جاباما
۶۶۶۷۷۳
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کار «روز عقیم» به فاحشه‌ها و جاسوس‌ها رسید

در حالی که توقیف نمایش «روز عقیم» تئاتری‌ها را دلخور کرده است روزنامه کیهان دست بردار نیست و در ادامه موجی که در روزنامه‌های اصولگرا به راه افتاده در یادداشتی کلیت کار جدید کارگردان شناخته شده تئاتر ایران (حسین کیانی) را زیر سوال برده است

در حالی که توقیف نمایش «روز عقیم» تئاتری‌ها را دلخور کرده است روزنامه کیهان دست بردار نیست و در ادامه موجی که در روزنامه‌های اصولگرا به راه افتاده در یادداشتی کلیت کار جدید کارگردان شناخته شده تئاتر ایران (حسین کیانی) را زیر سوال برده است. در ادامه یادداشت کیهان را می خوانید:
چند روز قبل نسبت به حضور یک نمایش با موضوعی موهن هشدار داده بودیم. نمایشی که داستان آن به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد، اما در میان همه ناگفته‌های این انقلاب، زنان ساکن در محله بدنام دوران طاغوت را انتخاب کرده و چهره‌ای خشونت‌آمیز از انقلاب و انقلابی‌ها نمایش می‌دهد.
متولیان جشنواره تئاتر فجر پس از اینکه متوجه اوج وقاحت این نمایش شدند، آن را از جشنواره کنار گذاشتند. اما این اقدام با حمله مشترک رسانه‌های زنجیره‌ای و ضدانقلاب مواجه شد. حتی یکی از داوران جشنواره هم در حمایت از این نمایش مبتذل انصراف داد. انصراف این داور البته برملا ساخت که برگزار کنندگان جشنواره تئاتر فجر از چه افرادی برای کار در این جشنواره دعوت کرده بودند و باید پاسخ دهند که چرا در جشنواره‌ای که به نام انقلاب برگزار می‌شود از افرادی دعوت به همکاری کرده‌اند که دارای چنین رویکردهایی در فکر و عمل هستند.
رسانه‌های ضدانقلاب هم به این جریان پیوستند و حتی شبکه من و تو که متعلق به بهائیان است و توسط سرویس‌های جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی اداره می‌شود هم به حمایت از نمایشی درباره زنان فاحشه پرداخت. از ضدانقلاب و پادوهای انگلیس و اسرائیل توقعی جز حمایت از این نمایش و ناراحتی شان از کنار گذاشتن چنین آثاری نیست، اما چرا رسانه‌های دولتی که با پول مردم اداره می‌شوند این‌گونه عصبی شده‌اند؟ اساسا اجرای چنین نمایش‌هایی جای سؤال دارد، چه رسد به حضور آنها در جشنواره‌ای منسوب به جشن‌های انقلاب اسلامی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیهان یک روز حرف نزند فکر میکنن لال هست

      اخه کی به حرفهای شما گوش می کند و فقط روی بیت المال حرف بیهوده چاپ میکنی
      کاغذ روزنامه ات را بگذار برای چند بچه محروم دفتر درست کنند تا حداقل تحصیل بتوانند کنند

    • بدون نام

      مقاله ها وگزارشات کیهان مثل هم هستندانگار الگو تهیه شده با جای خالی اسامی و تهیه کننده فقط اسامی مورد نظر را در جای خالی میگذارد .واقعا خودتون از این وازه های والقاب خسته نشده اید این متون شاید سی یا چهل سال پیش می توانست عده ای را جذب خودش کند اما در حال حاضر حس ترحم وتعجب را نسبت به نویسنده در خوانندگان ایجاد می کند ... .راستی برای چاپ این خزعبلات چند تا درخت در سال بریده میشن ؟ هیچ بهش فکر کردین ؟

    • بدون نام

      اصلا بتو ربطی نداره وبتو مربوط نیست تو چیکاره مملکت هستی

    • بدون نام

      اوه.باز کیهان.

    • بدون نام

      احسن به روزنامه کیهان واقعا آدم لذت میبره هنوز بعضیا هستن همه جوره حواسشون هست و جانانه به هر طریقی دارن از کشور مراقبت میکنند. و آب تو آسیاب دشمن نمیریزن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفقا آب می ریزد

      • مشکات

        درود بر شما

    • بدون نام

      والا من اين نمايش رو ديدم
      اين چرنديات به هيچ وجه به اين نمايش الصاق نميشه

    • سمندر

      تا کی می خواین روی همه ی واقعیت های جامعه رو بپوشانین تو دل مردم نیستین که از قول اونا حرف میزنین آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است

    • رویا

      حتما نمایش نمایی از واقعیت رو نشون میده که کیهان مخالفشه.. بالاخره باید ضعف هارو ببینیم تا به سمت اصلاح و درس گرفتن از تجربه ها پیش بریم وگرنه تا وقتی سرمونو بکنیم تو لاکمون و زبان به تمجید باز کنیم چیزی درست نمیشه

    • بدون نام

      ببینید،کی میگه روزنامه دولتی!روزنامه شیشه پاک کن توکه ازدولت بالاتری،مستقیماًازکیسه خلیفه ارتزاق میکنی.

    • بدون نام

      دوست دارم بدونم کسی که این متن رو نوشته اصلا نمایش رو دیده یا نه؟

    • بدون نام

      چرا شریعتمداری اینقدر از واقعیتهای جامعه هراس دارد؟؟؟؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج