۶۶۶۸۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلترناتیو عنایتی در مشهد

مربي بركنار شده تيم تراكتورسازي كه چند روزي است در مشهد اقامت دارد، با باشگاه مشكي‌پوشان وارد مذاكره شد.

خبرگزاری فارس: هنوز از قبول سرمربیگری رضا عنایتی در تیم مشکی‌پوشان زمان زیادی نمی‌گذرد، اما گویا بازهم مدیران این باشگاه قصد تغییرات در تیمشان را دارند.

البته تغییر سرمربی در این تیم گویا به یک موضوع کاملا طبیعی تبدیل شده است و آنها هر جایی که فکر می‌کنند تیمشان نتیجه نگرفته، بدون اینکه به سرمربی قبلی فرصت بدهند، یک سرمربی ناآشنای دیگر را وارد تیمشان می‌کنند.

حالا نیز گویا قرعه به نام مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن و البته دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در تراکتور افتاده است تا او این با آلترناتیو عنایتی شود!

البته حسینی با وعده مدیرفنی تیم مشکی‌پوشان مذاکراتش را طی چند روز گذشته با مشکی‌پوشان انجام داد، اما درنهایت این مسئولیت را قبول نکرد، هر چند که مجتبی حسینی دیروز در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها مذاکره‌اش با مشکی‌پوشان را به‌کلی رد و تکذیب کرد، اما واقعیت این است که او تا همین امروز در مشهد حضور داشته و اتفاقا چندین جلسه را با مشکی‌پوشان برگزار کرده است.

امروز (چهارشنبه)، چهارمین روزی است که حسینی در مشهد حضور دارد و اتفاقا در همان هتلی که تیم مشکی‌پوشان اردوهای خود را برگزار می‌کند، یعنی در بولوار پیروزی مشهداقامت پیدا کرده است.

این‌طور که گفته می‌شود، باوجود اصرار مدیران باشگاه مشکی‌پوشان برای بستن قرارداد با مجتبی حسینی به‌عنوان مدیر فنی، او عنوان کرده است که حاضر به پذیرش این پست نیست و درصورتی‌که مشکی‌پوشان قصد تغییر سرمربی را داشته باشند، روی پیشنهاد آنها فکر می‌کند.

با این‌وضعیت گویا مدیران این باشگاه به عنایتی نیز اعلام کرده‌اند که بازی مقابل تراکتور آخرین فرصت او برای حضور در نیمکت‌ مشکی‌پوشان است و در صورت عدم نتیجه در این بازی، آنها روی گزینه‌های دیگر هدایت تیمشان فکر خواهند کرد.

مجتبی حسینی که قرار است امشب به تهران بازگردد، طی چند روز گذشته و حضورش در مشهد علاوه‌بر برگزاری جلسه با مسئولان باشگاه مشکی‌پوشان، به‌واسطه دوستی دیرینه‌اش با مهاجری، سرمربی پدیده، در تمرینات این تیم نیز حضور پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج