جاباما
۶۶۶۹۴۲
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ درباره کانال ضرغامی

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: ما امروز یک کشف مهم و جدی کردیم که آن را با شما در میان می‌گذاریم و می‌‌ریزیم روی داریه: عزت‌الله ضرغامی در تلگرام، اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و ... خود خطاب به حسن روحانی نوشت: «پیشنهاد می‌کنم آقای روحانی به‌خاطر استفاده از کلمه «قوطی» برای سرپناه ‌میلیون‌ها نفر از مردم عزیزمان از آنان عذرخواهی کند».

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: ما امروز یک کشف مهم و جدی کردیم که آن را با شما در میان می‌گذاریم و می‌‌ریزیم روی داریه: عزت‌الله ضرغامی در تلگرام، اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و ... خود خطاب به حسن روحانی نوشت: «پیشنهاد می‌کنم آقای روحانی به‌خاطر استفاده از کلمه «قوطی» برای سرپناه ‌میلیون‌ها نفر از مردم عزیزمان از آنان عذرخواهی کند».به نظر شما عجیب‌ترین بخش جمله بالا کدام است؟

- تبدیل ضرغامی از یک مدیر دولتی به یک حامی و زوروی مردمی؟
- دفاع ضرغامی از مسکن مهر؟
- اینکه ضرغامی به روحانی پیشنهاد داده است؟!

خیر. هیچ‌کدام اینها نیست. اگر توجه کنید، آقای ضرغامی سال‌ها رئیس سازمان صداوسیما بوده است. رئیس سازمان صداوسیما یعنی هیچ رسانه‌ای به‌عنوان تلویزیون و رادیو حق ندارد به صورت خصوصی و مستقل کار کند، مگر اینکه رئیسش بشود رئیس سازمان صداوسیما. همین‌طوری است که در دوران این اساتید، جای میدان‌دادن به بخش خصوصی، کانال‌های تلویزیونی شد ٦٠٠ تا؛ یعنی جای اینکه جا را برای کار دیگران باز کنند، عملا جا را تنگ‌تر کردند (دقیقا شبیه سیاست روزنامه همشهری در همه این سال‌ها که نگاه می‌کرد ببیند چه نشریه‌هایی روی بورس است، عین همان را با صد صفحه بیشتر و ‌هزار تومان ارزان‌تر وارد بازار می‌کرد. به لطف «سیاست چینی» همشهری، نشریات مستقل عملا به گل نشستند). خلاصه اینکه آقای ضرغامی رئیس بزرگ‌ترین رسانه ایران بوده و ٦٠٠ تا کانال مال خودش راه انداخته بوده و الان دارد از کانال تلگرام و اینستاگرام حرفش را می‌زند، به نظر ما عجیب‌ترین قسمت تاریخ معاصر است.
حتما آقای ضرغامی می‌تواند همین لحظه برود و در کانال یک حرفش را بزند، اما حتما دانسته که کسی دیگر پای تلویزیون به حرف آدم‌های پشت شیشه توجه نمی‌کند. برای همین به‌جای استفاده از کانال‌های صداوسیما با آن هزینه بودجه‌خوار بزرگ که دارد، از کانال تلگرام استفاده می‌کند. حرف درشت ما این است که با توجه به اینکه تقریبا همه مسئولان آمده‌اند به رسانه‌های اجتماعی تا بتوانند با مردم حرف بزنند، چه کاری است؟ رسانه‌های مستقل را راه بیندازند و آنتن تلویزیون و رادیو را به بخش خصوصی واگذار کنند تا مردم از پای اینستاگرام و تلگرام بلند شوند و بیایند پای تلویزیون. به‌خدا حیف این‌همه بودجه صداوسیما که اگر خلال‌دندان یا گوش‌پاک‌کن باهاش می‌ساختند کاربرد بیشتری برای مردم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      دقيقا

    • مریم

      چی گفتی واقعا ممنون

    • بدون نام

      عزت جون بشين تا راي بياري:)))٥

    • بدون نام

      با مسخره کردن ضرغامی یا دیگران آبرویی برای دولت دست و پا نمیشه

    • بدون نام

      اقای ضرغامی عزیز ده سال رییس تلویزیون بودی چرا هیچوقت از مردم دفاع نکردی حالا چی شده یهویی شدی دلسوخته

    • بدون نام

      اقای ضرغامی عزیز ده سال رییس تلویزیون بودی چرا هیچوقت از مردم دفاع نکردی حالا چی شده یهویی شدی دلسوخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج