۶۶۶۷۱۲
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

احتمال افزایش سقف حقوق ها تا ۲۵ درصد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

خانه ملت: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اختلاف اعداد در گزارش نهایی کمیسیون تلفیق بودجه و صحبت های سخنگوی کمیسیون در خصوص وضعیت افزایش حقوق کارکنان در سال آینده توضیح داد: برای افزایش حقوق کارکنان اعتباری در نظر گرفته شده بود و براساس آن اعتبار می توانستیم حقوق همه رده ها را تا ۱۰ درصد افزایش دهیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت در کمیسیون تلفیق مقرر شد تا حقوق بگیران بالای ۵ میلیون تومان افزایشی نداشته باشند و در عوض حقوق های زیر ۵ میلیون تومان به صورت پلکانی بین ۱۰ تا ۱۸ درصد افزایش یابد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در زمان بررسی این پیشنهاد برآورد ما این بود که با اعتبار مدنظر می توان حقوق پلکانی را تامین کرد اما بعد که محاسبه شد، به این نتیجه رسیدیم اگر اعتبار افزایش حقوق کارکنان افزایش تا سقف۲۰ تا ۲۵ درصد را نیز داشته باشد چنین کاری صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبار مد نظر برای افزایش حقوق باید مورد استفاده قرار گیرد، بیان داشت: حقوق بالای ۵ میلیون تومان در سال آینده افزایش پیدا نمی کند و با توجه به گزارش نهایی کمیسیون تلفیق از بودجه سال ۹۷، حقوق بگیران زیر ۵ میلیون بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تغییر سقف افزایش پلکانی حقوق از ۱۸ درصد به ۲۰ درصد در کمیسیون مجدد رای گیری شده است.

در بند الف جز ۲ تبصره ۱۲ گزارش کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ آمده است که دولت مکلف است حقوق و مزایای مستمر گروه های مختلف حقوق بگیر شاغل دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و اعضای هیأت علمی و قضات را به گونه ای افزایش دهد که متوسط رشد حقوق و مزایای مستمر کارکنانی که در سال ۱۳۹۶ کمتر از ۵۰ میلیون ریال است به صورت پلکانی نزولی، به میزان ده درصد (۱۰%) باشد حداکثر میزان بیست درصد (۲۰%) خواهد بود.

این در حالی است که سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ در زمان بررسی این تبصره در کمیسیون از افزایش پلکانی ۱۰ تا ۱۸ درصد حقوق کارکنان خبر داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بشنو باور نکن همیشه همین موقع سال ازاین حرف ها میزنن آخر ش باده درصد زورکی چندروزگذشته حرف از همسان سازی بود .امروز صحبت از25درصدموقع دادن 10درصد بیشتر نیست.اینها همش فیلمه چندین ساله تکراریه.

    • بدون نام

      کمه، 50درصد اضافه کنید.آن وقت قیمتها 100 درصد گران میشوند.

    • مرد ایرانی

      خدا کنم این دروغ راست باشه

      پاسخ ها

      • سید

        سالهاست که ازاین حرفها می زنید !!اما وقت عمل ،هیچ خبری نیست واختلاف طبقاتی هم
        که اصلا"وجود نداره !!!!!! کسی که سوار ماشین
        ۱/۵میلیاردی میشه به فکر من وتونیست داداش
        گلم

    • بدون نام

      اخه همراه با بالا رفتن حقوقها اجناس هم گرانتر خواهد شد واین کار دیگر فایده ای ندارد چرا مردم را گول میزنید

    • بدون نام

      ایناهمش برا کارمندان رسمیه .پس کارگران چی .کارگران مال این مملکت نیستندخدایا دیگه بسه

    • محمد

      مجلسیان مواظب باشند حقوق افراد منهای آندسته از سوگلی ها که نجومی گرفته اند بر اساس قواعدی است که شکل گرفته اگر نمایندگان دچار توهم شوند که یکسان سازی حقوق چاره اعتراضات اخیر بعضی از افراد در کشور است سخت در اشتباه هستند و چنانچه این تصمیم گرفته شود معلوم نیست غیر از فرار مغزها شاهد چه مسایل دیگری باشیم این توجیه عدالت نیست و مثل شوری سابق افراد تحصیل کرده‌ ومدیر و کار دان انگیزه کاری خود را از دست خواهند داد.

    • بدون نام

      کارگربدبخت باحقوق کم ونگین گناه داروافغانیاخاری هم وطن ایرانی وبیکارکردن

    • ناشناس

      حقوق کارگران باید اضافه کنید با این وضع دلارررر
      کارمندان دولت به اندازه کافی حقوق میگیرن حداقل امنیت کاری دارند

    • بدون نام

      اضافه کردن حقوق به صورت پلکانی بدون در نظر گرفتن سابقه خدمت و مدرک تحصیلی و صرفا بر اساس دریافتی یک نوع بی عدالتی است شاید در مرحله اول باعث خوشحالی کارمندان با مدرک تحصیلی و سابقه کار پایین شود ولی در دراز مدت آنها هم از این موضوع متضرر خواهند شد

    • بدون نام

      دروغ دروغ دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج