۶۶۷۴۲۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

سومین نسل هیوندای i۳۰ در راه جاده‌های ایران

سومین نسل هیوندای i۳۰ در آینده‌ای نزدیک وارد ایران خواهد شد. این خودرو هاچ بک از امکانات متعدد رفاهی و طراحی زیبایی برخوردار است تا به آینده‌ی فروش آن امیدوار باشیم.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: سومین نسل هیوندای i۳۰ در آینده‌ای نزدیک وارد ایران خواهد شد. این خودرو هاچ بک از امکانات متعدد رفاهی و طراحی زیبایی برخوردار است تا به آینده‌ی فروش آن امیدوار باشیم.
سومین نسل هیوندای i۳۰ در راه جاده‌های ایران
فشردگی بیش از پیش کوچه‌ها و خیابان‌های، کمبود جای پارک و ترافیک کلانشهرها موجب آن شده که محبوبیت اتومبیل های هاچ بک افزایش یپدا کند و در این بین شرکت های وارد کننده و خودروساز به فکر آن بیفتند تا سهم خود را در بازار این دسته از خودروها افزایش دهند. چندی پیش رسما عرضه خودروهای هاچ بک هیوندای i10 و i20 را در کشورمان آغاز شده بود و حالا یک خودرو هاچ بک دیگر به نام هیوندای i30 به سبد محصولات اضافه میشود.

سومین نسل هیوندای i۳۰ در راه جاده‌های ایران

در حال حاضر تنها نسل نخست خودرو هاچ بک هیوندای آی ۳۰ در خیابان‌های ایران قابل رویت است، اما حالا کرمان موتور در نظر دارد تا به عنوان نمایندگی رسمی محصولات هیوندای کره در ایران، سومین نسل هیوندای i۳۰ را وارد بازار کشورمان کند. بی‌تردید این یک حرکت هوشمندانه خواهد بود؛ چرا که تا بدین لحظه در بین خودروهای وارداتی این سگمنت نام تویوتا کرولا هاچ بک و مزدا ۳ هاچ بک دیده نمی‌شود تا با عرضه سومین نسل هیوندای i۳۰ ، این محصول در کشورمان بی‌رقیب یکه تازی کند. اگرچه با توجه به گسترش فعالیت تویوتا در ایران، احتمال عرضه خودرو هاچ بک تویوتا آئوریس نیز وجود دارد.

آشنایی با سومین نسل هیوندای i۳۰

جدیدترین نسل این خودرو هاچ بک با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.6 لیتری توربوشارژ شده در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد؛ اگر چه با توجه به حساسیت مشتریان ایرانی به پیشرانه‌هایی با حجم بیشتر احتمال عرضه نسخه 2 لیتری آن بیشتر از مورد دوم است. پیشرانه 2 لیتری این خودرو از نوع GDI بوده و قادر به تولید 161 اسب بخار انرژی همراه با گشتاور 203 نیوتن‌متر است. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. در آن سمت، پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ شده i30 قادر به تولید 201 اسب بخار انرژی و گشتاور 265 نیوتن‌متر است. نیروی تولیدی توسط این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

سومین نسل هیوندای i۳۰ در راه جاده‌های ایران

اتومبیل های کره‌ای با توجه به طراحی مدرن خود و ارائه سطح مناسبی از امکانات رفاهی و ایمنی نسبت به قیمت خود، موفق شده‌اند سهم بسیار خوبی از بازار خودرو کشورمان را از آن خود کنند. به همین خاطر است که ما بر این باوریم، سومین نسل هیوندای i۳۰ با یک سیاست قیمت گذاری خوب می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین خودروهای شرکت هیوندای در ایران تبدیل شود.

سومین نسل هیوندای i۳۰ در راه جاده‌های ایران

از تجهیزات سومین نسل هیوندای i۳۰ می‌توان به سانروف برقی، کروز کنترل، ترمز پارک الکتریکی، سنسورهای باران و دنده عقب، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی، مسیریاب، سیستم‌های کمکی هشدار تغییر لاین و ترمز خودکار، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک‌ها و سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی اشاره کرد. در حال حاضر هیچ سخنی از قیمت این محصول به میان نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصل کار قیمتشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج