۶۶۶۷۱۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ایرانپوریان:

ساغلام می‌تواند یک برانکو برای تراکتور شود

امیدوار است تغییر و تحول کادرفنی تراکتورسازی و شوک وارد شده به قرمزهای تبریز بتواند این تیم را از بدشانسي نجات دهد.

وبسایت روزنامه گل: محمد ایرانپوریان که حق تیمش را در دو بازی اخیر اصلا باخت نمي‌داند و از بدشانسی خود و همبازی ‌هایش در تراکتورسازی مي‌گوید امیدوار است با ساغلام که گفته مي‌شود متخصص تغییر و تحول است روزهای خوبی را در لیگ و آسیا تجربه کنند‌. هرچند که این مدافع تاثیرگذار و گلزن تراکتورسازی ها امیدوار است که به این مربی ترک تبار فرصت کافی را بدهند که اگر این اتفاق بیفتد به زعم ادعای او ساغلام مي‌تواند یک برانکو برای تراکتورسازی باشد و این تیم را به روزهای موفقیت گذشته برگرداند.

تغییرات کادرفنی در تراکتورسازی بالاخره رخ داد‌. آمدن سرمربي جديد را چطور مي‌بینی؟

به هرحال طی این مدت شرایط تیمی خوبی نداشتیم و با آمدن سرمربی جدید امیدوارم شوک خوبی به تیم وارد شود‌. ساغلام مربی کارنامه داری است که امیدوارم با آمدنش بتواند به تیم کمک کند و در آینده نتایج خوب و ایده آلی را به دست بیاوریم.

در اولین جلسه تمرینی مهمترین صحبتی که با شما بازیکنان داشت، چه بود؟

بیشتر صحبت‌هاي ایشان در اولین جلسه شرايط روحی و روانی تيم بود‌. صحبت‌هاي مثبتی که نشان مي‌داد بر شرایط تیم اشراف کامل دارند و برای تاثیرگذاری آمده است‌. از این به بعد در خدمت ایشان هستیم و امیدوارم با تجربه ایشان در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

روند بازی‌هاي تراکتور را تا پیش از آمدن ساغلام به خصوص در دو بازی اخیر چطور مي‌بینی؟

در دو بازی اخیر که اصلا حق مان باخت نبود و در حالی نتیجه نگرفتیم که تیم برتر میدان بودیم و روی اشتباهات کلیشه‌ای که عمده‌ترین آنها عدم تمرکز بود نتیجه را به حریفان واگذار کردیم‌. حق مان واقعا باخت نبود و باید سه امتیاز را مي‌گرفتیم‌.

پس پنالتی گل نکردن تو هم در بازی با سایپا که استاد گل زدن از روی پنالتی بود به همین عدم تمرکز ربط داشت؟

متاسفانه نمي‌دانم اسم آن را چه بگذارم‌. در این چهارسالی که پنالتی مي‌زنم اولین بار بود که آن را از دست مي‌دادم و عجیب بود که در این شرایط سخت تراکتورسازی این اتفاق افتاد و پنالتی از دست دادم‌. به هرحال این مسایل جزو اتفاقات فوتبال است و امیدوارم در آینده آن را جبران کنم‌.

بازی با سیاه‌جامگان را چطور مي‌بینی؟

بازی سختی مقابل تیم سیاه‌جامگان در مشهد داریم که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و نمي‌خواهد در خانه امتیاز از دست بدهد‌. امیدوارم با تمرکز بتوانیم در این بازی برنده از زمین خارج شویم و در آغاز راه با سرمربی جدید کار را با برد شروع کنیم‌.

به نظرت با آمدن ساغلام این تیم تراکتورسازی مي‌تواند در آسیا حضوری موفق داشته باشد؟

باور کنید تیم خوبی داریم که با رفع نقاط ضعف‌مان و پوشش آنها به خوبی مي‌توانیم در آسیا حضور پیدا کنیم‌. بازیکنان باتجربه ای داریم که حضور در آسیا را تجربه کرده اند و به نظرم این تراکتورسازی از نظر تمرکز و روحی در شرایط ایده آل قرار بگیرد قطعا نتیجه خواهد گرفت‌. جا دارد اینجا یک تشکر ویژه هم از کادرفنی سابق تراکتورسازی داشته باشم که خیلی برای این تیم زحمت کشیدند و امیدوارم در هر جایی که مشغول به کار هستند، موفق باشند‌.

به یحیی برای موفقیت فرصت داده نشد‌. به نظرت ساغلام که یک خارجی است مي‌تواند مثل برانکو شود یا یکی مثل شفر كه باعث تغییر و تحول در استقلال شد، تراکتور را دوباره به یکی از مدعیان تبدیل کند‌.

ساغلام مربی کارنامه‌داری است که مي‌گویند متخصص تغییر و تحول است‌. به نظرم اگر به او فرصت کافی داده شود، او مي‌تواند یک برانکو برای تراکتورسازی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو هم هیچی نیست

    • بدون نام

      لعنت به لجن زار سوراختور سازی

    • مهدی

      لعنت به جام های کثیفه چرتپولیس

    • بدون نام

      مهدی توراآتش گرفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج