۶۶۶۷۰۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش وام ضروری فرهنگیان به ۴۵ میلیون تومان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر میانگین تسهیلات فرهنگیان ۳۰ میلیون تومان است که آن را به ۴۰ و ۴۵ میلیون تومان می‌رسانیم گفت: یکی دیگر از طرح‌های رفاهی که اخیرا اجرا شد «بیمه منازل مسکونی فرهنگیان» بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر میانگین تسهیلات فرهنگیان ۳۰ میلیون تومان است که آن را به ۴۰ و ۴۵ میلیون تومان می‌رسانیم گفت: یکی دیگر از طرح‌های رفاهی که اخیرا اجرا شد «بیمه منازل مسکونی فرهنگیان» بود. بر اساس این طرح چهار نوع بیمه برای ۵۰ میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، ۹۲ میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، ۱۳۵ میلیون سرمایه و اثاثیه منزل و ۱۷۹ میلیون تومان سرمایه و اثاثیه منزل وجود دارد که هر کدام نرخ حق بیمه متفاوت ماهانه از ۳۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان دارند.

گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های رفاهی این وزارتخانه برای فرهنگیان اظهار کرد: ساماندهی نظام‌نامه رفاهی، تقویت و توسعه مراکز رفاهی و درمانی، بازنگری در ساختار بیمه تکمیلی، همکاری با تعاونی‌های مصرف و مسکن با رویکرد حمایت، هدایت و نظارت، راه‌اندازی کارگروه رفاهی جهت اخذ تصمیمات عملگرا و تقویت وام‌های صندوق ضروری در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر میانگین تسهیلات فرهنگیان ۳۰ میلیون تومان است که آن را به ۴۰ و ۴۵ میلیون تومان می‌رسانیم. یکی دیگر از مزیت‌های رفاهی که اخیرا اجرا شد بیمه منازل مسکونی فرهنگیان بود. بر اساس این طرح چهار نوع بیمه برای ۵۰ میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، ۹۲ میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، ۱۳۵ میلیون سرمایه و اثاثیه منزل و ۱۷۹ میلیون تومان سرمایه و اثاثیه منزل وجود دارد که هر کدام نرخ حق بیمه متفاوت از ۳۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان در ماه دارند و نیازی نیست حتما سند منزل به نام فرد باشد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیمه منازل مسکونی فرهنگیان اجباری نبوده و اختیاری است گفت: طبق فراخوانی که اعلام شد نرخ حق بیمه سه ماه اول از افراد اخذ نمی‌شود و رایگان است.

کریمی فر همچنین به راه‌اندازی سامانه رفاهی اسکان به نشانی Eskan.medu.ir اشاره کرد و گفت: فضا و امکانات لازم برای اسکان فرهنگیان در سایت مذکور جانمایی شده و در حال حاضر ۶۹۵ پایگاه پذیرش اسکان در قالب ۱۲ هزار مدرسه "الف" و "ب" ،‌۳۴۵ مرکز رفاهی و خانه معلم، ۱۰۵ هزار کلاس درس با ۲۷ هزار عوامل اجرایی تدارک دیده شده است و دست کم در ردیف هتل‌های سه ستاره قرار دارد.

وی افزود: توسعه مراکز اسکان بیماران صعب العلاج نیز در حال انجام است، در حال حاضر در حدود ۱۰ استان مراکز اسکان داریم که طی چندماه آینده در حدود ۷ تا ۸ استان دیگر عملیاتی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام بس کنیدتورو خدا دیگه دروغ بسه وام ضروری فرهنگیان منطقه ای واستانی ست ومنبع اعتبارش پولی هست که هرماه خودفرهنگیان ازحقوق خودشون میذارن ویه جورصندوق قرض الحسنه ی گروهی ومنطقه ای هست بااین دیگه شانتاژ خبری نکنیدوبه اسم خودتون تمامش نکنید بیمه ی منازل فرهنگیان هم آش دهن سوزی نیست فقط فرهنگیان منبعی برای پرکردن جیب بیمه ها هستن وسودشو بیمه ها میخورن خیلی مردید وراست میگید یه چیزی ازجیب خودتون بدین یک فرهنگی

      پاسخ ها

      • سید

        این قصه پر غصه سر دراز دارد.وام ضروری در شهر ما الان ۱۰میلیون بیشتر نیست خدا می داند کی قراره ۴۵ میلیون بشه!!باید گفت :بمون تا بشه!
        می شه!میشه!بابا وعده ووعید تاکی وتاکجا؟
        ما فقط خاردیدیم از چپ وراست!!!!

    • 66

      کشتی خودتو

    • بدون نام

      بازم از این دروغها بگید. تا مردم فکر کنن همش به معلمها دلرید میرسید..

    • بدون نام

      آقا اصلا خبر داری چی ميگی ماهیانه حقوقی بعنوان حق السهم اداره کسر میکنه میریزه به حساب صندوق. بعد دو نا سه سال مبلغی تقریبا به اندازه دو برابر حق سهم ات بهت وام تعلق ميگيره تقریبا الان هشت تومن هست. یعنی چهار باید سهمت باشه هشت بهت وام بدن. آخه چه خبر هست با این دروغ ها

    • ناشناس

      چقدر به کارمندان وام میدهید یکمی هم به فکر کارگران باشید

    • امیر

      بابا به خدا دروغ می گویند .تو منطقه ما، نزدیک به 400فرهنگی هستیم به دو نفر از اقوام رییس اداره وام مسکن دادند و به 40نفر که به قول خودشون به کسانی که سابقه بالایی داشتند دادند که باز هم از اقوام رییس اداره بودند .مردم این حرف ها را باور نکند حقوم ما کمی بیشتر از حقوق کارگران است و واوم ضروری که به اقوام رییس اداره دادند هم 5میلیون بود ای کاش همان عیدی کارگران را به ما می دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج