۶۶۷۰۱۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تارتار: می‌توانیم استقلال را شکست دهیم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و می‌توانیم استقلال را در آزادی هم شکست دهیم.

ایسنا: مهدی تارتار بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: برخی از سایت‌ها بعد از کنفرانس مطالب ما را به خوبی منتقل نمی‌کنند و شاید خواننده به عقل ما هم شک کند. از شما می‌خواهم در جملات و نوشتن دقت کنید. بازی مهمی پیش روی ماست. انتظار داریم یک مصاف خوب و جذاب را شاهد باشیم. مطمئن باشید برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم چراکه ضمن احترام به استقلال، ما در جدول رده‌بندی و آمار از استقلال بالاتریم و می‌توانیم این تیم را در آزادی هم شکست دهیم.

او افزود: ما دچار افت نشده‌ایم. شکل تیمی ما این مساله را می‌گوید. جز گسترش فولاد و ذوب آهن بقیه تیم‌ها در نتیجه‌گیری دچار مشکل شده‌اند. کار در نیم فصل دوم خیلی سخت است. اگر بدشانس نبودیم و توپ‌های‌مان به تیرک نمی‌خورد یا پنالتی را گل می‌کردیم بهتر از این‌ها نتیجه می‌گرفتیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره شانس نایب قهرمانی تیمش گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و با کادرفنی جدیدش خیلی منضبط‌تر شده است. اگر این بازی را ببریم شانس نایب قهرمان ما بیش‌تر می‌شود.

وی درباره احتمال حضورش در سپاهان گفت: من الان در پارس جنوبی هستم. پیشنهادی هم از سپاهان به من نشده است. من در سپاهان بازی کرده‌ام و اگر جزو گزینه‌های آن‌ها باشم هم باعث افتخار است. با این‌حال پیشنهاد رسمی‌ای از آن‌ها به من نشده است.

تارتار درباره احتمال فشار استقلال در ابتدای بازی، اظهار کرد: ما جوهای سنگینی مثل آبادان را پشت سر گذاشته‌ایم. برای ما داخل و خارج از خانه فرقی ندارد و آمار می‌گوید بعد از پرسپولیس ما بهترین عملکرد را داریم. شاید استقلال تحت فشار قرار بگیرد نه ما و مطمئن باشید ما با همین روند بازی می‌کنیم.

او درباره حضور طیبی در تیمش گفت: طیبی خیلی دوست داشت با توجه به اتفاقات اول فصل برگردد و به ما کمک کند. او از بازیکنان خوب و فنی فوتبال ماست. در این مقطع به او نیاز داریم. با جذب او تا حدی خیال ما در خط دفاع راحت شد.

وی درباره غایبان تیمش اظهار کرد: میثم تیموری مصدوم است ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پایان گفت: مربیان تیم ملی قطعا بازی‌ها را رصد می‌کنند ولی از آن‌ها می خوام بازیکنان ما را ببینند. تیم ما این حق را دارد تا در تیم ملی بازیکنانی داشته باشد. بازیکنان ما هم باید در اختیار تیم باشند. در تیم ما جا افتاده که همه برای تیم‌شان بازی می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      خدایااینوباش.همه میدونن توسه بازی گذشته بدشانس بودیم ویه مهاجم تمام کننده نداریم.بااین حال اقای تاتی مواظب باش سه تانخوری.

    • بدون نام

      والا مرتیکه لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج