قسمت‌ها را پیزولاتو - با همکاری اسکات لاسر برای دو اپیزود - نوشته بود، اما این فصل همچون فصل اول نظرها را به خود جلب نکرد. مسئله مهم دیگر این بود که فصل دوم «کارآگاه حقیقی» از همان سیستم کارگردان‌های متفاوت برای هر اپیزود استفاده می‌کرد، اما با همه این حرف‌ها انتظار تماشاگران برای تماشای فصل‌های دیگری از این سریال تا امروز ادامه داشته است. ماهرشالا علی قرار است نقش شخصیتی به نام وین هیز که یک کاراگاه پلیس از شمال غرب ایالت آرکانزاس است را بازی کند. هنوز تعداد اپیزودها و تاریخی برای انتشار فصل سوم این سریال اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که فصل سوم این سریال در سال ۲۰۱۹ روی آنتن برود.

ریک و مورتی/ فصل چهارم
۴ سریال پرطرفداری که سال ۲۰۱۹ بازخواهند گشت

انیمیشن پرطرفدار شبکه Adult Swimهم طبق آخرین خبرها تا سال 2019 بازنخواهد گشت. سریالی که آخرین اپیزود فصل سوم آن روز اول اکتبر 2017 (9 مهر 1396) پخش شد و با امتیاز 9.3 همچنان یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های سال 2019 بوده است. سریالی که قسمت آخر فصل سوم آن دو میلیون و 600 هزار نفر بیننده داشته است. «ریک و مورتی» مجموعه‌ای در ژانر انیمیشن، علمی، تخیلی و کمدی است که به‌وسیله جاستین رویلند و دن هارمون تهیه شده و داستان آن درباره ریک، دانشمند دیوانه و مورتی، نوه پریشان و خامش که وقت خود را میان خانواده و ماجراجویی‌های علمی پدربزرگش تقسیم کرده، می‌گذرد. صداپیشگی هر دو شخصیت ریک و مورتی برعهده جاستین رویلند است.
در حالی که فصل اول این سریال در تاریخ دوم دسامبر 2013 پخش شد، فصل دوم این سریال تقریبا دو سال بعد در تاریخ 26 جولای 2015 روی آنتن رفت. فاصله‌ای که نشان می‌داد این سریال قطعا زمان طولانی بین فصول خود را سپری خواهد کرد. فصل سوم این سریال نیز روز اول آوریل 2017 پخش شده، اما حالا رایان ریدلی یکی از نویسندگان این سریال خبر داده فصل چهارم این سریال انیمیشنی احتمالا تا اواخر سال 2019 پخش نخواهد شد.
ریدلی اشاره می‌کند کار نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال «ریک و مورتی» در ماه نوامبر ۲۰۱۶ یعنی هشت ماه قبل از انتشار فصل سوم و بازگشت آن، به پایان رسیده است و از آن زمان او برای نوشتن فیلمنامه قسمت‌های فصل چهارم این سریال بازنگشته و معتقد است که نویسندگان دیگر این سریال نیز برای نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال باز نگشته‌اند. یکی از نمایندگان شبکه Adult Swim به وب‌سایت «پالیگان» گفته است که در حال حاضر هیچ بیانیه‌ای در این رابطه وجود ندارد، اما هنوز سفارش ساخت فصل چهارم سریال «ریک و مورتی» داده نشده است.

فرار از زندان/ فصل ششم
۴ سریال پرطرفداری که سال ۲۰۱۹ بازخواهند گشت

اگر از آن طرفداران قدیمی سریال‌های تلویزیونی باشید و بخواهید چند سریال برای یادآوری خاطرات قدیمی نام ببرید، بی‌شک سریال «فرار از زندان» یکی از این سریال‌ها خواهد بود؛ سریالی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در چهار فصل از شبکه Fox پخش شد و پس از پایان نیز همواره شایعه ساخت ادامه آن مطرح بود. زمانی که در ۴ آوریل ۲۰۱۷ فصل پنجم این سریال پس از هشت سال روی آنتن شبکه Fox رفت، طرفداران به شکل عجیبی به آن واکنش نشان‌دادند. بازگشت شخصیت‌های قدیمی و زنده‌شدن دوباره مایکل اسکوفیلد، آن‌قدر جذاب بود که «فرار از زندان: رستاخیز» به یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل شود. با پایان این فصل و مشخص‌شدن این مسئله که دیگر این سریال چنگی به دل نمی‌زند، به نظر می‌رسید دوران «فرار از زندان» به پایان رسیده، اما به‌تازگی ساخته‌شدن فصل ششم این سریال نیز تایید شده است.
مایکل تورن، رئیس بخش سرگرمی‌های فاکس، ضمن اعلام این خبر گفته که هیجان بسیار زیادی برای ادامه این سریال محبوب دارد و از طرف دیگر، فصل ششم سریال کاملا متفاوت از آن چیزی خواهد بود که طرفداران تا‌کنون دیده‌اند و این سریال، در فصل جدید حس و حال متفاوتی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که فصل ششم سریال «فرار از زندان» با توجه به اتفاقاتی که تاکنون رخ داده، احتمالا در سال ۲۰۱۹ روی آنتن خواهد رفت. باید دید داستان فصل ششم این سریال چگونه خواهد توانست بسیاری از طرفداران این سریال حالا قدیمی‌شده را راضی نگه دارد. فصل پنجم، کوتاه‌ترین فصل سریال «فرار از زندان» بود و فقط ۹ اپیزود داشت؛ فصلی که همه امید طرفداران روی آن است که فصل تازه خیلی بهتر از آن باشد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      گیم اف ترونز یادتون رفت!!! یا اینکه فکر کردید تا اخر 2018 میاد.. ولی نمیاد

    • بدون نام

      فیلمایی که چرت تر از اونا خودشونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به بهترین فیلم های دنیا میگی چرت تو برو تلویزیون داخلی رو نگاه کن

    • بدون نام

      سریال احمقانه و مسخره ی داخلی خودمون لیسانسه ها رو یادتون رفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیسانسه ها قشنگ بود.. به سلیقه هم احترام بذاریم لطفا

    • بدون نام

      کاربر 17:39 فیلما رو ندیدی الکی چرت نگو اینا همشون بهترینن

    • بدون نام

      کاربر بی اطلاع دومی تو به پر بیننده ترین و بهترین سریال ها می گی چرت ندیده قضاوت نکن

    • محمدامین

      پس تین ولف کی میاد کسی میدونه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج