۶۶۶۲۶۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سهم ایران از تجارت غذای حلال ناچیز است

رئیس اتاق ایران گفت: در حالی که تجارت غذای حلال در دنیا رو به گسترش است، اما ایران از این تجارت سهم بالایی ندارد که امیدواریم با تعامل بین بخش خصوصی و وزارت بهداشت این بخش هم فعال تر شود.

خبرگزاری فارس: غلامحسین شافعی امروز در نشست صبحانه کاری اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران که با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن تبریک روز پرستار گفت: مهمترین سرمایه هر کشوری سرمایه نیروی انسانی آن کشور است و شاید تاثیرگذارترین موضوع مهم بر مسایل انسانی مساله بهداشت، درمان و تغذیه باشد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران به اقدامات وزارت بهداشت و توجه به طبقات فرو دست جامعه تشکر کرد و گفت: بخش خصوصی و بخش مردمی مخصوصا فعالان اقتصادی در طول سال‌های گذشته براساس مسولیت‌ اجتماعی در بخش درمان کارهای قابل توجهی انجام داده‌اند و نمونه آن تشکیل موسسات نیکوکاری است که در جهت بهره‌وری بیشتر نیازمند تعامل بین بخش خصوصی و وزارت بهداشت است.
شافعی اظهار داشت: همچنین در بخش غذا و صنایع غذایی به دلیل موقعیت های قابل توجه کشورمان از پتانسیل خوبی برای فعالیت های برون مرزی برخوردار هستیم و در بخش صنایع غذایی هم از این پتانسیل خوب برخوردار هستیم.
وی به بخش گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: در بخش پزشکی در حال به دست آوردن نقاط مطلوب هستیم و کشورهای اطراف ایران هم نیازمند استفاده از این ظرفیت کشورمان هستند، بنابراین لازم است که این بخش با همکاری وزارت بهداشت و بخش خصوصی توسعه یابد.

شافعی به تجارت غذای حلال اشاره کرد و گفت: در حالی که این تجارت در دنیا رو به گسترش است اما ایران از تجارت در این سهم بالایی ندارد که امیدواریم با تعامل بین بخش خصوصی و وزارت بهداشت این بخش هم فعال تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اول به فکر ملت خودتون باشید بعد به فکر تجارت حلال ... خدا ازتون نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج