۶۶۶۱۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو و چالش عبور از اتوبوس

پرسپولیس در دوران عبور از طارمی با مشکل گلزنی مواجه شده است تا آنجا که خود برانکو هم با صراحت از منشا و علیپور دو مهاجم تیمش می خواهد که حریص تر باشند.

سایت روزنامه گل: پرسپولیس در دوران عبور از طارمی با مشکل گلزنی مواجه شده است تا آنجا که خود برانکو هم با صراحت از منشا و علیپور دو مهاجم تیمش می خواهد که حریص تر باشند.او همچنان از این مشکل ابراز ناراحتی می‌کند .او درحاشیه تمرین دیروز گفت:« موقعیت‌های بسیار زیادی مقابل گسترسش فولاد داشتیم. انتقاد من از هافبک‌ها و مهاجمان تیم بود که باید از آن همه موقعیت گل می‌زدند. ما در دو بازی اخیر ۱۶ موقعیت ایجاد کردیم که فقط ۲ گل زدیم که آن هم در دقایق پایانی بوده است. این مساله من را ناراحت می‌کند. البته خیلی نمی‌توانم انتقاد کنم چرا که بازیکنانمان تلاش می‌کنند و مقابل گسترش‌فولاد هم بازی خوبی انجام دادند. در این بازی ۷۳ درصد مالکیت توپ برای ما بود. در برخی از زمان‌های بازی بالای ۸۰ درصد موقعیت داشتیم. در چنین بازی‌هایی باید برنده شد اما گاهی این اتفاق می‌افتد. »

برخی از کارشناسان معتقدند سیستم پرسپولیس با دفاع منسجم حریفان خنثی شده و برانکو باید به فکر تدبیری تازه باشد. خود او در رابطه با دفاع اتوبوسی حریفان پرسپولیس و اینکه چرا پرسپولیس در این وضعیت دچار مشکل می‌شود، جواب روشنی دارد و آن اینکه خودشان باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنند:« هر تیمی در دنیا مقابل این نوع دفاع کردن به مشکل می‌خورد. ما باید خودمان را آماده این وضعیت کنیم و با آرامش و تمرکز به بازی ادامه دهیم. مقابل مشکی‌پوشان و گسترش 16 شانس گلزنی داشتیم. دیگر فرقی نمی‌کند یک اتوبوس باشد یا دو اتوبوس. ما باید از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم گل می‌ساختیم. منشا در 6 قدم در حالی که گلر حریف روی زمین افتاده بود توپ را به گل تبدیل نکرد. بعد از آن فرشاد احمدزاده، علی علیپور و بار دیگر خود منشا موقعیت به دست ‌آوردند. اگر ما موقعیت‌مان را گل کنیم آن وقت 17 اتوبوس هم جلوی ما بگذارند.»

برانکو در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در ایران بیشتر تیم‌ها روبه‌روی پرسپولیس بسته بازی می‌کنند و در حال حاضر آسیا را داریم که ممکن است تیم‌ها هجومی بازی کنند آیا برنامه‌ای برای دو تاکتیک مختلف دارید یا خیر، گفت: «به هر حال حرف شما درست است. بیشتر تیم‌ها مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند اما به دنبال این هستیم تا تمرینات زیادی انجام دهیم، موقعیت‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم تا بتوانیم مقابل هر سیستمی بازی کنیم. مطمئنا در آسیا تیم‌ها هجومی بازی خواهند کرد. ما در دو بازی آخرمان مقابل مشکی پوشان و گسترش فولاد تبریز خیلی خوب بازی کردیم از عملکرد و بازی بچه‌ها راضی هستم اما از اینکه موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم ناراحت هستم.» او امیدوار است با بازگشت بشار رسن از تیم ملی عراق خلاقیت به خط میانی تیمش اضافه شود:« مطمئنا حضور بشار به تیم پرسپولیس کمک می‌کند و خوشحالم که به تیم اضافه می‌شود. من فکر می‌کنم تیم ملی عراق نتیجه خوبی مقابل ویتنام کسب نکرد. امیدوارم با حضور بشار تیم پرسپولیس بهتر ظاهر شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج