۶۶۸۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

بزرگترین سرقت در تاریخ ارزهای دیجیتالی

روزی دیگر از تبادل ارزهای دیجیتالی و سرقت دیگر که نام بزرگ‌ترین سرقت ارزهای دیجیتالی را به خود اختصاص داد

سایبربان: به گزارش کارگروه حملات سایبری سایبربان به نقل از هک‌رید؛ یک شرکت فعال در زمینه ارزهای دیجیتالی به نام « Coincheck Japanese» که متعلق به کشور ژاپن است در زمان انتقال ارزهای دیجیتالی یا ارزهای رمزنگاری‌شده هدف حمله سایبری قرارگرفته و لقب بزرگ‌ترین سرقت در تاریخ ارز رمزها را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است در جریان این حمله سایبری مبلغی در حدود 534 میلیون دلار سرقت شده است.

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتالی ژاپن و آسیا در حین تبادل ارز توسط هکرهای ناشناس هدف قرارگرفته شده است و در پی این حمله ۵۸ میلیارد ین ژاپن معادل ۵۳۴ دلار آمریکا ارز دیجیتالی سرقت شده است.

طبق اعلام رسمی رسانه‌های محلی توکیو سرقتی که در حین این تبادل ارزی صورت گرفته بزرگ‌ترین سرقت در طول تاریخ تبادلات ارزهای دیجیتالی است.

در نشست خبری‌ که در همین رابطه توسط مدیر شرکت کوین چک «Koichi Wada» برگزار شد، وی ضمن عذرخواهی از همه مشتریان این شرکت اظهار کرد که اوضاع در حال حاضر تحت کنترل است و در حال بررسی قضیه هستیم.

در حال حاضر تمامی تبادلات مالی این شرکت به حالت تعلیق در آمده و موجب نارضایتی برخی مشتریان شده است. از این رو مسئولان شرکت مذکور از همه مشتریان عذرخواهی کرده و اعلام کردند به‌زودی مشکل مرتفع خواهد شد. در اطلاعیه شرکت مذکور فقط به این نکته اشاره شد که این سرقت از طریق «NEM» که یک نشانه در تبادلات است صورت گرفته و جزئیات بیشتری در این باره اعلام نشده است.

این اولین باری نیست که تبادل ارزهای دیجیتالی در ژاپن با حمله سایبری و سرقت همراه بوده است. در سال ۲۰۱۴ یکی دیگر شرکت های فعال در زمینه اقتصاد ژاپن به نام «Mt. Gox Bitcoin» مورد حمله قرار گرفت و در نتیجه ۸۵۰.۰۰۰ بیت کوین (Bitcoins) از این شرکت سرقت شد. این شرکت در حدود ۸۰ درصد معاملات بیت کوین را انجام می‌داد که این موضوع سبب ورشکستگی آن شد.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که میزان خسارت وارده و مبلغ دقیقی که از شرکت کوین چک سرقت شده چقدر است، از این رو به همه سرمایه گذاران توصیه شده که جوانب احتیاط را بیش از پیش رعایت کنند زیرا حملات سایبری در حوزه کیف پول الکترونیکی، مبادلات کیف پول و ارز های دیجیتالی شدیداً افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در ایران به طریقی دیگر است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج