جاباما
۶۶۶۹۲۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ابراز رضایت ناظران امنیتی AFC از سفر به تهران

با وجود رضایت ناظران AFC پس از سفر به تهران از میزبانی ایران در مسابقات مختلف ورزشی، اما هنوز تکلیف میزبانی دیدار نمایندگان سعودی با ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست.

خبرگزاری فارس: در آستانه اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص درخواست امارات و عربستان برای بازی نکردن در قطر و ایران، خبرهایی از سوی چند رسانه معتبر مبنی بر قطعی شدن بازی تیم های اماراتی و عربستانی در کشور بی طرف منتشر شده و با توجه به دست‌های پشت پرده‌‌ای که سعودی ها دارند، معمولا اخباری که از نقل روزنامه های عربستانی منتشر می شود گویی سعودی‌ها سعی دارند برنامه هایی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحمیل کنند.

محمد بن هزام، دبیر فدراسیون فوتبال امارات هم در مصاحبه خود با شبکه ابوظبی الریاضیه مدعی شد است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست این کشور برای بازی با تیم های قطری و ایران در لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور بی طرف موافقت کرده است.

به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل درخواست نامتعارف برخی کشورها با مشکل مواجه شده است، این در حالی است که چند کشور در آسیا مدعی هستند با توجه به مشکلات سیاسی پیش آمده در کشور ثالث بازی کنند،حتی ممکن است در ادامه شاهد این باشیم کره شمالی هم مدعی شود بازی مقابل کره جنوبی در کشور ثالث برگزار شود،این چالش است که در حال حاضر کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن دست و پنجه نرم می کند.

۲هفته پیش و در روز سه شنبه ۱۸ دی ماه سال جاری ،ماموران امنیتی AFC به ایران سفر کردند تا گزارشی را از شرایط میزبانی ایران تهیه کنند.مسئولان فوتبال ایران هم فیلمی را در اختیار ماموران قرار دادند، ایران در چند سال گذشته میزبان چند تورنمنت بوده است و کشورهایی مثل عراق و استرالیا در این بازی برگزار کردند.

ایرانی کشوری است که فوتبال و هیجان این رشته ورزشی در آسیا و حتی در جهان زبان‌زد خاص و عام است و بنا بر اظهارات یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، ماموران امنیتی AFC در سفرشان به تهران از وضعیت کشورمان ابراز رضایت کرده اند و بی‌طرفانه شرایط را مورد ارزیابی قرار دادن و نظر مثبتی به میزبانی ایران دارند،اما هنوز AFC پاسخ نهایی در مورد میزبانی را اعلام نکرده است.

شاید برخی از رسانه های سعودی در حال گمانه زنی و پیش‌داوری هستند، اما همان طور که اعلام شد ماموران امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا از سفرشان به تهران ابراز رضایت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فلاحی

      مهم اینه که عربها باپول میخرنشون

    • saeid.krj

      همیشه همین رو اعلام میکنن ولی رای صادره دقیقا مخالف بیانات مسئولین ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج